quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:15 schreef SpeedyGJ het volgende:tot vanmiddag
mits FOK! normaal wil doen.
ga je ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga zo richting stad.Voorlichting voor alle studenten die naar het buitenland gaan.
nee, maar ik ben zo blij dat ik door de file een uur te laat ben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo buzzer, jij ziet er vrolijk uitGoed nieuws?
soms zit geluk in kleine dingenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oow...Nou ja, dan maar ff blij zijn met dat uurtje file
Fietsersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
hoi iedereen
ik sta nooit in de file. Ja, soms op het fietspad staan er 5 fietsers voor me.
jah, ik heb nog een lekker puzzeltje liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, alle gekheid op een stokje, aan het werk maar weer
ach ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fietsers
Ik werd vanochtend bijna van m'n sokken gereden door een paar scholieren, boekentas achterop, die bezig waren met een soort ploegentijdrit leek wel
ik ga ook maar ff lunschjenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
Foei D
* Sjowhan gaat eens wat te bikken halen
quote:Bijna drie van de vier vrouwen eet het liefst een harde snack. Mannen geven de voorkeur aan groot en dik. Dat blijkt uit een dinsdag gepubliceerd onderzoek van een notenfabrikant, naar de snackgewoonten van Nederlanders.
Uit het onderzoek blijkt dat men het liefst snackt voor de televisie. Verder doet 6 procent het het liefst in bed en 5 procent bij voorkeur vlak voor of na de seks. Als de Nederlander snackt, en 92 procent doet dat volgens het onderzoek, dan duurt dat gemiddeld 15 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |