Jij bent geen mod, geen vrouw, en je geeft geen antwoordenquote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef MainMan het volgende:
Zeg Nikky ben je neuckbaar?![]()
En deze niet sluiten, dit valt niet onder de categorie bagger
Inso wil ik nietquote:
volgens mij ben je je slotje vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
En ja dit is bagger..
Dat weet ik beter.quote:
Plaats jezelf een TR of moet ik t doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
En ja dit is bagger..
Zeg eens woef, en geef maar pootje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
volgens mij ben je je slotje vergeten
Geen stijl?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Op zich wel nueckbaar, maar niet mijn type.
Haar haar vooral, en (gebrek aan?) stijl..
kusje, Ans.
*lijstje gaat checken*quote:
WOEF!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:15 schreef MainMan het volgende:
[..]
Zeg eens woef, en geef maar pootje.![]()
Oh, en daarna maar weer snel in je mandje![]()
Ansquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WOEF!!!
*poot geeft
*naar mand gaat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef Zwansen het volgende:
nikky is niet neukbaar, nikky is daar te lief voor denk ik.
*kroelt achter oortje*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WOEF!!!
*poot geeft
*naar mand gaat
quote:
jij zit op fokquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef Fok_you het volgende:
als je neuqbaar ben heb je een leven, zit je niet op fok, wordt je dus geen mod.....
no offence![]()
Jij bent dus ook niet neukbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef Fok_you het volgende:
als je neuqbaar ben heb je een leven, zit je niet op fok, wordt je dus geen mod.....
no offence![]()
Rot op, kutnewbie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wees niet bang, je staat er niet tussen![]()
I'd hit that.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:19 schreef cerror het volgende:
Nikky lijkt me nueckbaar K_N.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Fok_you het volgende:
kom je toch automatisch weer bij een pub_modje![]()
moet je eerst naaktfoto's sturenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Fok_you het volgende:
ijsmeisquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Fok_you het volgende:
Liever nietquote:
Problemen mee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit weer een verkapt Nikky topique
verkaptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik probeer nog wat te sturen maar het helpt niet he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
nee, ik ben trots op mijn status alsquote:
Ze moeten nog kappenquote:
wel zolang ik geen tieten ziequote:
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef Evil_D1ck het volgende:
Kan deze dicht, hiet irriteert mij in mijn AT.
quote:
My AT.quote:
Ik vond ze stiekem wel appetijtelijk.quote:
Ik had ook al verzocht om een slotje, aangezien wij er samen wel uitkomen Nikkyquote:
ze heeft alleen een beetje een raar hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vond ze stiekem wel appetijtelijk.
Je zag toch helemaal niets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vond ze stiekem wel appetijtelijk.
Net Wiskequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ze heeft alleen een beetje een raar hoofd![]()
Welke foto's heb jij?quote:
Kan ik geloof ik beter aan jou vragenquote:
wat zag jij dan niet op die foto'squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Kan ik geloof ik beter aan jou vragen
ijsmeis.zipquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:32 schreef Fok_you het volgende:
gewoon allemaal posten, weet gelijk ieder1 wie welke heeft![]()
duhhhhquote:
Die kwam ik tegen op Limewirequote:
Zou het niet doen.quote:
quote:
Wat probeer je te sturen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik probeer nog wat te sturen maar het helpt niet he.
Whahahahahaha Grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat probeer je te sturen?
platte tieten.zip ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
platte tieten.zip ?
Magere melk?quote:
U heeft gezocht op ijsmeis.zip:quote:
wacht geduldig af......quote:
nee niet platquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
platte tieten.zip ?
Nou zo leuk wassie toch ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef nikky het volgende:
Wacht ff hoor... moet mezelf eerst even van de grond rapen van het lachen![]()
![]()
![]()
:D:DDD:
![]()
Gallileo dacht iets anders.quote:
Sarcasme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou zo leuk wassie toch ook weer nieteerder erg flauw ingekopt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef nikky het volgende:
Wacht ff hoor... moet mezelf eerst even van de grond rapen van het lachen![]()
![]()
![]()
:D:DDD:
![]()
Intelligent ben je in elk geval niet echt.quote:
Och ik weet heel goed wel dat je R1csson bent hoor. Of dacht je nou werkelijk dat ik zo dom was?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:43 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Intelligent ben je in elk geval niet echt.
Ik heb nu al zeker 3x aan je laten doorschemeren van wie ik een kloon ben.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:43 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Intelligent ben je in elk geval niet echt.
Ik heb nu al zeker 3x aan je laten doorschemeren van wie ik een kloon ben.
Vertel iedereen dan ook ff dat ik geen kloon benquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Och ik weet heel goed wel dat je R1csson bent hoor. Of dacht je nou werkelijk dat ik zo dom was?.
Doe nou maar niet intelligent, dat weet je ook alleen maar met behulp van de kloonscan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Och ik weet heel goed wel dat je R1csson bent hoor. Of dacht je nou werkelijk dat ik zo dom was?.
Ow, je bedoeld de kloonscan die al zeker anderhalf jaar stuk is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Doe nou maar niet intelligent, dat weet je ook alleen maar met behulp van de kloonscan.
Zie je zelf niet dat je zo miserabel typt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
En hoe oud was haar vriendquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef MainMan het volgende:
Geen gezeik over Nikky
Nikky is een verstandige vrouw die midden in het leven staat
gem 103 posts per dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef MainMan het volgende:
Geen gezeik over Nikky
Nikky is een verstandige vrouw die midden in het leven staat
Vertel het mij maarquote:
Sinds wanneer is "typt" een Nederlands woord dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Zie je zelf niet dat je zo miserabel typt?
Nikky is de bomquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nikky zit toch nog steeds in de bloei van d'r leven toch?![]()
Jaloers? Ik een lekker jong ding en jij niets?quote:
En nu vraag ik me werkelijk af wie jij bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef MainMan het volgende:
[..]
Vertel het mij maar
Nikky en ik passen heel goed bijelkaar![]()
Nikky is the kind of woman die voor het raam gaat zitten wachten tot ik na 7 maanden weer thuiskom![]()
Zoek eens op rijdt in de vandale...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "typt" een Nederlands woord dan?
U hebt gezocht op typt:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=typt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef nikky het volgende:
[..]
En nu vraag ik me werkelijk af wie jij bent.
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef nikky het volgende:
[..]
En nu vraag ik me werkelijk af wie jij bent.
Pak jij inso maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef teknomist het volgende:
Ik wil Inso wel neucken hoor. Met copycat op een leuke tweede plek.
Laten we het heul gezellig houden jaquote:
Agossie? Kunnen we hiet niet zonder schelden af? Hoe triest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Zoek eens op rijdt in de vandale...
Jij bent echt een dom wijf!
En als ik dit moet gaan uitleggen...
okay, ontopic dan maar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:53 schreef MainMan het volgende:
[..]
Laten we het heul gezellig houden ja![]()
Triest?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Agossie? Kunnen we hiet niet zonder schelden af? Hoe triest.
Je ontwijkt haar stellingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Triest?!
Dat je een vervoeging van een werkwoord gaat opzoeken in de vandale en me daarmee onder mijn neus wilt wrijven... Sorry, je bent echt te makkelijk, klopt.
Jij hebt het over mijn spelling jongeman. En dan durf jij, terwijl jij mij aanspreekt over mijn miserabele tiepen, "typt" te schrijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:54 schreef Evil_D1ck het volgende:
TYPT IN DE VANDALE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Welke vrouwelijke mod neem jij dan? Yvonne?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef MainMan het volgende:
[..]
Pak jij inso maarCheck voor die tijd nog ff de foto in haar fotoboek
![]()
Ik moet inderdaad iemand van mijn eigen niveau nemen, klopt.quote:
Lieve schat, laat deze miskleun.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt het over mijn spelling jongeman. En dan durf jij, terwijl jij mij aanspreekt over mijn miserabele tiepen, "typt" te schrijven.
Hoe goed is jouw Nederlands dan vraag ik me af.
Mijn Nederlands is prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt het over mijn spelling jongeman. En dan durf jij, terwijl jij mij aanspreekt over mijn miserabele tiepen, "typt" te schrijven.
Je zou slapen muts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou Nikky wel eens mee willen nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Welke vrouwelijke mod neem jij dan? Yvonne?
wat een gebagger hier zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef MainMan het volgende:
[..]
Ik zou Nikky wel eens mee willen nemen![]()
Ga je mee?quote:
Maar wat wil je R1csson? Vertel het maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:58 schreef Evil_D1ck het volgende:
Je snapt het echt niet he?!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=snapt
Wij zouden gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar wat wil je R1csson? Vertel het maar?
We hebben ook een speciaal subforum voor "gevallen" zoals jij. Dat weet je he? Daar staan elke dag tientallen FOK!kers voor je klaar om je psychische steun te verlenen. Is dat nou niet lief?
Want ach, elke keer vertel je dat FOK! "kut, klote en een hoerenforum" is maar wegblijven kun je niet. Geef het nou maar toe..
Heb ik gezegd dat ik weg wil dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar wat wil je R1csson? Vertel het maar?
We hebben ook een speciaal subforum voor "gevallen" zoals jij. Dat weet je he? Daar staan elke dag tientallen FOK!kers voor je klaar om je psychische steun te verlenen. Is dat nou niet lief?
Want ach, elke keer vertel je dat FOK! "kut, klote en een hoerenforum" is maar wegblijven kun je niet. Geef het nou maar toe..
Oeh, ik ben geschokt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:03 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik weg wil dan?
Dat is weer iets nieuws.
Net zoals het opzoeken van een stam + t (om het in jouw niveau uit te leggen) in de vandale.
Zuiplap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef portier het volgende:
Ow ik wil je wel p-enetrewren horo niklky.
Daar heb je mij echt niet bij nodig. Je bent kansloos genoeg om het zelf te doen blijkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh, ik ben geschokt!
Doe me geen pijn meer alsjeblieft! Ik kan er niet meer tegen. *boehoehoehoe*
Gawd, gratis bier.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Daar heb je mij echt niet bij nodig. Je bent kansloos genoeg om het zelf te doen blijkt..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef teknomist het volgende:
Nikky, negeer die losers alsjeblieft.
Mag ik bij jou uithuilen? Ze kwetsen me zooohooooquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef teknomist het volgende:
Nikky, negeer die losers alsjeblieft.
quote:
pcies....quote:
gelijk heb jequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:09 schreef Fok_you het volgende:
[..]
pcies....![]()
veel interessanter dan discussies over de neerlandse taal![]()
Ja hoor,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Mag ik bij jou uithuilen? Ze kwetsen me zooohoooo!
Hoe oud ben je?quote:
Zegt iemand die altijd nuttig is geweest en vooral ook heel interessant wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:09 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..].
En jij bent?
Niet interessant genoeg.
Ik val op oudere vrouwen.quote:
Waarom blijft de NS niet 24 uur per dag rijden?quote:
Hoi Cquote:
Jezus, jij bent er ook als de kippen bij zodra ik qu hallo zeg.quote:
Ik zag Cerror staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus, jij bent er ook als de kippen bij zodra ik qu hallo zeg.
Bon Soir.quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Bon Soir.
Zeg, jij en DM zijn wel tamelijk serieus huh?
quote:
we staan beide nog op de misschien lijstquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]Wel 1 kamer als we naar de 6 jaar meet gaan
Daaromquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
we staan beide nog op de misschien lijst
en als je nou ook naar die eaworld ding gaat
wat moet ik in GAM!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:36 schreef MainMan het volgende:
Ja hoi. Je liefdesperikelen bespreken doe je maar in [GAM]SC
Mijn heule mooie topic verneuckt![]()
wil je niet meeten danquote:
Je bent een echte vrouw zie ik. Niet echt neuckbaar, wel vrouwquote:
Whehehehe, wie wil deze alcohollistische lamzak nu meeten dan?quote:
hoezo nou weer niet neukbaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef MainMan het volgende:
[..]
Je bent een echte vrouw zie ik. Niet echt neuckbaar, wel vrouw![]()
portier is een lamzak, jij toch nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Whehehehe, wie wil deze alcohollistische lamzak nu meeten dan?
oh ja, ik wil wel meetenquote:
Ik welquote:
Je bent van 1985. Das niet neuckbaar voor mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoezo nou weer niet neukbaar
of ligt het aan jouw "probleempje"?
Tuurlijk.quote:
Ga je huiswerk eens wat beter doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef MainMan het volgende:
[..]
Je bent een echte vrouw zie ik. Niet echt neuckbaar, wel vrouw![]()
Lees jij je eens wat beter inquote:
waar jij wonen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar zo'n internationale meet is ook weer cru.
te oud?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:42 schreef MainMan het volgende:
[..]
Je bent van 1985. Das niet neuckbaar voor mij
Zwolle, en Meppel.quote:
Hilversum..quote:
Neuh, p-etr-a komt uit hilversum en woont nu samen met PICHT in Meppel ._O-quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hilversum..
zo internationaal is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh, p-etr-a komt uit hilversum en woont nu samen met PICHT in Meppel ._O-
Ok, dat was scary.
a) profielquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
A: qu, msn a.u.b.
B: Slapen
C: Als iemand ideeën heeft voor levelmuzak voor een platformer, gimme. (nog 8 muzakjes to go)
D: Erm. Het gaat iedereen goed enzo.

Done.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
a) profiel
b) [afbeelding]
c) nope
d) dank je, jij ook
Ik was hier heulemaal alleenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |