Ik heb serieus zulke mensen in m'n familie (die ik gelukkig niet meer zie) maar ze praten echt zo die boerenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Intergratie moet wel van twee kanten komen
Het is toch ook heel verwarrend voor die jongens als ze je in een leren motorbroek naar buiten zien komen en je gaat op de fiets wegquote:
Dat is jouw mening, ik vond hem juist goed. Vooral die onderligende toon is een aantal stukjesquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef FuTilE het volgende:
Zeer matig, ongeïnspireerde afsluiter..
Behoorlijke kutfilm is dat, je had beter Koefnoen kunnen kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Yildiz het volgende:
Heeeeeeeeelemaal gemist, de film 'Enough' gekeken op RTL 5, en ik wou m afzien, helaas,
overmorgen poging zoveel
Oneens, vond het best n sterke film. Anders had ik em niet afgekeken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:36 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Behoorlijke kutfilm is dat, je had beter Koefnoen kunnen kijken.
@ http://www.avro.nl/koefnoen2005/main.aspquote:Uitzendingen: zondag 22.15 uur Nederland 2
Herhaling: dinsdag 23.00 uur Nederland 2
Ik ook. En om die leernicht-integratie-sketch. En Jan Wolkers was wel goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk alleen hardop kunnen lachen om die urnen van Tommie en Anika![]()
En om dat stukje met Pierre Cartner![]()
zie post boven jequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
Niet gezien, veel gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |