Dat vond ik juist gaaf!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Tommeh het volgende:
Ik vond het zelf wel een hele gave! Summer is zo geweldig :
Tayler : You look cute.
Summer : I know! ( de manier waarop)
Alleen vond ik dat gene met die kerel onder de pier wat minder, beetje simpel..
Maar eigenlijk kon hij dat dus helemaal niet en had veel moeite om zijn vechtlust te bedwingen. Vandaar ook het vrij donkere einde van de aflevering.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Whoho het volgende:
weer een echte feel good aflevering. Taylor kent eindelijk haar plaats (zo lijkt het), Julie heeft besloten dat het geld echt naar het goede doel moet en Ryan kan zich nu eindelijk beheersen, daar waar ik verwachtte dat hij het weer zou verkloten
Precies, ik vond dat eigenlijk weleens leuk voor de verandering zo, Ryan z'n knokkels tot bloedens aan toe kapot slaan op die bokszak ('therapy'quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef TheGame het volgende:
Maar eigenlijk kon hij dat dus helemaal niet en had veel moeite om zijn vechtlust te bedwingen. Vandaar ook het vrij donkere einde van de aflevering.
2x07 was saai.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef wolfrolf het volgende:
2x07 gave ep!
Ryan die die boxzak even helemaal aan gort probeert te meppen
Nu 2 weken wachten![]()
Niemand heeft er last van hoor :S! alleen jij! misschien moet je gewoon de goede versie kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:26 schreef Notorious het volgende:
Waarom werkt 307 niet! :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |