abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2101179
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  dinsdag 6 november 2001 @ 15:02:47 #2
3542 Gia
User under construction
pi_2101312
Een hondje in dat huis vind ik dus helemaal niks.

Ik bedoel...zelfs die muis hebben ze weer losgelaten, en dan zullen ze een jong hondje in een kooitje gaan stoppen.

Belachelijk!!!
Dierenbescherming!!!

pi_2101373
Ja, een hondje gaat mij ook echt te ver! Ik hoop dat BB nog even terug denkt aan die achterlijke Geit Cindy in BB2 en de aktie van de dierenbescherming die daarop volgde.
pi_2101472
Ik vind een huisdier voor BB wel grappig maar een hond niet, die hebben ruimte nodig (de meeste dan).
pi_2102037
Nee geen hond. Dat is hartstikke zielig. Zo'n beest moet lekker uitgelaten worden en kunnen lopen. Ze kunnen wel een kat nemen. En dan geen jonkie maar een al wat oudere kat die het heerlijk vind om lekker op schoot te liggen en van zijn oude dag te genieten. Het is mooi want het BB huis staat nagenoeg naast een asiel dus.......

en dan wel de bewoners laten tekenen dat ze na BB voor de kat zorgen.

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:30:26 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102267
Het wordt een fysieke battle, dus ik zie het somber in voor team Danielle... Maar goed, je weet maar nooit. Ze schijnen dit keer erg 'diep' te moeten gaan om de battle te winnen!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2102298
Ik lees dat aardig wat mensen het nog redelijk kunnen volgen, maar sinds gisteren heb ik geen beeld meer. Alleen het geluid werkt nog. Wat doe ik verkeerd? (afgezien van niet betalen uiteraard.)

Er is dus weer een battle, in het hondeweer. Het wordt toch wel eens tijd dat team Daniëlle gaat winnen toch?

dinsdag 6 november 2001 @ 16:34:35 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102325
Het is een krachtbattle (graven), dus het is duidelijk wie dat gaat winnen (4 mannen en 2 vrouwen tegen 3 mannen en 3 vrouwen lijkt me duidelijk!)

Jammer voor team Danielle dus!

dinsdag 6 november 2001 @ 16:39:17 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102369
KLASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Team 3 mannen 3 vrouwen heeft gewonnen! Niet te geloven, maar ik denk dat Ed wat te dik was...

pi_2102420
Volgevreten vedettes, dat team Sandy.
Typisch gevolg van de patatcultuur. Team Daniëlle wint met gemak.
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:45:24 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102455
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:42 schreef the-O het volgende:
Volgevreten vedettes, dat team Sandy.
Typisch gevolg van de patatcultuur. Team Daniëlle wint met gemak.
Met gemak? Als eerste was er iemand van team Sandy onderdoor... Volgens mij komt het puur door Ed dat het op een gegeven moment een stuk langzamer ging (ze hadden voor Ed niet diep genoeg gegraven )
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:48:14 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2102496
Ik dacht dat het een zware battle werd; Het was in 5 minuten gebeurd
pi_2102513
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met gemak?

Ach hier mag toch wel wat subjectief geschreven worden? Ik klets maar een eind raak.

En hoe kom jij aan beeld?

dinsdag 6 november 2001 @ 17:05:27 #14
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2102747
volgevreten team tegen uitgehongerd team. dat was makkelijk verzinnen en dan is ed (sorry) toch behoorlijk het dikst, dus echt een eerlijke battle was het. (maar dat was ook niet de bedoeling er moest gewoon een wissel kommen). Ze hadden ook limbo-dansen kunnen verzinnen. Dat het toch nog zo close was, is me een raadsel. Ik hoop het team van danielle nu wat minder gaat zeuren.
en ik wil hierbij de groeten doen aan pris: doei!!!
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  dinsdag 6 november 2001 @ 17:07:42 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102781
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:49 schreef the-O het volgende:
En hoe kom jij aan beeld?
Ik heb gewoon overal beeld hoor... (alleen stream 1 heb ik op low moeten zetten omdat hi alleen geluid geeft, verder werkt alles perfect!)
  dinsdag 6 november 2001 @ 17:09:49 #16
3542 Gia
User under construction
pi_2102812
Lijkt me duidelijk wie er donderdag naar huis gaat.

Frank zei het van de week al:"Zolang wij in arm zitten, is Priscella veilig. De exits zijn nog allemaal aan de rijke kant gevallen. Ze zullen ook niet iemand ongewassen, onverzorgd, zo uit het arme kamp, naast Patty op de bank zetten."

Dus waarschijnlijk moet Pris donderdag het pand verlaten, helaas.

(Toch blijf ik tegen beter weten in, hopen dat Coos eruit moet)

dinsdag 6 november 2001 @ 17:10:45 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102834
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 17:05 schreef wiip het volgende:
volgevreten team tegen uitgehongerd team. dat was makkelijk verzinnen en dan is ed (sorry) toch behoorlijk het dikst, dus echt een eerlijke battle was het.
HUH??? Daar denk ik toch even heel anders over....
Ed, Coos, GJ en Pascal vs. Leo, Andries en Frank
Kelly en Sandy vs Priscella, Danielle en Diane

Deze battle leek vooral een 'piece of cake' te zijn voor team Sandy. Zij waren ook als eerste met 1 persoon er onderdoor trouwens.

dinsdag 6 november 2001 @ 17:14:33 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102890
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 17:09 schreef Gia het volgende:
Frank zei het van de week al:"Zolang wij in arm zitten, is Priscella veilig. De exits zijn nog allemaal aan de rijke kant gevallen. Ze zullen ook niet iemand ongewassen, onverzorgd, zo uit het arme kamp, naast Patty op de bank zetten."
Sorry, maar deze logica begrijp ik echt niet. Het is een programma van uitersten en denk je dat het juist niet leuk is om een keer een uitgehongerde, afgevallen eruit-gestemde bewoner in de studio te ontvangen?
  dinsdag 6 november 2001 @ 20:22:40 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2104410
Ed heeft er spijt van dat hij Coos heeft genomineerd. Hij ergert zich de laatste tijd verschrikkelijk aan Kelly en zal haar dan ook de volgende keer waarschijnlijk nomineren.
  dinsdag 6 november 2001 @ 21:14:37 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2105144
Waar blijft dat feestje trouwens.... Ik zie nog niets gebeuren in het rijke deel... Is muziek alleen voor team Sandy ofzo?
pi_2105624
Schit ik heb het Batteltje gemist ik was ff druk met yuris revenge .
Maar wat ik begrijp is dat mijn favo team weer in rijk zit dus het moet wel eerlijk zijn gegaan .
Goedzo jongens ga zo door .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2105645
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 21:43 schreef MMXMMX het volgende:

dus het moet wel eerlijk zijn gegaan .

Niet dus, de grond waar team Daan moest graven was erg los/mul, en de grond waar team Sandy het moest doen, was aangedrild door een horde stratenmakers
  dinsdag 6 november 2001 @ 21:46:48 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2105654
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 21:45 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Niet dus, de grond waar team Daan moest graven was erg los/mul, en de grond waar team Sandy het moest doen, was aangedrild door een horde stratenmakers

En het hele team moest als 'handicap' graven met plaknagels!
pi_2105834
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 21:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En het hele team moest als 'handicap' graven met plaknagels!

Geen onwaarheden verkondigen hier he?
pi_2106257
Gert-Jan

En iedereen danst mee, gaaaaf!!!

* CartWOman claps her hands

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2106383
Ow Gert-Jan dansfans, ik hoop dat jullie kijken, anders mis je heel wat
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2107256
Ik ben de streams aan het volgen en ik weet bijna zeker dat Ed Kelly voortaan gaat nomineren. Hij kraakt haar helemaal af bij Pascal en Coos, en die krijgen weer wat hoop. Als Coos donderdag niet weg hoeft, dan zal in het vervolg Kelly genomineerd worden (of Kelly moet ook Coos nomineren, dan zal het 3-3 zijn)

Leuke wending

pi_2107297
Coos en (en vooral) Pascal willen nu ineens vriendjes worden met Ed. En Ed lult aardig mee.
Ik lul maar wat.........
  woensdag 7 november 2001 @ 00:04:12 #29
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2107348
Valt me wel tegen van Ed, hij denkt vast en zeker dat Coos mag blijven, Ellen is immers niet aan het hek geweest!
Ed stelt zich verdacht op en op het moment dat ie denkt ergens zeker van te zijn, gaat ie met de heersende wind mee.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 7 november 2001 @ 00:08:44 #30
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2107408
quote:
"Toen ze vandaag geen aandacht kreeg ging ze chagrijnen", zegt Pascal. "Als niemand kijkt gaat ze mokken."
"Daar baal ik dus ook zo van", reageert Ed. "Als je 5000 keer per dag in een spiegel gaat kijken dan spoor je volgens mij niet. Ik word echt doodziek van dat soort types. En dan nog een grote bek hebben ook van hier tot Tokyo. Ik kan er zowiezo niet tegen tegen dan mieterige gedoe. Ik snap er geen moer van van dat soort dingen! Dat overdreven gedoe ook... Dat nichterige lachen gaat dan echt een half uur door. Ik vind dat zó irritant jongen, echt. Dan lachen ze een kwartier lang en voel je je bruut in de zeik gezet. En zij kan alles.. en als je er wat van zegt dan krijg je een grote bek. Ik pik het niet langer. Je mag hier gvd niet eens je mening verkondigen. Die kabouter Plop vind ik helemaal niks... Zelfs dat werd me kwalijk genomen. Gert geeft haar steeds gelijk... daar snap ik dus ook niets van.. dan denk ik'Gert doe nou gvd je bek open'. Dat gekut altijd"
"Daarom zijn wij de zeikstraal nu", merkt Pascal op. "Donderdag zijn wij de zeikstraal".
"Bij de nominatie bedoel je?", vraagt Ed.
EIN-DE-LIJK!!!!!!!

DE ED-MEISTER KOMT LOS!!!!

En reken maar dat Kelly in Arm erger gaat zeiken EDJE....
dat moest jij nog meemaken....maar nu kom je aan je trekken...

pi_2107428
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:04 schreef Dark het volgende:
Valt me wel tegen van Ed, hij denkt vast en zeker dat Coos mag blijven, Ellen is immers niet aan het hek geweest!
Ed stelt zich verdacht op en op het moment dat ie denkt ergens zeker van te zijn, gaat ie met de heersende wind mee.
Valt mij ook tegen. Ik had gedacht dat hij vrij direct was, maar dat is dus helemaal niet zo.
  woensdag 7 november 2001 @ 00:16:27 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107510
Ik stel me nu even het volgende voor.
Veronderstel dat Pascal, Coos of Andries hadden geroepen "Ik wil wel iedere week genomineerd staan, want ik ga er toch niet uit".... Vervolgens gaat diegene een tijdje later (vlak voor de nominaties) naar iemand in de badkamer en vraagt smekend of die hem alsjeblieft niet wil nomineren....

Denken jullie dat Yorin dat op een mooie manier in beeld zou brengen op TV? Zeker weten!!!

Dat is dus alleen niet gebeurd, want bovenstaande heeft Kelly dus gedaan. Ze heeft geroepen dat ze wel iedere week genomineerd wilde staan omdat ze er toch niet uit zou worden gestemd... en ging later smekend naar Ed in de badkamer waar ze vroeg of hij haar alsjeblieft niet wilde nomineren. Daar is dus NIETS van uitgezonden.

woensdag 7 november 2001 @ 00:18:48 #33
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107538
Ja, beetje zwakke actie van Ed. Hoewel ik het bijna helemaal eens ben met zijn opmerkingen over Kelly, is de manier waarop hij het doet niet helemaal jofel. Natuurlijk roddelt iedereen, maar Ed kletst nu toch wel errug extreem achter Kel's rug om. Is niet cool.

Snuf en Snuitje zien nou hun kans en proberen uit alle macht Ed in te lijven.

Idd, Ed lijkt toch wel met alle winden mee te waaien. Hmmm, misschien is deze opmerking wel méér dan toepasselijk (burp, fart!!!)

pi_2107560
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik stel me nu even het volgende voor.
Veronderstel dat Pascal, Coos of Andries hadden geroepen "Ik wil wel iedere week genomineerd staan, want ik ga er toch niet uit".... Vervolgens gaat diegene een tijdje later (vlak voor de nominaties) naar iemand in de badkamer en vraagt smekend of die hem alsjeblieft niet wil nomineren....

Denken jullie dat Yorin dat op een mooie manier in beeld zou brengen op TV? Zeker weten!!!

Dat is dus alleen niet gebeurd, want bovenstaande heeft Kelly dus gedaan. Ze heeft geroepen dat ze wel iedere week genomineerd wilde staan omdat ze er toch niet uit zou worden gestemd... en ging later smekend naar Ed in de badkamer waar ze vroeg of hij haar alsjeblieft niet wilde nomineren. Daar is dus NIETS van uitgezonden.

Verschrikkelijk hoe ze Kelly beschermen...
Ed gaat eindelijk eens in opstand tegen dat zielige gedrag van haar. Ed rulez
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  woensdag 7 november 2001 @ 00:21:07 #35
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2107561
dit lees ik bij mediawatchers:
quote:
Exit is morgen?

Op de streams horen we GJ zeggen dat morgen al de exit is. Dus niet in de live-uitzending! De liveuitzending zou teveel en te druk zijn met de nodige emoties, ook vanwege de nieuwe nominaties. Zou morgen dus een exit zijn en ze ons dat donderdag meedelen? Of kan Patty het allemaal niet zo goed aan?

Lijkt mij erg sterk!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-11-2001 00:32]

woensdag 7 november 2001 @ 00:27:22 #36
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107631
Goh, wat laten Frank en Priscella zich kennen!

Nu ze in Rijk zitten hebben ze allebei het hoogste woord. Van Microbrain-Frenkie kan ik 't nog wel hebben, maar die Pris 'zweetvoet' Cella valt helemaal door de mand. Bah, wat een nepwijf is dat zeg. En iedereen is saai behalve zij. Bah, bah! Eigenlijk ging ik voor Coos-exit, maar laat die nietszeggende stink-fluttrut nu maar gauw opzouten!

woensdag 7 november 2001 @ 00:28:31 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107647
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:27 schreef Jammie het volgende:
maar laat die nietszeggende stink-fluttrut nu maar gauw opzouten!
Nou nou nou nou.... mag wel íets minder!
  woensdag 7 november 2001 @ 00:37:47 #38
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107723
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Nou nou nou nou.... mag wel íets minder!
Vind je?

Ik meen dat die 'stink-fluttrut' in het verleden aardig soortgelijke typeringen van anderen hier wist neer te zetten. En lachen dat we deden! Pris was zoooo scherp! Haha!

Ik hoef toch écht niet alle streamverslagen terug te lezen om haar jong-dynamische, zogenaamd 'scherpe' quotes op te zoeken en hier te copy-pasten, hè Scanman???

Komop nou!

woensdag 7 november 2001 @ 00:42:27 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107769
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:37 schreef Jammie het volgende:
Ik hoef toch écht niet alle streamverslagen terug te lezen om haar jong-dynamische, zogenaamd 'scherpe' quotes op te zoeken en hier te copy-pasten, hè Scanman???
Toen was ik hier nog niet, dus heb geen idee wat ze allemaal geschreven heeft. Dus jij bent wel voor het 'oog om oog' principe? (je weet wel, waardoor je net zo erg bent enzo)
  woensdag 7 november 2001 @ 00:45:11 #40
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2107796
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:37 schreef Jammie het volgende:

[..]

*haat en nijd*

"Hoor wie klopt daar kinderen, hoor wie klopt daar kinderen!.....wie zoet is krijgt lekkers......wie stout is de ????? "
(dus pas maar op want anders krijg je geen kadootjes 5 dec en ga je de zak in)
  woensdag 7 november 2001 @ 00:51:43 #41
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107855
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Toen was ik hier nog niet, dus heb geen idee wat ze allemaal geschreven heeft. Dus jij bent wel voor het 'oog om oog' principe? (je weet wel, waardoor je net zo erg bent enzo)
In de goede sfeer van Priscella, weet je wel?
Enne ... "net zo erg enzo" ... ja, we zijn allemaal net Jezus, Sjeezus!
  woensdag 7 november 2001 @ 00:56:55 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107899
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:51 schreef Jammie het volgende:
In de goede sfeer van Priscella, weet je wel?
Enne ... "net zo erg enzo" ... ja, we zijn allemaal net Jezus, Sjeezus!
Ah.. op die toer... Okee... tot ziens
  woensdag 7 november 2001 @ 00:58:15 #43
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107915
* Jammie geen cadeautjes van Sinterklaas krijgt. Jammie heel verdrietig is *
  woensdag 7 november 2001 @ 01:00:06 #44
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107935
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo, op die toer? Leg eens uit...
pi_2107962
Tjee zeg, ben ff weg geweest, open het forum, denk ff relaxed beetje bijlezen, maar ik zie dat het echt onbegonnen werk is om alles te doen. Morgen dan maar. Zal toch misschien dan maar moeten overwegen om mijn sociale leven volledig aan de kant te zetten, want anders kom je nooit meer bij...
  woensdag 7 november 2001 @ 01:03:06 #46
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2107964
Lees net op de streamverslagen: glaswol in Andries' bed. Is een geintje...
Weten ze niet dat glas- en steenwol verdacht kankerverwekkend zijn??? Oei!

[edit:]

Glas- en steenwol bestaan uit vezels, net als asbest. Omdat asbestvezels kanker kunnen veroorzaken, zou dat bij glas- en steenwolvezels ook het geval kunnen zijn. De Duitse overheid denkt dat dit het geval is. (...)Bij de verwerking van glas- en steenwoldekens en -platen komen weinig vezels vrij. Zorg wel voor een stofbril, handschoenen en goede adembescherming (P2 stofmasker, te koop bij de betere doe-het-zelfzaak en in winkels voor arbeidsbeschermingsmiddelen). De vezels veroorzaken namelijk irritatie aan ademhalingsorganen, huid en ogen. Bij het verwijderen is extra voorzichtigheid geboden, want daarbij komen meer vezels vrij, tenzij het materiaal goed gebonden of verpakt is. [/edit]

En nog een [edit:]. Quote Scanman uit de streamverslagen:

"Andries lijkt de grap wel te kunnen waarderen. Hij kan erom lachen. De jeuk gaat alleen niet weg, dus hij is wel de klos de hele nacht."

Haha, wat een grap. Ik hoop dat die jongen er niks van overhoudt! [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Jammie op 07-11-2001 01:20]

pi_2108268
Beste Nyrem,

Het topic waar ik naar doorverwezen werd is VOL!!!

woensdag 7 november 2001 @ 01:49:38 #48
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108292
quote:
Op woensdag 07 november 2001 01:44 schreef Ethel het volgende:
Beste Nyrem,

Het topic waar ik naar doorverwezen werd is VOL!!!

hehe

ja goed he....gisteren al...binnen 24 uur!
Maar ja.....ik moet nu weer chaotisch over alle topics mn gal spuien!
(al was het toch wel een ongekend succes)

Ik zal in jouw topic niet (zoveel) meer offtopic gaan! Promise!

woensdag 7 november 2001 @ 02:02:22 #49
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2108357
Vooruit Nyrem, 't is wel leuk om effe lekker te flamen. Dus doe je kunstjes hier maar weer.
  woensdag 7 november 2001 @ 02:06:38 #50
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2108370
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:56 schreef scanman01 het volgende:
B'tje flauw dat je nu niet meer reageert, terwijl je nog wel hier bent. Ik zie het morgen wel, ga nu slapen ...
  woensdag 7 november 2001 @ 02:20:31 #51
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108423
quote:
Door scanman01 - woensdag 07 november 2001 02:15

--------------------------------------------------------------------------------
Priscella ligt met Danielle in bed te slapen.
(zou Nyrem daar niet tussen willen liggen???)

En dan 's ochtends zeker met zo'n infantiel opgewekt stemmetje naast je wakker worden?
" uh-u-uh-gigigigi-Haaaaa-loooo-Merijn...-goeiemorgennnndannnnnnn" (octaafgeluid hoog)
  woensdag 7 november 2001 @ 02:22:02 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_2108428
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:20 schreef Nyrem het volgende:

[..]

En dan 's ochtends zeker met zo'n infantiel opgewekt stemmetje naast je wakker worden?
" uh-u-uh-gigigigi-Haaaaa-loooo-Merijn...-goeiemorgennnndannnnnnn" (octaafgeluid hoog)

Zij wordt tenminste wakker....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 7 november 2001 @ 02:22:51 #53
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108432
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:22 schreef APK het volgende:

[..]

Zij wordt tenminste wakker....

Ik slaap idd liever uit......
pi_2108436
quote:

[..]

Lijkt me inderdaad vreselijk, vooral als er dan ook nog een vieze geur van zweetvoeten door je neusvleugels heenvliegt...

(sorry, kon het niet laten, schot voor open doel)

woensdag 7 november 2001 @ 02:24:42 #55
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108442
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:23 schreef Ethel het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad vreselijk, vooral als er dan ook nog een vieze geur van zweetvoeten door je neusvleugels heenvliegt...

(sorry, kon het niet laten, schot voor open doel)

In ieder geval beter dan de walm van vergane glorie en dranklucht die morgen om jou heenhangt!

(oops ik kon het ook ff niet laten)

pi_2108458
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:24 schreef Nyrem het volgende:

[..]

In ieder geval beter dan de walm van vergane glorie en dranklucht die morgen om jou heenhangt!

(oops ik kon het ook ff niet laten)

...maar mijn voetjes ruiken wel heerlijk... (ook altijd na een HELE nacht stappen hoor)

En die vergane glorie die bouw ik wel weer op in club Ibiza middels het clubblad waarin ik anderen zorgvuldig naar beneden zal halen, *gniffel gniffel*

woensdag 7 november 2001 @ 02:31:32 #57
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108462
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:29 schreef Ethel het volgende:

[..]

...maar mijn voetjes ruiken wel heerlijk... (ook altijd na een HELE nacht stappen hoor)

En die vergane glorie die bouw ik wel weer op in club Ibiza middels het clubblad waarin ik anderen zorgvuldig naar beneden zal halen, *gniffel gniffel*

Hmmm ach mij maakt het toch niet uit; mn reukorgaan functioneert niet meer naar behoren!
(teveel met patty op stap geweest)

ps: is niet echt zo hoor
I can smell a lie from a distance!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-11-2001 02:33]

woensdag 7 november 2001 @ 02:32:43 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2108465
quote:
Hmmm... Okee... Toch wil ik hier even duidelijk maken dat ik zoiets niet zou afslaan. Wakker worden tussen miss harmonie en miss wil-je-je-snikkel-soms-terug zou ik niet afslaan.
  woensdag 7 november 2001 @ 02:34:21 #59
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108467
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hmmm... Okee... Toch wil ik hier even duidelijk maken dat ik zoiets niet zou afslaan. Wakker worden tussen miss harmonie en miss wil-je-je-snikkel-soms-terug zou ik niet afslaan.

Persoonlijk heb ik het niet zo op triootjes.....vooral niet in een tweepersoonsbed!
pi_2108469
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gaat verder alles goei???

Het is dan net alsof je wakker wordt op een kinderboerderij (stank van Precilla der voeten doet je denken aan de varkens, het gehinnik van haar doet je denken aan de pony's in de wei, en de stemmetjes van Danielle doen je denken aan tig kinderen die er rond lopen, en dan staat er nog een hek om het geheel ook)

woensdag 7 november 2001 @ 02:35:48 #61
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108473
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:34 schreef Ethel het volgende:

[..]

Gaat verder alles goei???

Het is dan net alsof je wakker wordt op een kinderboerderij (stank van Precilla der voeten doet je denken aan de varkens, het gehinnik van haar doet je denken aan de pony's in de wei, en de stemmetjes van Danielle doen je denken aan tig kinderen die er rond lopen, en dan staat er nog een hek om het geheel ook)

Hoe zou het dan met jou erbij zijn?!
pi_2108484
Wat doet P. Nu??? Zow zeg!!!
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 7 november 2001 @ 02:40:17 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2108488
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:34 schreef Ethel het volgende:

Ik ben niet zo erg klein geschapen, dus veel gelachen zal er niet worden... en als je het 'werk' goed doet zal Danielle ook geen gekke stemmetjes gaan doen!
pi_2108497
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat doet P. Nu??? Zow zeg!!!
Wat doet hij dan??? Please tell, heb geen streams aan staan, compu is opnieuw geinstalleerd (nu trouwens Windows XP, das errug mooi)
  woensdag 7 november 2001 @ 02:44:27 #65
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108503
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:43 schreef Ethel het volgende:

[..]

Wat doet hij dan??? Please tell, heb geen streams aan staan, compu is opnieuw geinstalleerd (nu trouwens Windows XP, das errug mooi)

Ethel je hapt
pi_2108509
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:44 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ethel je hapt

...dacht juist van niet door niet op jouw post te reageren, want dat was een schot voor open doel. Maar nu blijken er meerderen mij voor de gek te willen houden

Ik vind dat er een nieuwe regel moet komen, dat je je medefokkers vanaf half 3 'snachts niet meer voor de gek mag houden, want das gemeen (net zoals met GJ een discussie voeren als hij wat gedronken heeft)

woensdag 7 november 2001 @ 02:47:45 #67
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108513
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:46 schreef Ethel het volgende:

[..]

...dacht juist van niet door niet op jouw post te reageren, want dat was een schot voor open doel. Maar nu blijken er meerderen mij voor de gek te willen houden

Ik vind dat er een nieuwe regel moet komen, dat je je medefokkers vanaf half 3 'snachts niet meer voor de gek mag houden, want das gemeen (net zoals met GJ een discussie voeren als hij wat gedronken heeft)

tssssssss terwijl mn vraag puur interesse was!

daarom:

Hoe is het dan met jou erbij?

pi_2108517
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:47 schreef Nyrem het volgende:

[..]

tssssssss terwijl mn vraag puur interesse was!

daarom:

Hoe is het dan met jou erbij?

*nerym krijgt de silent-threatment*
pi_2108520
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:46 schreef Ethel het volgende:

[..]

Ik behoor niet tot die meerderen hoor, je bent een prettige streamer.

Telkens wanneer ik op de commentaren klick kom ik in deze slowchat terecht, vandaar.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 7 november 2001 @ 02:51:39 #70
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108526
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:48 schreef Ethel het volgende:

[..]

*nerym krijgt de silent-threatment*

BETER.....dat is toch zonder gillen!?
  woensdag 7 november 2001 @ 02:52:30 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2108528
He Nyrem.. Priscella begint een pornolijn!! (zie streamverslag!)
Dat wordt zwaar geld verdienen. Kun je stoppen met werken. Frank wordt vaste klant!
pi_2108530
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik behoor niet tot die meerderen hoor, je bent een prettige streamer.

Telkens wanneer ik op de commentaren klick kom ik in deze *piep* terecht, vandaar.

Dank voor het compliment , dat doet een mens goed.
  woensdag 7 november 2001 @ 02:54:23 #73
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108533
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:52 schreef scanman01 het volgende:
He Nyrem.. Priscella begint een pornolijn!! (zie streamverslag!)
Dat wordt zwaar geld verdienen. Kun je stoppen met werken. Frank wordt vaste klant!
Lol....
Frank ouwe rukker....
Wat zal P nog 'lachen' als ze de videoband terugziet...met Frank uitspraken!

en mocht ze het wel leuk vinden..dan zit ik kennelijk aan het verkeerde adres!

woensdag 7 november 2001 @ 03:00:51 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2108556
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:54 schreef Nyrem het volgende:
en mocht ze het wel leuk vinden..dan zit ik kennelijk aan het verkeerde adres!
Je moet de Frank uitspraken helemaal niet serieus opvatten. Hij heeft tegenover Priscella al toegegeven dat hij tijdens het dansen van P een dikke lul van haar kreeg. Het is juist wel leuk dat Frank dat gewoon zegt, terwijl anderen het misschien alleen denken. Tijdens heftige discussies meen ik soms ook echt een glimlachje te ontdekken op Frank's gezicht. Hij naait de mensen gewoon wat op, that's it.
  woensdag 7 november 2001 @ 03:11:53 #75
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2108577
quote:
Op woensdag 07 november 2001 03:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je moet de Frank uitspraken helemaal niet serieus opvatten. Hij heeft tegenover Priscella al toegegeven dat hij tijdens het dansen van P een dikke lul van haar kreeg. Het is juist wel leuk dat Frank dat gewoon zegt, terwijl anderen het misschien alleen denken. Tijdens heftige discussies meen ik soms ook echt een glimlachje te ontdekken op Frank's gezicht. Hij naait de mensen gewoon wat op, that's it.

ja is ook zo.
Maar toch....
  woensdag 7 november 2001 @ 07:07:00 #76
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2108759
Lekker verslag van Gisterenavond Scan, dat met Ed bedoel ik (en ook de andere streamers natuurlijk) denk wel dat het eesentieel is, de Verhoudingen zijn nu weer compleet omgedraaid. Ed voor PRESIDENT dan maar???
  woensdag 7 november 2001 @ 07:32:40 #77
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2108775
[kritiek mode]

Heb voorgaande pagina's 'gelezen' en vroeg me af, Gaat het hier eigenlijk nog ergens over???? Of is het gewoon de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk posten doet (met in ieder bericht minstens 1 quote, ook al reageer je op het bericht pal boven je)?
Snap nie waarom bepaalde mensen geen email of telnummers uitwisselen voor dit soort slap geouwehoer...

[/kritiek mode]

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2109136
quote:
Op woensdag 07 november 2001 07:32 schreef Rica het volgende:
[kritiek mode]

Heb voorgaande pagina's 'gelezen' en vroeg me af, Gaat het hier eigenlijk nog ergens over???? Of is het gewoon de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk posten doet (met in ieder bericht minstens 1 quote, ook al reageer je op het bericht pal boven je)?
Snap nie waarom bepaalde mensen geen email of telnummers uitwisselen voor dit soort slap geouwehoer...

[/kritiek mode]

eens, daar zijn al zat topics voor, om slap te ouwehoeren dacht ik zo, please mensen hier commentaren op de streamverslagen graag, thnx.
pi_2109501
*kuch kuch*

Beschaamd moet ik toegeven dat jullie ook op mij doelen, hierbij biedt ik beschaamd mijn excuses aan , solly dus.
Ik maak binnenkort wel extra veel streamverslagen om het goed te maken
(en dan ga ik nu naar onz maxima kijken want die is in grun)

woensdag 7 november 2001 @ 10:54:17 #80
3542 Gia
User under construction
pi_2109710
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 17:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sorry, maar deze logica begrijp ik echt niet. Het is een programma van uitersten en denk je dat het juist niet leuk is om een keer een uitgehongerde, afgevallen eruit-gestemde bewoner in de studio te ontvangen?

Beetje late reaktie, maar toen ik hier gisteren op wilde reageren viel mijn verbinding weg.

Frank zei dat er nog niemand van arm 'exit' was gegaan, omdat men niemand vuil en stinkend naast Patty wil zetten.

Dit heb ik niet verzonnen. Het geheel staat dan ook tussen aanhalingstekentjes, als zijnde een quote.

Natuurlijk mag van mij Coos donderdag ongewassen, ongeschoren naast Patty gaan zitten. Graag zelfs.

pi_2109915
Frank is "zijn" Tanya dan kennelijk al snel vergeten, zij was een exit uit arm..
  woensdag 7 november 2001 @ 11:22:38 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2109950
quote:
Op woensdag 07 november 2001 11:17 schreef fokstier het volgende:
Frank is "zijn" Tanya dan kennelijk al snel vergeten, zij was een exit uit arm..
Dat dacht ik ook even, maar werd snel gecorrigeerd. Tanya ging exit toen Danielle ziek in het rijke deel in bed lag en later moest verhuizen naar het bed in arm omdat de battle werd verloren!
  Moderator woensdag 7 november 2001 @ 12:24:50 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2110627
Zo, de bom is dus gebarsten tussen Ed en Kelly. Dat zat er wel aan te komen natuurlijk, gezien de kritiek die Ed laatst nog tegen GJ uitte over Kelly.

Ik lees al in de streams dat Pascal met een grote smile lief loopt te doen. Knabbel en Babbel zien hun kans schoon nu: tweespalt binnen het andere team! Dit betekent twee stemmen minder voor C&P want E&K gaan op elkaar stemmen nu.

Edit-

WOW! Het wordt nu écht heftig.! Streams:

Kelly tegen Ed: Ach, man ik wil je helemaal niet meer kennen.
Ed: Nou ik wil jou al helemaal vanaf het begin niet kennen met je heksenstem. Sodemieter op! Ik wou dat ze die ballen nog had dan kon ik ze er vanaf trekken, mafkees.

Ik kan me wel voorstellen dat Ed pislink is, maar toch vind ik het heel erg zwak van 'm dat-ie ineens weer over haar transsexualiteit begint.

Daarmee verraadt-ie zichzelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-11-2001 12:33]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2110651
Tjee, nu zitten Pascoos en ik op 1 lijn, wie had dat ooit gedacht...

Ik vind de ruzie ook heel leuk!!! En dat allemaal zomaar op een woensdagmiddag, krijgen we dat zomaar kadooo, mijn dank is groot bewoners!!

pi_2110720
Volgens mij kan Kelly het op den duur wel vergeten, maar Ed lijkt me redelijk star in zijn mening en ik denk dat hij een koude oorlog gaat voeren.

Beetje jammer dat kelly nu weer min of meer loopt te slijmen bij pascal en coos.

Moderator woensdag 7 november 2001 @ 12:38:18 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2110752
Ooooww wat heeft die rat van een coospascal het naar zijn zin zeg! Lekker Ed bewerken nu: die is boos op Kelly, maar ook op GJ. "waarom heb je op mij gestemd dan" vraagt Coospascal. En maar bewerken. Grote mond dat ze de ruzie willen oplossen maar ze zitten alleen maar verder te stoken en mensen voor hun karretje te spannen. GADVERDAMMME!!! KA&*KERLIJERS!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-11-2001 12:57]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 7 november 2001 @ 13:01:53 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111004
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:24 schreef Gert het volgende:
Ed: Nou ik wil jou al helemaal vanaf het begin niet kennen met je heksenstem. Sodemieter op! Ik wou dat ze die ballen nog had dan kon ik ze er vanaf trekken, mafkees.[/i]
Was niet helemaal wat Ed zei, maar goed.
  woensdag 7 november 2001 @ 13:11:18 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111086
Ed is gone (ben ik bang). Ik denk dat de kijkers dit niet pikken!
  woensdag 7 november 2001 @ 13:13:24 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2111109
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Ed is gone (ben ik bang). Ik denk dat de kijkers dit niet pikken!
De kijkers wel alleen Hummie en cs niet.
pi_2111220
De rust lijkt momenteel te zijn wedergekeerd in het team van sandy, maarrrrrrrrrr de vraag is voor hoelang, omdat de ruzie tussen Ed en Kelly niet is uitgepraat. Ook tijdens deze ruzie bleek hoe goed de bewoners zijn om oude koeie uit de sloot te halen, dus een vervolg komt er zeker!
pi_2111236
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:27 schreef Ethel het volgende:

Ik vind de ruzie ook heel leuk!!! En dat allemaal zomaar op een woensdagmiddag, krijgen we dat zomaar kadooo, mijn dank is groot bewoners!!

Jaaaa! Meestal gebeurt er 's nachts altijd van alles en dat maak ik helaas nooit mee, maar dit is idd een kadootje zomaar overdag!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 7 november 2001 @ 13:25:14 #92
3542 Gia
User under construction
pi_2111241
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:13 schreef marky het volgende:

[..]

De kijkers wel alleen Hummie en cs niet.

Nee, inderdaad, Hummie cs, zullen het wel weer zo draaien, dat Kelly of niet genomineerd is, of als genomineerde net niet genoeg stemmen van het publiek krijgt.

Het komt er in feite op neer dat BB Kelly als winnaar wil, terwijl GJ dit veel eerder verdient.

pi_2111274
Scanman, je "gezellig" in de streamverslagen bedoel je waarschijnlijk cynisch, want echt gezellig is het niet, het is redelijk rustig maar de ijzige koude oorlog sfeer kan je toch wel een beetje proeven hoor. Ik weet dan dat je het niet zo bedoeld, alleen als mensen gezellig lezen en de streams niet horen denken ze het wel wellicht.
Of vind jij het wel gezellig??
  woensdag 7 november 2001 @ 13:31:56 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111296
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:28 schreef Ethel het volgende:
Scanman, je "gezellig" in de streamverslagen bedoel je waarschijnlijk cynisch. Ik weet dan dat je het niet zo bedoeld, alleen als mensen gezellig lezen en de streams niet horen denken ze het wel wellicht.
Of vind jij het wel gezellig??
Als mensen beginnen te lezen dat het zo gezellig is... en lezen een zin verder dat Ed vernietigende blikken naar Kelly werpt... denk je dat ze dan nog steeds denken dat het gezellig is?

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-11-2001 13:32]

pi_2111304
Moet je eens lezen wat BB over de ruzie tussen Ed en Kelly schrijft. Ed wordt echt helemaal afgeschilderd als de kwaaie pier en kelly wordt min of meer neergezet als het rustige meisje die aangevallen wordt!! Tssssssssss, de voorkeur van BB komt weer duidelijk en onterecht naar voren toe!
pi_2111313
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als mensen beginnen te lezen dat het zo gezellig is... en lezen een zin verder dat Ed vernietigende blikken naar Kelly werpt... denk je dat ze dan nog steeds denken dat het gezellig is?

das waar. Sorry, bedoelde het ook niet lullig hoor.
  woensdag 7 november 2001 @ 13:47:29 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_2111419
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was niet helemaal wat Ed zei, maar goed.

Zeg uh, gaan we miereneuken?
Het ging allemaal heel snel en dit is ongeveer wat er gezegd werd.
  woensdag 7 november 2001 @ 13:49:48 #98
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2111434
quote:
Op woensdag 07 november 2001 07:07 schreef Jappie het volgende:
Ed voor PRESIDENT dan maar???
ED heeft een aantal weken een SWOT-analyse gemaakt.....en komt nu met zn EINDCONCLUSIE
  woensdag 7 november 2001 @ 13:50:56 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111438
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:47 schreef APK het volgende:
Zeg uh, gaan we miereneuken?
Het ging allemaal heel snel en dit is ongeveer wat er gezegd werd.
Het maakt me verder niet uit, maar die opmerking had een andere uitleg... Het komt erop neer dat hij Kelly voor de bek zou hebben geslagen als ze haar ballen nog had gehad.. Met andere woorden: hij wil geen vrouwen slaan. Volgens mij is dat een belangrijk verschil.
Ik kan ook vaak dingen niet bijhouden! Ik dacht alleen dat je het wel zou willen weten.
pi_2111463
Ik neem aan dat Kelly de grove belediging van Ed niet heeft gehoord?

Verder vraag ik me af wanneer Kelly 'breekt' en in huilen uitbarst....

woensdag 7 november 2001 @ 14:00:00 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111501
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:54 schreef CartWOman het volgende:
Dat is een goede vraag, waar ik helaas niet echt een antwoord op heb. Ik had alleen het geluid aan en zat intussen als een gek te typen. Ik weet niet zeker of Kelly nog in de slaapkamer was toen hij die opmerking maakte (kan zijn dat ze nét de kamer uit was gelopen)
pi_2111506
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:54 schreef CartWOman het volgende:

Verder vraag ik me af wanneer Kelly 'breekt' en in huilen uitbarst....

Ik denk het wel maar in dit geval zal het haar niks doen.
  woensdag 7 november 2001 @ 14:05:43 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2111550
Ik lees net dit:
quote:
Nee hoor lieverd ze blijven gewoon in de lucht maaruh vanaf vanmiddag kom je niet meer om het betalen heen...})
Weet iemand daar meer van?
pi_2111572
quote:
Op woensdag 07 november 2001 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net dit:
[..]

Weet iemand daar meer van?

Hij had geprobeerd om een duivels tekentje erbij te plaatsen dus ik weet niet of hij het serieus bedoeld...

Mijn streams werken trouwens plots niet meer, kan dus ff geen verslagen maken.

woensdag 7 november 2001 @ 14:16:19 #105
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_2111649
Nee, ze heeft het niet gehoord ze was toen al buiten!

Hij durft het alleen te zeggen (zo grof) als de ander er niet bij is. Ik had veel respect gekregen voor Ed, maar hij is zeer in waarde gedaald hiero...
Hij komt nu op dingen terug dat ik zoiets heb van.. Hey! je heb het vrijwillig gedaan niet naderhand gaan lopen zeiken! ((op de grond slapen op de kussens)Hij zegt konstant ik heb het voor die wijven gedaan. Maar er zijn ook nog andere 3 heren die hun bed hadden kunnen afstaan. Niet alleen deze 2 dames...)

Maar goed het is afgelopen met de streams
Ik hoop niet voor lang...

pi_2111719
Vanaf 14.00 uur liggen de streams er dus uit door waarschijnlijk een storing. Daarom momenteel geen stream verslagen. Het is dus niet omdat er nix gebeurd (dat weten we nl niet )
pi_2111766
[offtopic] scanman .. vandaag is pearl harbor uitgekomen op divX ik kan wel een snelle ftp adres naar je toe mailen als je daar interesse in hebt .. jij was toch ook een filmfreak ? [/offtopic]
  woensdag 7 november 2001 @ 15:12:19 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2112136
quote:
Op woensdag 07 november 2001 14:31 schreef kavu het volgende:
ik kan wel een snelle ftp adres naar je toe mailen als je daar interesse in hebt .. jij was toch ook een filmfreak ?
[off-topic] LOL... die heb ik inderdaad ook net even gedownload. Maar thanks voor het aanbod!! [/off-topic]
pi_2112486
via mediaspy is er wel beeld. alleen heb ik geen geluid.

Ik kan het niet uitstaan hoe BB die kelly toch beschermt.
Wedden dat in de uitzending we wel te zien krijgen hoe Kelly verdrietig zal zijn (nep) maar niet wat het kreng zelf allemaal niet roddelt"?

woensdag 7 november 2001 @ 15:48:59 #110
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_2112631
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:37 schreef itsme het volgende:

Wedden dat in de uitzending we wel te zien krijgen hoe Kelly verdrietig zal zijn (nep) maar niet wat het kreng zelf allemaal niet roddelt"?

Daar ben ik dus ook erg bang voor, na Bianca (bi) is Kelly (trafo) natuurlijk een echte winnar in de ogen van BB. Manipulatie zal dus flink aan de orde zijn dit jaar. Misschien nog meer dan vorig jaar toen Koos dreigde te winnen en dus maar een zakje stuivers kreeg zodat alleen nog met de stemmen van Robin geknoeid moest worden.

Ben benieuwd wat BB volgend jaar in het huis stopt. Misschien wel een echte zeemermin ofzo

pi_2112668
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:37 schreef itsme het volgende:

ze beschuldigd ed ervan dat hij achter haar rug roddelt over haar maar deed zij niet hetzelfde gisteren in de slaapkamer?
  woensdag 7 november 2001 @ 15:55:26 #112
3542 Gia
User under construction
pi_2112692
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:48 schreef Beavis het volgende:

Ben benieuwd wat BB volgend jaar in het huis stopt. Misschien wel een echte zeemermin ofzo

Waarschijnlijk een Hermafrodiet.
pi_2112708
is er nu niet een CD uit van BB3 met Kelly prominent op de voorkant?
  woensdag 7 november 2001 @ 15:57:46 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2112719
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:55 schreef kavu het volgende:
gatver!!
Vind je??
pi_2112767
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vind je??

hangt er een beetje van af wat je precies bedoelt met witte spul .. mischien vergis ik me
  woensdag 7 november 2001 @ 16:09:50 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2112857
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:02 schreef kavu het volgende:
hangt er een beetje van af wat je precies bedoelt met witte spul .. mischien vergis ik me
Ik denk dat we beide hetzelfde denken/bedoelen. Alleen jij schijnt dat smerig te vinden. Dat kan natuurlijk.
Trouwens, volgens ConfusiOn dus nog een klein half uurtje gratis kijken... daarna is het over....
pi_2112907
Misschien heeft trouwens BB wel met Kelly en Ed gepraat ten tijde dat de streams uitwaren, het is wel erg toevallig dat het nu allemaal in 1 x koek en ei is...
  woensdag 7 november 2001 @ 16:15:54 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2112939
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:13 schreef Ethel het volgende:
Misschien heeft trouwens BB wel met Kelly en Ed gepraat ten tijde dat de streams uitwaren, het is wel erg toevallig dat het nu allemaal in 1 x koek en ei is...
Volgens de bb site hebben Ed en Kelly een goed gesprek gehad en hebben ze alletwee toegegeven dat ze fout waren!
pi_2112982
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens de bb site hebben Ed en Kelly een goed gesprek gehad en hebben ze alletwee toegegeven dat ze fout waren!

En zo loopt het deze ruzie dus mooi met een sisser af. BB vermeld dat er gepraat is, en nu is alles weer goed, ze zijn weer dikke vriendjes.

Ik vind het allemaal iets Te toevallig..
Ik bedoelde dat BB zich er wellicht mee bemoeit heeft, dat het daarom in 1 keer zo snel en vredig is afgelopen. Maar dat hebben we niet kunnen zien omdat alles plat lag, zo achterdochtig als ik ben, ga ik dan denken....

woensdag 7 november 2001 @ 17:21:09 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2113577
quote:
Op woensdag 07 november 2001 17:19 schreef femalehunter het volgende:
Wat dacht je van een andere zangeres? Sandy of zo...
Hmm.. het zijn geen starmakertjes, dus je kunt ook niet zoveel verwachten. Andries zong zelf wel redelijk trouwens, maar hij zingt ook in zijn bandje geloof ik, dus da's niet zo vreemd.
pi_2113654
Je kan zeggen wat je wil over Andries en Diane, maar ik vind het wel gezellig en leuk zo dat ze een beetje muziek maken. Ze zijn beide nu ook heel normaal en leuk. Toppie.
  woensdag 7 november 2001 @ 17:30:23 #122
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2113676
quote:
Op woensdag 07 november 2001 17:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hmm.. het zijn geen starmakertjes, dus je kunt ook niet zoveel verwachten. Andries zong zelf wel redelijk trouwens, maar hij zingt ook in zijn bandje geloof ik, dus da's niet zo vreemd.

Ik vind trouwens nu Andries zo'n smal gezicht heeft gekregen dat hij wel wat weg heeft van Bart uit starmaker.
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2001 @ 18:05:41 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2114113
Wat mij betreft mogen scanman01 en femalehunter wel iets minder door de streamverslagen heen kleppen. Daar hebben we tenslotte dít topic voor, nietwaar?

Jullie verslagen zijn uitstekend, maar probeer je daar s.v.p. toe te beperken in de streamverslagentopics. Mopperen over de streams kan prima hier of in het topic:
"Alles over de livestreams".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 7 november 2001 @ 18:05:55 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2114117
Van de BB site:

Big Brother heeft een verrassing voor de genomineerde Bewoners. Ze krijgen allebei een envelop. Daarin staat dat ze om zeven uur worden verwacht in de verwenkamer. Coos mag dus even naar de Rijke kant. Ze krijgen een diner aangeboden. Beiden reageren blij verrast op deze uitnodiging. Priscella hoopt op een etentje met haar vriend. Helaas voor Priscella. Zij moet dineren met haar rivaal Coos. Het laatste avondmaal, zegt Priscella cynisch.

pi_2114130
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Wat mij betreft mogen scanman01 en femalehunter wel iets minder door de streamverslagen heen kleppen. Daar hebben we tenslotte dít topic voor, nietwaar?

Jullie verslagen zijn uitstekend, maar probeer je daar s.v.p. toe te beperken in de streamverslagentopics. Mopperen over de streams kan prima hier of in het topic:
"Alles over de livestreams".

Het maakt nu toch nix meer uit
  woensdag 7 november 2001 @ 18:07:09 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2114131
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Je bent er nu toch vanaf....! Helemaal geen verslagen meer. Maar bedankt voor de opmerking trouwens! Doet een mens wel goed!
  woensdag 7 november 2001 @ 18:21:09 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2114271
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:07 schreef Ethel het volgende:
Het maakt nu toch nix meer uit
Ach, wat maakt het uit. Ik dacht dat mensen wel iets toleranter zouden zijn op dit gebied. We kunnen ook helemaal geen streamverslagen schrijven natuurlijk. Als er dan af en toe een opmerking tussendoor glipt hoef je je daar niet druk om te gaan maken denk ik dan. Wees blij dat mensen de moeite nemen om verslagen te schrijven. Blijkbaar is dat niet zo.
  Moderator woensdag 7 november 2001 @ 18:29:48 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2114365
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, wat maakt het uit. Ik dacht dat mensen wel iets toleranter zouden zijn op dit gebied. We kunnen ook helemaal geen streamverslagen schrijven natuurlijk. Als er dan af en toe een opmerking tussendoor glipt hoef je je daar niet druk om te gaan maken denk ik dan. Wees blij dat mensen de moeite nemen om verslagen te schrijven. Blijkbaar is dat niet zo.

Nee, je hebt nooit complimenten gehad hè? Helemaal geen dagelijkse schouderklopjes over dat het zo fijn is dat er streamverslaggevers zijn.

Dus als iemand je een keer op een nette manier vraagt of de manier van posten in het streamtopic iets bijgesteld kan worden, dan ga je heel verongelijkt en zielig doen. Groot gelijk!

Maar toch nog maar een keer: bedankt voor de streams. Het was me een genoegen.

pi_2114409
Kom op jongens, iedereen bedoelt het hier goed; laten we over zoiets geen ruzies krijgen.
Het is al treurig genoeg dat de streams eraf zijn.
  woensdag 7 november 2001 @ 18:42:51 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2114494
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:29 schreef Gert het volgende:
Nee, je hebt nooit complimenten gehad hè? Helemaal geen dagelijkse schouderklopjes over dat het zo fijn is dat er streamverslaggevers zijn.
Bedankt voor je compliment, maar het gaat mij erom dat ik het wel wat lullig vind dat twee van de vaste streamers meteen een lichte tik op de vingers krijgen als we een paar berichtjes tussendoor tikken op een moment dat de streams plat liggen.
Ik heb meerdere keren ook de vragen in de streams topic gekopieerd naar de commentaren topic, maar heb daar niet iedere keer aan gedacht. En is het nou zo storend als er wat off-topic berichten tussendoor staan? Is toch beter dan helemaal geen verslagen lijkt me.
Maar goed.... Ik zal me wel weer aanstellen in de ogen van velen, dus zal verder niet klagen.
pi_2114517
Scanman, je hebt gelijk en ik sta achter je hoor!!

Trouwens, de berichten die er tussendoor stonden waren niet storend en gingen voornamelijk over het feit dat de streams plat lagen!! Het is toch belangrijk voor een lezer om te weten dat ze plat liggen, anders denken ze dat er niets gebeurd en dat was dus niet zo.

woensdag 7 november 2001 @ 18:48:14 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2114544
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:45 schreef Ethel het volgende:
Scanman, je hebt gelijk en ik sta achter je hoor!!

Trouwens, de berichten die er tussendoor stonden waren niet storend en gingen voornamelijk over het feit dat de streams plat lagen!! Het is toch belangrijk voor een lezer om te weten dat ze plat liggen, anders denken ze dat er niets gebeurd en dat was dus niet zo.

Dat bedoel ik!!! Helaas werd het nodig gevonden er meteen melding van te maken. Maar goed, laten we er maar mee kappen. Er is nog iets anders gebeurd wat triest is....
  woensdag 7 november 2001 @ 19:00:40 #133
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2114652
Scan en Ethel jullie hebben beide groot gelijk.
Jullie streamverslagen waren juist geweldig om te lezen, lekker wat opmerkingen tussendoor. Het was echt genieten. Ik hoop dat we op een of andere manier jullie verslagen snel weer kunnen lezen.
Ook alle andere streamers, reuze bedankt( shit het lijkt wel een afscheidsbrief van BB)
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2001 @ 19:13:19 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2114800
Rustig maar, lieve mensen, zo negatief bedoel ik het allemaal niet.

We hebben nu eenmaal voor commentaar een apart topic. That's all. Vriendjes?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2115163
quote:
Op woensdag 07 november 2001 18:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Same here! Ik zie ineens mijn naam staan en dat ik teveel door de streamverslagen heen "praat". Wat is dat voor gel.l? Als zieniks daar mee wil bereiken dat ik helemaal niet meer stream, prima hoor...

Pff. mod. ga je liever druk maken om mensen die alleen maar op dit forum komen om te zeiken en niet om Scanman en mij die toch behoorlijk wat streamverslagen tikken (vooral Scanman).

Femalehunter is boos, en niet alleen omdat de streams uit de lucht zijn

woensdag 7 november 2001 @ 21:44:19 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2115952
quote:
Op woensdag 07 november 2001 21:28 schreef Han1313 het volgende:
Op stream 4 low is het terrein buiten het huis te zien. Waarom is mij geheel onduidelijk.
En daar heb je dan 2.50 voor betaald! T'is nogeens afzetterij ook!
  woensdag 7 november 2001 @ 21:54:08 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2116076
Uit de streamverslagen:
quote:
Het lijkt of rijk zit te wachten op Pricella, zodat ze dadelijk gezellig samen een film kunnen gaan bekijken.
Dat lijkt me een goed ogenblik om de 2.50 uit te geven
  woensdag 7 november 2001 @ 22:34:23 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2116768
quote:
Op woensdag 07 november 2001 22:29 schreef Han1313 het volgende:
(Kelly lag naakt op de tafel)
Kelly dacht dus (net als ikke) dat Coos haar zou gaan masseren (hij had al bodylotion op haar rug gedaan en al) en toen liep hij zo weg om buiten te gaan rennen. Kelly was hier ook erg verbaasd over en heeft zich toen maar weer aangekleed.
Dit is wel heel sterk!!! Dit krijgen we dus vast niet te zien op tv (geen bloot meer!) en da's héél jammer!!!!
  donderdag 8 november 2001 @ 01:19:56 #139
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2118903
Scanman,

Wist je dat jij genoemd (sorry) bent op Mediawatchers.nl ?

Scanman's '15minutes of fame' op mediawactchers

donderdag 8 november 2001 @ 01:23:59 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2118916
quote:
Op donderdag 08 november 2001 01:19 schreef Nyrem het volgende:
Scanman,

Wist je dat jij geciteerd bent op Mediawatchers.nl ?

Hehe... Die message heeft hij hier ook gepost (ik neem aan dat je het Rob Out citaat bedoelde?)
Wel leuk trouwens! Thanks.
pi_2118949
Lieve Jammie heeft betaald, gaaf hoor, maar zullen we gewoon eens een paar dagen massaal niet kijken, eens zien of Johnie het dan door heeft?
  donderdag 8 november 2001 @ 01:34:20 #142
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2118981
quote:
Op donderdag 08 november 2001 01:30 schreef Tante Bep het volgende:
Lieve Jammie heeft betaald, gaaf hoor, maar zullen we gewoon eens een paar dagen massaal niet kijken, eens zien of Johnie het dan door heeft?
Lijkt me het beste....anders zijn al de kritieken hier niet meer dan holle kreten!

Zal het lukken, een actie die werkt als een kettingbrief?
Waardoor eventueel de kijkcijfers dalen?
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe alles uitgemolken, nee geperst wordt. Van ringtones, voicemails tot cd's!

John de Mol....en de rest van zn ethiekloze gang, waar is jullie idealisme van vroeger gebleven?
Stelletje volgevreten geldharkers!

pi_2119311
Op de officiële BB-site riep het volgende stukje uit een nieuwsbericht vraagtekens bij mij op:
quote:

Ed wilde Kelly nomineren
De boosheid van Ed lijkt bijna grenzeloos. Hij maakt haar uit voor bitch en heks en zegt dat hij haar had willen nomineren.

Mascha Prins 07-11-2001 12:50
Ed is echt heel erg boos op Kelly. Het is goed dat ze haar ballen eraf heeft laten halen, want als ze nog een vent was geweest had ik haar al lang een klap verkocht, zegt hij tegen Gert-Jan. Gert-Jan probeert hem tot rust te brengen. Je moet hier toch nog tien dagen samen doorbrengen, maak daar nog wat van.

Wat bedoelt GJ met die tien dagen? Ik heb deze zin overigens niet in de streamverslagen (die toen nog vol in bloei waren, snik, snik) teruggevonden.
Heeft hij een glazen bol waarmee hij exits, arm-rijk wissels of Hummie-heeft-genoeg-van-je-buien kan voorspellen?

donderdag 8 november 2001 @ 11:44:01 #144
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2120984
GO SCANMAN!!!!!!
Nou doe je het weer!
pi_2121021
quote:
Op donderdag 08 november 2001 11:44 schreef JooB het volgende:
GO SCANMAN!!!!!!
Geweldig....
  donderdag 8 november 2001 @ 12:18:10 #146
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2121349
Prachtig werk Scanman!!
Betaal je voor de streams? Ben je langzaam aan het afkicken?
eurobilltracker.com
pi_2121367
Nee Bunnyma, gewoon gratis kijken :-)
  donderdag 8 november 2001 @ 12:33:27 #148
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2121473
quote:
Op donderdag 08 november 2001 12:20 schreef Grolsch35 het volgende:
Nee Bunnyma, gewoon gratis kijken :-)
Hoe dan??
Heeft iemand de beveiliging van de streams al gebroken?
eurobilltracker.com
  donderdag 8 november 2001 @ 12:38:42 #149
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_2121523
quote:
Op donderdag 08 november 2001 02:54 schreef Htje het volgende:
Op de officiële BB-site riep het volgende stukje uit een nieuwsbericht vraagtekens bij mij op:
[..]

Wat bedoelt GJ met die tien dagen? Ik heb deze zin overigens niet in de streamverslagen (die toen nog vol in bloei waren, snik, snik) teruggevonden.
Heeft hij een glazen bol waarmee hij exits, arm-rijk wissels of Hummie-heeft-genoeg-van-je-buien kan voorspellen?

Ja, dit vroeg ik me nu ook af. Iemand?
Nee, ik ben niet aardig!
  donderdag 8 november 2001 @ 12:42:13 #150
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2121552
Grolschje, ik heb je post in alles over ... gevonden, dus nu begrijp ik het wat beter.
Als ik heel lief kijk, kan je mij dan mailen hoe het moet?
Adres in profiel.
eurobilltracker.com
  donderdag 8 november 2001 @ 12:48:38 #151
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_2121636
Kan grolschje dit niet aan onze mod doorgeven zodat Cynix dat via een multi-email aan iedereen hier op het BB Forum van fok doormailt ?
Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  donderdag 8 november 2001 @ 12:57:03 #152
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2121743
Grolschje, ga het proberen.
Als je in de buurt ben, ik zet een krat grolsch koud voor je.
eurobilltracker.com
pi_2121862
Please Grolsch,
met moeite houd ik mijn, van onthouding, trillende vingers in bedwang
om mijn mailadres te typen
wolken@wanadoo.nl
Ik zal je eeuwig dankbaar zijn....
  donderdag 8 november 2001 @ 13:17:32 #154
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_2121956
Please Grolsch.....(of iemand anders) Deze leegte in mijn leven moet weer worden opgevuld!

desnurf@hotmail.com

Mijn dank is groot

donderdag 8 november 2001 @ 13:19:50 #155
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2121968
Iedereen die de nieuwe codes heeft wees aub voorzichtig met het mailen naar iedereen , kijk uit voor handlangers van ENdemol en Vuurwerk. Ik gun iedereen dit plezier maar wees wel voorzichtig , John ligt op de loer
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  donderdag 8 november 2001 @ 13:30:24 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2122061
quote:
Op donderdag 08 november 2001 13:19 schreef BIGMAMA het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx met het mailen naar iedereen , kijk uit voor handlangers van ENdemol en Vuurwerk. Ik gun iedereen dit plezier maar wees wel voorzichtig , John ligt op de loer
Bigmama... zou je bovenstaand bericht ook even willen editten? Lijkt me beter!

aanvulling: laat maar.. iedereen heeft het er nu toch al openlijk over in de 'streams' topic. Dus zal wel niet lang meer duren!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 08-11-2001 13:57]

donderdag 8 november 2001 @ 14:18:15 #157
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2122594
Grolsch,please....joopb@hotmail.com..

Nou doe je het weer!
pi_2123494
Grappig he, we weten het nu wel weer te waarderen!!
Iedereen is nu ook enthousiast verslagen aan het maken van onzinnige gebeurtenissen, zo blij zijn we!! Top! Mensen bedankt!
pi_2123640
in de streams over de exit van vanavond:
quote:
Het belooft een spektakel te worden met trompetgeschal en al.
echt wat voor Pris zo'n exit
pi_2123658
ik word helemaal gek van dat gebuffer, ik stop dus even met kijken en streamen. Doei!
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:45:39 #161
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2129861
Scanman en Showtime: super dat jullie nu aan het streamen zijn Thanks!
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2001 @ 00:54:28 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2129950
Inderdaad. Top!
pi_2129966
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:45 schreef femalehunter het volgende:
Scanman en Showtime: super dat jullie nu aan het streamen zijn Thanks!
Ook ik sluit me hier volledig bij aan! Top! En we weten het nu extra te waarderen!!

Ik zie dat jullie dan ook meer dan anders je best doen om dan ook werkelijk elk woord te verslaan: waar voor je geld willen of nie??!

Mijn complimenten! Dank is groot in deze moeilijke tijden

vrijdag 9 november 2001 @ 09:16:29 #164
18288 Mr_Airwolf
éénmaal een man blijft een man
pi_2131079
He Grolschman,

Had je verzocht om mij even te icq-en ivm.....jeweetwel.
Begrijp wel dat ik niet de enige ben!

Maar tot op heden niks mogen ontvangen (snif.........

Doe is gek, en icq me ff!

vrijdag 9 november 2001 @ 11:28:17 #165
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2132154
Angelic1, top!
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:34:14 #166
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2132729
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 11:28 schreef Troeltje het volgende:
Angelic1, top!
Graag gedaan hoor Troeltje. Ik heb nu 2 weekjes vakantie, dus weer tijd zat om streamverslagen te doen, maar helaas dus weinig streams. Nogmaals, icq me de streamadressen en ik sla aan het verslaan
icq 1250811
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 15:16:00 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2134167
quote:
Frenk: Ik denk dat het maarschalk tegen maarschalk is nu.
Frank en Kelly zijn genomineerd. Frank noemt het maarschalk tegen maarschalk. Hij heeft het wel een beetje hoog in zijn bol

Showtime en APK... Geweldige verslagen op een belangrijk moment! Thanks!!!

pi_2134235
Ik kijk voor het eerst dit forum eens een beetje door. Wat leuk om hier te lezen hoe het typ werk gewaardeerd wordt.

Ik doe het puur uit dank voor alle verslagen die ik in het verleden van jullie allen heb gelezen. Dagelijks las ik het s'ochtends voor mijn stage door, en nu ik de tijd heb zal ik hetzelfde voor jullie terug doen.

Nu maar hopen dat de streams snel weer free zijn want mijn beltegoed gaat een beetje hard.

Gr.

Showtime

Viper 4 life
pi_2134890
En we hebben een nieuwe vaste streamer: GROLSCH!!
  vrijdag 9 november 2001 @ 16:19:03 #170
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2134914
Zie jij al wat? Misschien is dat ook in de deal meegenomen, dat hij geen verslagen mag typen...Ben benieuwd wat jdm hem heeft geboden
pi_2134932
Fantastic!

Thanks Showtime and APK for today's nomination streams!!!!

vrijdag 9 november 2001 @ 18:04:43 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_2136102
Kletser schreef in de streamverslagen:
quote:
Wat een leegte hier.. even een knaak in de gleuf, baas betaalt toch Kan alleen achter die kut firewall geen streams zien, dus voor de liefhebber:
Pincode vanaf 17.38: (nu al bezet door Ethel)
Geweldig initiatief!
Kan iedereen die voor een groot bedrijf werkt even hetzelfde doen als de streamverslagen stil vallen?
(Vooral als je voor Endemol of Vuurwerk werkt... )

Hup Ethel!

pi_2136276
Ethel je bent geweldig.
Ik lees met smart al je verslagen door.
Ik neem aan dat je een vrouw bent
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:48 schreef Ethel het volgende:
Danielle heeft trouwens een grijze trui aan met een leuk roze ruitmotief op de armen.
Viper 4 life
  vrijdag 9 november 2001 @ 18:40:31 #174
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2136345
Ethel rules, ze kan alles tegelijk! Streamen, typen, MSN-en, you name it, she does it! Go Girl!
  vrijdag 9 november 2001 @ 18:46:02 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2136380
Uit de streamverslagen:
quote:
Kelly: ik ga volgende week samen met Precilla uit!
Ik ga echt de beest uithangen met precilla zaterdag.
LOL... En ze denkt dat Priscella daar wel voor te vinden is???'
  vrijdag 9 november 2001 @ 19:43:40 #176
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2136794
En Ethel is nog steeds aan het typen! Wie in Groningen gaat even bij haar langs voor een massage?
pi_2136802
mijn tijd zit erop, streams doen het helaas niet meer....damn...

nu errug leuke discussie in de tuin tussen pascoos en gj, wie neemt het over??????????????????

vrijdag 9 november 2001 @ 19:46:09 #178
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2136815
Thanks Ethel! En, last van je vingers, handen, polsen, armen, blablabla? Neem maar even een bakkie koffie!
  vrijdag 9 november 2001 @ 19:50:24 #179
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2136839
Bedankt Ethel, kan je nu naar de aflevering gaan kijken als je die opgenomen heb
eurobilltracker.com
  vrijdag 9 november 2001 @ 19:50:54 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2136844
Goed werk Ethel.... Mijn nachtmerrie is bij betaalde streams dat alle boeiende dingen net gebeuren als je 2 uur voorbij is.
  vrijdag 9 november 2001 @ 19:55:23 #181
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2136884
Indeed bedankt Ethel, wel zonde van dat gesprek van Gj en Coos Pascal combi, maar ja 't is niet anders.
  Moderator vrijdag 9 november 2001 @ 20:02:30 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2136959
Ethel, ik heb de laatste discussie geboeid zitten lezen: bedankt voor het knaakverslag!

Wel een echte cliffhanger zo: misschien hebben ze ondertussen wel slaande ruzie (hoewel: dat laatste is te controleren op de postzegelstreams).

Of misschien is Ed zich ermee gaan bemoeien en staat GJ nu tegen drie man. Had wel het idee dat-ie zich weer aan het vastlullen was. GJ moet het best vaak afleggen tegen Coos eigenlijk.

vrijdag 9 november 2001 @ 20:12:45 #183
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2137036
Idd Gert, ik krijg een beetje dat gevoel wat ik ook had bij Robinson, toen die kliek van Sacha het ook de hele tijd had over samenzweringen , maar ondertussen zelf de meeste afspraken maakte. Toen dat op een gegeven moment niet meer zo ging als gepland, gingen ze ook anderen er van beschuldigen.
pi_2137513
Wat een gigantische klotezooi die betaalde streams

Vier streams, allemaal hetzelfde beeld: lege kamer in Rijk, met in de verte wat pratende mensen: amper te verstaan.
Af en toe een switch naar buiten, denk ik: aha, geroddel van Coos en Pascal! Maar HUP, stream weg, dit om de 10 seconden.

Er valt geen normaal verslag van te schrijven; je kan geen enkel verhaaltje afmaken.
En de wissels tussen de streams duren lang, maar toch maar doorgaan omdat je toch IETS wilt verslaan.

Ik geef het op, no more!!

O ja: !!!!

pi_2137798
Allereerst dank voor de complimenten, dat doet je goed na 2 uur non-stop tikken alsof je leven er vanaf hangt...

En hierbij wil ik Powergirl, CartWOman, Schatje en Sanshine bedanken voor de verslagen!! Echt toppie meiden!! Heb genoten van het vervolg van de ruzie! Ga zo door!!

pi_2137888
Kunnen we niet gewoon met zijn allen blijven zorgen dat de verslagen doorgaan? Ik ben best bereid om regelmatig een knaak te investeren en de code daarvan door te mailen aan een streamer, zo zullen er vast meer zijn (volgens mij gebeurt het nu al). Als er dan een centraal iemand is die de codes weer 'verdeelt', in de gaten houdt welke streamers beschikbaar zijn etc., dan moet het toch mogelijk zijn om de continuiteit van de streamverslagen te handhaven? Volgens mij zijn er genoeg mensen die enorm genieten van de verslagen om dit haalbaar te maken.
mooi he, alles
pi_2137906
Graag gedaan lieve Ethel
Maar het is bijna niet te doen; ik had er veel meer van verwacht.
Met MediaSpy stonden ze mooi op een rijtje en kon je switchen naar hartelust; nu dus niet en het duurt lang.
Als je dan eindelijk een interessant gesprek hoort springt 'ie weer op een lege kamer ofzo.

En daar betaal je ook nog voor.
Het is diep tragisch

pi_2137934
ff toe aan een pauze.
nu de meter loopt probeer je er automatisch uit te halen wat erin zit
pi_2137962
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 21:53 schreef phileine het volgende:
Kunnen we niet gewoon met zijn allen blijven zorgen dat de verslagen doorgaan? Ik ben best bereid om regelmatig een knaak te investeren en de code daarvan door te mailen aan een streamer, zo zullen er vast meer zijn (volgens mij gebeurt het nu al). Als er dan een centraal iemand is die de codes weer 'verdeelt', in de gaten houdt welke streamers beschikbaar zijn etc., dan moet het toch mogelijk zijn om de continuiteit van de streamverslagen te handhaven? Volgens mij zijn er genoeg mensen die enorm genieten van de verslagen om dit haalbaar te maken.
Wordt aan gewerkt...
pi_2137972
Ik heb nog meer respect voor je gekregen San; fantastisch
pi_2137991
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 21:53 schreef CartWOman het volgende:
Graag gedaan lieve Ethel
Maar het is bijna niet te doen; ik had er veel meer van verwacht.
Met MediaSpy stonden ze mooi op een rijtje en kon je switchen naar hartelust; nu dus niet en het duurt lang.
Als je dan eindelijk een interessant gesprek hoort springt 'ie weer op een lege kamer ofzo.

En daar betaal je ook nog voor.
Het is diep tragisch

Kan me je frustratie goed voorstellen, maar het kan wel hoor, de streams bekijken in MediaSpy!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je dus net als voorheen kijken en verslagen maken, al typ je nu meer omdat je alles eruit wil halen en omdat je weet dat verder niemand kan kijken die niet betaald.

Mocht je weer een verslag willen maken en de streams in MediaSpy willen bekijken, geef het even van te voren aan, dan leg ik je uit hoe je dat moet doen, is nl niet moeilijk!

pi_2138016
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 21:55 schreef Sanshine het volgende:
ff toe aan een pauze.
nu de meter loopt probeer je er automatisch uit te halen wat erin zit
*LOL*, ken het gevoel!! Heb net een tijdens het streamen een wereldrecord behaald tijdens het plassen en drinken pakken, ik vloog door het huis heen!
pi_2138043
quote:
Heel goed idee! Het systeem begint al een beetje uit zichzelf te lopen...

Volgens mij zijn de volgende aan de beurt: dus wie betaald en wie streamt???? Zijn er nog mensen met afkickverschijnselen in de zaal????

Zullen we voor deze roulatiepool anders een nieuw topic aanmaken?? En CosmoV volgens mij ben jij bezig om hier een systeem voor op te zetten of niet?? Succes!! Als je hulp nodig hebt, er zijn vele die je willen helpen hoor!

pi_2138061
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 21:59 schreef Ethel het volgende:

[..]

Mocht je weer een verslag willen maken en de streams in MediaSpy willen bekijken, geef het even van te voren aan, dan leg ik je uit hoe je dat moet doen, is nl niet moeilijk!

*zucht*

Had ik dat maar eerder geweten....
Lief van je, en dat moet lukken, je bent hier vaak genoeg

Bedankt, van de ene groningse aan de ander

pi_2138085
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 22:03 schreef Ethel het volgende:

[..]

Heel goed idee! Het systeem begint al een beetje uit zichzelf te lopen...

Volgens mij zijn de volgende aan de beurt: dus wie betaald en wie streamt???? Zijn er nog mensen met afkickverschijnselen in de zaal????

Zullen we voor deze roulatiepool anders een nieuw topic aanmaken?? En CosmoV volgens mij ben jij bezig om hier een systeem voor op te zetten of niet?? Succes!! Als je hulp nodig hebt, er zijn vele die je willen helpen hoor!

Inderdaad ik heb iets uitgewerkt...

Topic komt eraan...ben aan het overleggen met Cynix hoe we dit precies gaan aanpakken....
FF geduld nog...

pi_2138129
quote:
ik geniet enorm van de streamverslagen. ik bied me dan ook aan om regelmatig een knaak te sponseren.
pi_2138131
Ben benieuwd, wil graag sponsoren! (te lui om te typen )
pi_2138138
Ik heb op de officiële paid streams pagina in de source (rechtsklik) het adres opgezocht van de streams die ik op dat moment bekeek. Vervolgens in Media Spy de adressen ingevoerd; et voila; gewoon weer beeld via de Spy.

Als mijn muntje op is zal het beeld wel op zwart gaan; ik neem aan dat de volgende keer dat ik 'inbel' de adressen weer veranderd zijn. Dan voer ik gewoon weer die adressen in in MediaSpy. Lijkt me niet illegaal; aangezien ik keurig heb betaald. Ik bekijk er alleen 4 tegelijk.

vrijdag 9 november 2001 @ 22:22:58 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2138229
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 22:14 schreef Sanshine het volgende:
Dan voer ik gewoon weer die adressen in in MediaSpy. Lijkt me niet illegaal; aangezien ik keurig heb betaald. Ik bekijk er alleen 4 tegelijk.
Natuurlijk mag je dat doen.... Het werkt inderdaad alleen maar die 2 uur. Heel erg jammer dat BB zelf niet zoiets heeft en dat je bij hun steeds van camera moet overschakelen (en wachten op het bufferen) als je naar cam2 of andersom wilt kijken!
pi_2138507
Zijn de codes tijdsgebonden? Of kan ik ook nu voor een paar knaken 'verbellen' en dat die codes worden opgespaard tot iemand er eentje nodig heeft?
mooi he, alles
pi_2138540
Geen idee Phileine.

Mijn streams vallen net weg
sponsors?

pi_2139296
Mensen die nu bezig zijn: TOP!!

Ik heb nu geen streams maar kan het danzij de duidelijke volledige verslagen goed volgen! Ga zo door!

pi_2139820
ik wil nog wel een knaak sponseren.
wie moet ik de pincode mailen.
pi_2139897
sunshine ik heb je de code gemailt.
veel plezier en harsikke bedankt.
pi_2139961
Voyeur...wakker worden..gheghe
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2001 @ 00:56:32 #206
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2140018
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 00:49 schreef Koos Voos het volgende:
Voyeur...wakker worden..gheghe
Nee...
pi_2140036
Streamers: denken jullie dat het zin heeft om nog een code aan te vragen of gaat iedereen zo slapen en is het niet echt spannend???

Zit in dubio...

pi_2140081
de mijne doet het nog; en de volgende pin ligt al klaar (tx powergirl)
Koos Voos heeft ook net gedoneerd zag ik; dus ik zou gewoon effe afwachten tot iemand meldt dat ie wil streamen?
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:15:14 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2140180
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 00:59 schreef Ethel het volgende:
Streamers: denken jullie dat het zin heeft om nog een code aan te vragen of gaat iedereen zo slapen en is het niet echt spannend???

Zit in dubio...

Ik denk dat deze avond toch met een sisser zal aflopen. Maar je weet natuurlijk maar nooit!
pi_2140193
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat deze avond toch met een sisser zal aflopen. Maar je weet natuurlijk maar nooit!

Dan neem ik de gok niet en ga geen pin aanvragen... (tjees zeg, lijkt wel alsof ik afkickverschijnselen heb)

Streamers succes!!

Mocht het nou toch nog de moeite waard zijn/of worden, meld het dan svp ff in commentaren op...

[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 10-11-2001 01:19]

Moderator zaterdag 10 november 2001 @ 01:18:50 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2140213
WOW! Dus als ik het goed begrijp heeft Frank Leo in zijn bek gespuugd, en draait Frank het nu zo dat-ie toevallig een rennie in zijn mond had en misschien wat sputterde??
Geloof ik geen zak van. Die Leo zal Frank toch niet zomaar bij zijn nek grijpen? En Ed heeft het gezien en steunt Leo?

De rest, Andries, Danielle, steunen Frank nu? Die Leo moet eens een PR-cursus gaan volgen. (O nee, heeft-ie al gedaan )

pi_2140225
Is er nog een streamer die gesponsord wil worden?
van de een naar de andere kant
pi_2140251
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:20 schreef Yoyo het volgende:
Is er nog een streamer die gesponsord wil worden?
ja, ik anders toch maar wel.. ben te nieuwsgierig
pi_2140268
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:25 schreef Ethel het volgende:

[..]

ja, ik anders toch maar wel.. ben te nieuwsgierig

ok Ethel, was toch al fan van je streamverslagen
34717
pi_2140277
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:27 schreef Yoyo het volgende:

[..]

ok Ethel, was toch al fan van je streamverslagen
34717

dank, ik ga meteen bezig! zal het proberen zo goed mogelijk te doen! Voel toch meer verantwoordelijkheid als ik gesponserd wordt!
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:37:07 #216
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2140324
vraagje: als je zo'n code aanvraagt, zit daar dan een 'ingangs-tijd' aan verbonden? Zo van, binnen een kwartier activeren anders verloopt die? (zie telkens code doorgegeven worden met een tijd erbij vermeld)
Your games are death
With every breath
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:40:01 #217
262 Re
Kiss & Swallow
pi_2140342
quote:
Kelly: lalaaaaaaaaaaa, ik hoop gewoon dat als ik het huis uit moet dat ik ook over een rode loper mag en dat er vuurwerk is of dat er een helikopter op het battlefield staat waar ik in mag.
Dus als er een helicopter donderdag klaarstaat weten we ook wie er moet vertrekken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:41:47 #218
11049 suger
 nee, niet zo zoet...
pi_2140350
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 01:37 schreef Rica het volgende:
vraagje: als je zo'n code aanvraagt, zit daar dan een 'ingangs-tijd' aan verbonden? Zo van, binnen een kwartier activeren anders verloopt die? (zie telkens code doorgegeven worden met een tijd erbij vermeld)
Ja, een uur, anders verloopt 'ie.
  zaterdag 10 november 2001 @ 01:44:55 #219
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2140370
okay thanx!
Your games are death
With every breath
pi_2140376
Dat wordt weer nachtwerk Ethel
en je valt er midden in ..

Voor alle fokkers.. go Ethel!

pi_2141446
Ik wil alle streamers en hun sponsors bedanken voor de verslagen van afgelopen nacht! Ik ben weer helemaal "bij".
  zaterdag 10 november 2001 @ 11:43:48 #222
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_2141831
Scanman en alle andere streamers, bedankt voor jullie werk. Ben zelf niet in staat lang achterelkaar te tikken maar blijf zo lekker bij.
pi_2141995
Wil er iemand een pincode?

Ben over een kwartiertje weg; wil geen verslagen missen

pi_2142051
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 12:02 schreef CartWOman het volgende:
Wil er iemand een pincode?

Ben over een kwartiertje weg; wil geen verslagen missen

Ik bedank even.

Maar je kan deze oproep volgens mij beter zetten in:
Streamvrijwilligers en code-donateurs

Succes! en hoop dat iemand wil.

pi_2142083
Jeetje, jullie hebben heel wat werk verricht vannacht!!
pi_2142120
Ok ben het zat wie wil er een code
(1 van de vaste streames graag)
7231255
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_2142155
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 12:16 schreef Hollander het volgende:
Ok ben het zat wie wil er een code
(1 van de vaste streames graag)
7231255
dit kan je beter in het topic Streamvrijwilligers en code-donateurs plaatsen, om het overzichtelijk te houden.

Ik zat in dubio, omdat ik nog een beetje lamme handen heb van het typen van gister. Kon de verleiding niet weerstaan en niemand reageerde en verslagen moeten er komen! Dus heb het geprobeerd, maar hij is al in gebruik. Ik hoop wel door een streamer. Zo niet, dan moeten we toch de codes niet meer openbaar plaatsen denk ik maar via de mail doen.

pi_2142251
Hollander, je moet niet zo bescheiden zijn en jezelf naar beneden halen hoor, ik vind dat je goede en duidelijke verslagen maakt!! En ik denk dat velen het met mij eens zijn. Ga zo door zou ik zeggen!
  zaterdag 10 november 2001 @ 12:34:46 #229
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2142280
Bedankt voor de verslagen van vannacht! Het is geweldig dat er mensen zijn die twee uur lang kunnen streamen, ik vind het zelf nogal een oppak om zolang naar bv. een Pascal te luisteren...

Ik doneer liever een knaak voor de verslagen dan dat ik zelf "moet" kijken.

pi_2142345
Prima verslagen hoor Hollander, bedankt
pi_2143084
Ik zie dat Scanman aan het streamen is, TOP! Gaaf voor GJ dat er fans voor hem staan, Scanman schijnt te weten welke meiden er staan, ze hebben allemaal ballonnen opgelaten, Gaaf
pi_2143219
Sjees, idd fantastisch die actie voor Gert-Jan, Bep moest weer effe slikken.

Waren het meiden van dit forum Scanman01?

pi_2143236
Hartstikke leuke actie.
Ik denk dat als er iemand was die dit goed kon gebruiken (oppeppertje) het Gert Jan wel is.
En ik gun hem dit ook het mmeest moet ik eerlijk bekennen
  zaterdag 10 november 2001 @ 15:44:52 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2143649
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 14:36 schreef Tante Bep het volgende:
Waren het meiden van dit forum Scanman01?
Powergirl met aanhang!!!
pi_2143676
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 15:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Powergirl met aanhang!!!

oe gaaaaaaaaf, thnx scanman!
  Moderator zaterdag 10 november 2001 @ 16:35:51 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2143909
De streams lijken alleen maar beter te worden, bedankt Sjon!

Weet dat 'we' geen concurrenten zijn*, maar vannacht ook nog even mediawatchers een uurtje het nakijken gegeven hier, petje af hoor.

*hoewel, als je dan leest dit vanmiddag op MW gepost wordt:

Dijkshoorn denkt dat we hier op het puberniveau van het Fokforum zitten. Jammer dan jongen, tijd voor de "grote school" hoor.

dan wordt er daar geloof ik anders over gedacht.

Ik ben uit logeren straks, maar hoef volgens mij niet bang te zijn dat ik iets mis. Streamers, keep up the good work!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 10-11-2001 16:45]

pi_2144200
Gert sorry maar even graag herstel want zoiets zal op MW niet gezegd worden en was op GvDD. Wel eerst even goed lezen waar je je begeeft voordat zoiets wordt neergezet hier. Omdat anderen er misschien een verkeerde indruk van krijgen wil ik het wel even melden. Daarbij zijn FOK en wij goede buren die lekker samenwerken en hebben geen concurrentiestrijd, zou niet weten waarom. Daarbij is FOK veel groter als MW en is dus helemaal ook geen 'strijd' waard . Bij elkaar buurten is wat we juist zo leuk vinden en dus wat mij betreft kan dat zo blijven echter.

Groetjes Gootje

quote:
OP GVdD gepost:

Door Warner op zaterdag 10 november 2001 - 09:31

Dijkshoorn denkt dat we hier op het puberniveau van het Fokforum zitten. Jammer dan jongen, tijd voor de "grote school" hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 op 10-11-2001 17:50]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_2144223
Ik heb besloten mijn kwartier te gaan kijken. Iedere stream die ik selecteer levert echter 'closed' op. De gratis stream kan ik overigens ook nog altijd niet zien (zie het topic over de streams). P, bedankt voor de code maar ik kan er niks mee.
pi_2144238
Wat ik nu weer lees. Die Ed die gaat nu samen werken met Coos en schaduw. ed gaat nu voor captain want dan gokken ze dat als en Coos en Ed zich voorstellen als captain de anderen op Ed stemmen.
Dan word Sandy naar team D geschopt.Kelly verwachten ze te lozen a.s donderdag en GJ word door hen 3 genomneerd.
getverderrie
Wat een meeloper die Ed
  zaterdag 10 november 2001 @ 17:39:31 #240
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2144261
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:37 schreef itsme het volgende:
Wat ik nu weer lees. Die Ed die gaat nu samen werken met Coos en schaduw. ed gaat nu voor captain want dan gokken ze dat als en Coos en Ed zich voorstellen als captain de anderen op Ed stemmen.
Dan word Sandy naar team D geschopt.Kelly verwachten ze te lozen a.s donderdag en GJ word door hen 3 genomneerd.
getverderrie
Wat een meeloper die Ed
Ja precies, dat schreef ik dus waarschijnlijk haah maar me geld was net op , het werd geloof ik nog boeiender!
Als iemand nou even gaat schrijven jij mischien? hehe ik heb nou een lamme hand van het schrijven...
If you cant beat'em join them
pi_2144282
Ik heb inmiddels wel beeld. Verslag volgt.
pi_2144306
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:39 schreef Sabine16 het volgende:

[..]

Ja precies, dat schreef ik dus waarschijnlijk haah maar me geld was net op , het werd geloof ik nog boeiender!
Als iemand nou even gaat schrijven jij mischien? hehe ik heb nou een lamme hand van het schrijven...

Ik kan geen 06 nummers bellen. (heb het al verandert maar is nog niet doorgevoerd helaas, anders had ik natuurlijk weer gestreamed)
  zaterdag 10 november 2001 @ 17:45:33 #243
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2144312
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:44 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik kan geen 06 nummers bellen. (heb het al verandert maar is nog niet doorgevoerd helaas, anders had ik natuurlijk weer gestreamed)

Neej ik heb de code van TROELTJE gehad en die hoef je dan alleen maar in te vullen op bbsite..!!
Mail me even dan stuur ik die code zodat je kan streamen!
SCHALKER@CASEMA.NET

Thanks

pi_2144336
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:42 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb inmiddels wel beeld. Verslag volgt.
gelukkig want ik zag dat de 2 schaduwen nog wel bij elkaar zaten (zitten)
  zaterdag 10 november 2001 @ 17:51:17 #245
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2144376
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:47 schreef itsme het volgende:

[..]

gelukkig want ik zag dat de 2 schaduwen nog wel bij elkaar zaten (zitten)

Precies! Ik heb je de code gestuurd namens TROELTJE
Wel verslagen maken he!

suc6

pi_2144378
Ik had een aantal protocollen uit staan in de Mediaplayer. Daarom kreeg ik 'closed'. Ik heb nu maar vijf minuten kunnen kijken. Het is overigens een interessant gesprek bij de oven tussen Coos, Pascal en Ed.
pi_2144409
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 15:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Powergirl met aanhang!!!

Scanman je bent een topper, bedankt voor het geweldige streamverslag.
Een dikke zoen namens mij en de andere Gert-Jan fans:)
pi_2144453
Geweldige aktie en ik meen geweldig! Ed als captain een scenario waar ik nog niet aan had gedacht. Die meiden stemmen op Ed als ze de keus krijgen tussen Pascal/Coos en Ed. Het is wel te merken wat de snuggere mensen zijn in het team van (nu nog ) captain Sandy. Ik denk alleen dat Kelly wel zal blijven. Oke dan heeft Ed dus wat meer keuzes, Sandy of Kelly. Ed for president, Pascal premier, Coos minister van Oorlog. Voorlopig althans!
  zaterdag 10 november 2001 @ 18:24:21 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2144596
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 17:55 schreef powergirl het volgende:
Een dikke zoen namens mij en de andere Gert-Jan fans:)
Het zal je vast wel wat doen nu je gelezen hebt dat GJ behoorlijk emotioneel werd van jullie actie. Dat wisten jullie buiten de hekken helemaal niet natuurlijk.
Komt vast wel op tv trouwens!!
pi_2145020
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 18:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het zal je vast wel wat doen nu je gelezen hebt dat GJ behoorlijk emotioneel werd van jullie actie. Dat wisten jullie buiten de hekken helemaal niet natuurlijk.
Komt vast wel op tv trouwens!!

Daarom is deze GJ fan ook zo blij met de streamverslagen van jou scanman en al die andere lieve streamers:)
  zaterdag 10 november 2001 @ 19:43:58 #251
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2145211
Lekkere verslagen weer...

(PS: Ik word hier GVD constant gestoord door kinderen die het nodig vinden Sint Maarten op 10 November te vieren omdat het morgen zondag is ?????????????????????? Nou moet het toch niet gekker worden!!!)

pi_2145373
Ik wil zo maar weer 'ns een knaak gaan uitgeven om te gaan streamen en verslagen te typen, maar kan iemand me even vertellen welke url's ik dan in mediaspy moet zetten zodat ik vier streams tegelijk kan zien? Zijn het nog gewoon de oude, of die met 109 achteraan of helemaal andere url's?
pi_2145467
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:10 schreef Han1313 het volgende:
Ik wil zo maar weer 'ns een knaak gaan uitgeven om te gaan streamen en verslagen te typen, maar kan iemand me even vertellen welke url's ik dan in mediaspy moet zetten zodat ik vier streams tegelijk kan zien? Zijn het nog gewoon de oude, of die met 109 achteraan of helemaal andere url's?
msn://62.250.19.109/BigBrother_nb_1
msn://62.250.19.109/BigBrother_nb_3
msn://62.250.19.109/BigBrother_nb_4
msn://62.250.19.109/BigBrother_bb_1
msn://62.250.19.109/BigBrother_bb_2
pi_2145495
Thanx
pi_2145512
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:26 schreef Han1313 het volgende:
Thanx
Dit moet je dus even copieren naar je ini. Vervolgens je mediaspy openen en dan pas je pincode invoeren, zo heb ik het althans gedaan en dat gaat perfect.
pi_2145568
O god, ik ben het vergeten! Geen snoep Weer in het donker zitten
Ach dan geef ik wel wat uit mijn dochters voorraad gnif gnif.
pi_2146329
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 20:36 schreef itsme het volgende:
O god, ik ben het vergeten! Geen snoep Weer in het donker zitten
Ach dan geef ik wel wat uit mijn dochters voorraad gnif gnif.
Hier woont juffrouw kikkerbil, die ons niks meer geven wil, geef een appel of een peer, kom het hele jaar niet weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')