Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ondanks Dido's 'ego' koninginnestatus die zelf heus wel leuk vindt, is zij voor mij een finalist.
Heb je de BB-uitzending gezien vandaag? Voice-over/regie nam 'Roddel Tante Chantalleke' flink in de zeik. Tegen Rob ja dit blijft tussen ons. Daarna in het bubbelbad over Rob dat ie nooit een relatie wilde met een invalidequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Hé wat een onverwachte plotwending... Chantal is aan het roddelen....
't is alweer voorbij, Joost verloor in 0.2 squote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef Spewey het volgende:
Joost en Roel gaan armpje drukken...
lef?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.
Idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
Dido![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn maag is inmiddels leeg maar ik heb nog steeds braakneigingen![]()
![]()
![]()
Wat een schijnheiligen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je de BB-uitzending gezien vandaag? Voice-over/regie nam 'Roddel Tante Chantalleke' flink in de zeik. Tegen Rob ja dit blijft tussen ons. Daarna in het bubbelbad over Rob dat ie nooit een relatie wilde met een invalide![]()
Ik vind haar een muur hebben waar de oude Chinezen nog best trots op zouden kunnen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze ver gaat komen. Ik vind haar best wel leuk. Ze heeft lef.
Welkom terugquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben dr ook weer
Moet echt lachen om Nathalie met dr kinderstemmetje "goed zo, vriendjes, vrede op aarde"
Het uitschelden wat ze daarvoor deden was wel grappigquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef Spewey het volgende:
Joost en Roel gaan armpje drukken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind haar een muur hebben waar de oude Chinezen nog best trots op zouden kunnen zijn
Ik ook, maar wel pas als ik minstens 3 maanden in coma lig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Naat wel eens een orgasme wil horen hebben![]()
Het gezeik van Dido is ergerlijker hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
och jezus weer een joost-monoloog
Jekyll & Hyde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |