Denk dat iedereen die wel heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:53 schreef d-motion het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor een man?
Verstuurd...veel plezierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef d-motion het volgende:
ok... Boy_Snakeye...
Wie kan mij een invite sturen jangroningen20 apenstaartje hotmail punt com
Ach, laat mij je dan een uitnodiging sturen. Krijg ik ook nog eens wat credits.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef thaleia het volgende:
en zo ja, dan ga ik ook maar eens Paiq-en, want het klinkt als een aardig concept
Yep idd. En daarna haar vriendin geSpeeddate die nog de laatste loodjes van haar studie deed. Unbelievable!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Studeerde ze toevallig geneeskunde in Maastricht? Studie had ze net af
idem hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog wel een paar leuke contacten momenteel. Eentje springt er wel een beetje uit, maar die woont jammer genoeg erg ver weg.
Nouja, we zien het wel
2 weken terug had ik zo een speeddate. Maar het hangt ook af hoeveel matches je al hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
Ben ik zo veeleisend dat het een half uur duurt voordat ik een speeddate krijg?
En als je zegt na een speeddate dat je later wel weer een keer wil chatten, wanneer is dat dan?
Denk als je " nee" zegt dat ze van je lijst word geschrapt en dat je haar nooit meer tegenkomt. En als je die laatste optie kiest dat ze in de lijst blijft staan. En dus als zij toevallig ook een speeddate zoekt, dat je haar nog een keer tegenkomt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:18 schreef Virus.NL het volgende:
Ja die laatste optie bedoel ikWanneer is dan een volgende keer?
Maar krijg je nu niet, dat zodra mensen na een lange tijd een foto van iemand zien en het zwaar tegenvalt, dat contact pats boem verbroken wordt en daar heb je dan al die tijd energie in zitten stekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef JWR het volgende:
leuker dan andere sites (omdat dit 'spannender' is en geen halve vee-keuring is)
Mijn msn is alleen toegankelijk voor mensen die erom vragen. En zij vroeg erom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat je geen msn had, broer.![]()
Deze vraag is eerder gesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Waarom geeft Paiq je matches met mensen die 2 jaar jonger zijn, als je aangeeft bij Val je op personen die ouder, of jonger (-...jaar) zijn dan jij? dat je op +- 3 jaar ouder valt?![]()
Nou ehh, de eerst zichtbare foto bij mij was niet verkeerd zeg maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar krijg je nu niet, dat zodra mensen na een lange tijd een foto van iemand zien en het zwaar tegenvalt, dat contact pats boem verbroken wordt en daar heb je dan al die tijd energie in zitten steken![]()
Ik weet het niet, zie het leuke er nog niet van in.
Ik vroeg er ook om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn msn is alleen toegankelijk voor mensen die erom vragen. En zij vroeg erom.
Ja, dat is wel netjes, en zo hoort het ook vind ik. Helaas is schijnbaar niet iedereen zo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
Ik reageer op RP eigenlijk altijd op berichtjes. Wel zo netjes... Ik heb ook eens een leuke "afwijzingsmail" gehad van iemand. Hij antwoordde netjes mijn vragen (wat voor muziek hij leuk vindt, wat voor werk hij doet, etc), gaf daarna een paar opmerkingen over mijn profiel (iets in de trand van "leuk dat jij ook van dance houdt") en daarna noemde hij een paar puntjes op waarom hij dacht dat we desondanks geen goede match zouden zijn... kijk, en dat vind ik erg netjes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Ik vroeg er ook om.
Leuk voor je. In welk stadium zit je ongeveer?quote:Oja, ontopic... het gaat goed
En dat kan in jouw geval niet een puur uiterlijk iets (althans voor zover af te lezen aan een foto) zijn begrijp ik? Dat interesse opwekt waardoor je een gesprek aangaat, en dan altijd nog kunt zien of het verder ook klikt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef broer het volgende:
Blijkbaar heb ik toch vanaf het allereerste begin iets nodig wat me aanspreekt.
Jij hebt ze ook allemaal al eens gehad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb paiq eventjes laten liggen, maar ik vind die icebreakers eerlijk gezegd ondertussen een beetje suf.
Nee, ik heb meestal geen zin om ze in te vullen. De enige leuke die ik langs heb zien komen is "wat is het meest genante in je muziekcollectie?". Voor de rest kan ik er niet zo heel veel mee.. "waar wil je altijd nog eens naartoe" of "waar geef je buiten vaste lasten je geld aan uit". nja, als ik het daarover wil hebben stuur ik het er zelf wel naartoe. Ze moeten wat prikkelender en humoristischer. Of gewoon wat ontdeugenderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook allemaal al eens gehad?
Ergens tussen de eerste date en het 25-jarig huwelijksjubileum in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef broer het volgende:
Leuk voor je. In welk stadium zit je ongeveer?
Och, ligt eraan waaromquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef broer het volgende:
Uit iemands matches verwijderd worden is de digitale variant van een blauwtje lopen.
Scheldpartijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, ligt eraan waarom.
Leuke gesprekken gehad met een vrouwtje, ze was behoorlijk geinteresseerd maar had geen foto, dus zou ze die wel even voor me regelen...
Had ze eindelijk een foto op een gegeven moment, echter, de aandacht was vooral gericht op haar, met een pushup bh omhoog gestuwde, decolleté...
Op mijn reactie "Leuke foto, maar wat probeer je precies te compenseren met je borsten?" kreeg ik een scheldpartij en werd ik van haar match lijst afgehaald.
Ja, hoor. Dat zou best iets uiterlijks kunnen zijn. Punt is dat je bij Paiq eerst moet ouwehoeren voor je die foto ziet. Dus dan moet je alsnog eerst 'zoeken' naar de aanknopingspunten. En op de een of andere manier wil ik on line daar minder moeite voor doen dan in een kroeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef thaleia het volgende:
En dat kan in jouw geval niet een puur uiterlijk iets (althans voor zover af te lezen aan een foto) zijn begrijp ik? Dat interesse opwekt waardoor je een gesprek aangaat, en dan altijd nog kunt zien of het verder ook klikt?
Hotmail had jouw mail bestempeld als 'ongewenst'.quote:Doet dat ene hotmailadres van jou het niet meer trouwens, of krijg ik geen invite omdat je de credits toch niet meer nodig hebt?
Oh, dat had ik nog niet begrepen. Nouja. Ik zie wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:50 schreef broer het volgende:
Punt is dat je bij Paiq eerst moet ouwehoeren voor je die foto ziet.
En eigenlijk is dat ook juist wel mooi, want erg scheve verhoudingen in zelfbeeld zijn behoorlijk dodelijk voor een relatie. Op de korte termijn kan het je weliswaar wat down to earth brengen maar op de lange termijn is enige gelijkheid op dit vlak toch wel fijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef thaleia het volgende:
Verder schrok ik nogal van mezelf bij 'wat vind je van jezelf': vulde automatisch bij alle positieve dingen (knap, slim, getalenteerd) 90% in en toen heb ik bij 'arrogant' ook maar een vrij hoog percentage genomen
Jawel, maar daar moet je even voor sparenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef thaleia het volgende:
En ik heb een foto geupload waarop ik bier zuip. Je moet immers je ware aard niet verbergen.
Verder moet ik nog eens even gaan ontdekken hoe het werkt, want ik begrijp dat als ik foto's ga beoordelen, en ik zie een goddelijk iemand voorbijkomen, dat ik daar dan niets mee kan behalve een thumbs-up geven?
Veel chatten of mensen uitnodigen. Waarom dacht je dat de invites hier zo door dit topic vliegen? Echt niet alleen uit vriendelijkheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:
En hoe doe je dat?
Wellicht moet ik eens even een handleiding gaan lezen
Overigens merk ik dat ik foto's waarop een niet zo knap iemand uitbundig lacht positiever beoordeel dan foto's waarop een superknappe man niet lacht. Ik geloof dat ik val op 'vrolijk'
Dat is het leukste aan die hele sitequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef thaleia het volgende:
Dus je krijgt geen credits door foto's te beoordelen? Da's jammer, want dat vind ik erg leuk
Inderdaad! Ik heb al een stuk of zestig mannen de revue laten passeren en de enige reden dat ik er nu mee stop is omdat ik honger heb en wil gaan koken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef Virus.NL het volgende:
Dat is het leukste aan die hele site![]()
Ik wacht op de foto...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar ik droom van die ene man die valt voor die foto waarop ik bloedserieus in een Schotse pub een enorme pint achteroversla
Wel hoor, thaleia. Die van mij was puur uit vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef MouseOver het volgende:
Waarom dacht je dat de invites hier zo door dit topic vliegen? Echt niet alleen uit vriendelijkheid
Niet goed gelezenquote:
Ik heb het nog niet meegemaakt, dus ik zeik eik al voor het aan de orde isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef JWR het volgende:
[..]
Nou ehh, de eerst zichtbare foto bij mij was niet verkeerd zeg maar.![]()
aan wat voor iets anders zat je te denken???quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt, dus ik zeik eik al voor het aan de orde is, maar goed.
![]()
Ik wacht het gewoon af![]()
Ik kreeg net een OneLiner en nu kan ik kiezen of ik wil "matchen" of niet.
Kan iemand vertellen wat dat precies inhoudt?
Is dat alleen, dat je met elkaar kunt chatten en berichtjes kunt sturen of ook nog wat anders?
wielrennen...bier drinken....enorme pint...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef thaleia het volgende:
Daar heb ik geen moment aan getwijfeld, broer.
Ken jij toevallig hier in Nijmegen nog vrolijke wielrenners?
Who needs a datingsite if you have fokquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
wielrennen...bier drinken....enorme pint...
klinkt al goed
ga je mee volgend jaar naar Alp d'Huez??![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef joris007 het volgende:
[..]
aan wat voor iets anders zat je te denken???
Hey ben jij dat met die hond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |