Geen modje die effe dat IP kan nakijken of het uit DH komt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af of het iemand is die leuk doet.
Maar zijn naam heeft er 5 minuten gestaan. Of hij moet getipt zijn of het is heel toevallig. Maar het zou hem zomaar kunnen zijn. Maar ik heb het al nagevraagd aan een moderator hier, of hij/zij mij iig kan vertellen of zijn IP uit Den Haag komt. Zo nee, dan is het hem ook niet.
Al nagevraagdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen modje die effe dat IP kan nakijken of het uit DH komt?
Lach me de stuipen als het zo blijkt te zijn
Jezus, hoe krijg je DAT voor erlkaar. Het stond er 3 minutenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Al nagevraagdBut thanks for the tip.
99% zeker dat het hem is.
TS Weet toch zelf wel wie die buurman isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jezus, hoe krijg je DAT voor erlkaar. Het stond er 3 minuten
of ben je het zelf?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Wimpie post je huisnummer ff. Dan weten we zeker dat jij het bent. En jouw kant van het verhaal natuurlijk.
Aangezien je zelf zijn naam in de OP had gezet, kan het natuurlijk ook gewoon elke joker zijn die een kloon heeft aangemaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:06 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben het zelf niet, ben niet psychopatischHet stond er idd maar 5 minuten. Blijkbaar zat hij hier al, of hij googled graag op zijn naam oid. Of hij is gewoon getipt.... dat laatste denk ik, dat iemand die hem kent dit toevallig las :-) Anyway, 99% zeker dat hem echt is. Straks weten we het zeker, even langs de politie.
En daar best aardig in slaagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:01 schreef Overlast het volgende:
Je had toch zijn naam in je eerste post gezet. Is gewoon een fokker die leuk probeert te doen.
Dat idee krijg e wel jaquote:
Eigenaar is op vakantie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:34 schreef Woepsie het volgende:
Waarom gaat dat gesprek niet door? Afgezegd door de verhuurder en met wat voor rede dan? Zorg wel dat dat gesprek gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |