Ik viel er in toen ze al bezig waren en dacht even dat Joost een knal zou krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mjah, zat al te wachten tot Roel Joost zou tackelen![]()
Voor de hoeveelste keer is Dido er nu klaar mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is er weeeeeeeer klaar mee op stream 1 en 2
Vandaar dat ze het er weer over heeft
Wat wat wat???quote:
Zul je net zien dat ze op stream 3 en 4 verder gaatquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is er weeeeeeeer klaar mee op stream 1 en 2
Zie foto's in de streamverslagen van vandaagquote:
Ik bewonderde haar geduld tijdens dat gesprek met Roel. Ik denk dat ik hem een lul had genoemd en weg was gelopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Dido had zin om iemand neer te beuken.
En ze had zin om Roel een knal te geven.
O dát... Ik dacht al dat er vanavond nog iets gebeurd was....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie foto's in de streamverslagen van vandaag
Leuk grapjequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Nostalgist het volgende:
Joost en Nathalie nu ... Die jongen kan zo het podium op !!!
![]()
![]()
Ik vonnet top van roel, elke keer delfde hij het onderspit en ging op zijn rug liggen en nu niet, nu lulde hij haar helemaal klem !quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik bewonderde haar geduld tijdens dat gesprek met Roel. Ik denk dat ik hem een lul had genoemd en weg was gelopen.
Kan nog, ze moeten alletwee nog op de stip staan vannacht. Huppelen en bewegen mocht, neuken vast ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O dát... Ik dacht al dat er vanavond nog iets gebeurd was....
Ban.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal waar je op doelt, maar ik moest nu 1x om Nathalie lachen
Nu lach ik trouwens om Joost, malloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |