whehehe ik was 1 topicnummertje eerderquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
verdorie !!! wat duurde dat lang!! laat die van mij maar sluiten dan!!!
Das toch niet zo heel erg... hou je tenminste al je hersencellen over....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoef me er niet zo druk om te maken. Mag toch amper alcohol meer
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik ook beter niet kunnen doen niet drinken trouwens. De arts wou het niet toegeven maar als ik gewoon door was blijven gaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
We hebben eindelijk eens gewonnen. Maar ik vond mezelf wel dramatisch weer. Zeker gezien de plaats die ze voor me hadden verzonnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das toch niet zo heel erg... hou je tenminste al je hersencellen over....![]()
Heb je zondag gespeeld? hoe ging het?
ik denk dat ik me wel had ingehouden als ik er was geweest... heel beschaafd proevenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
JIJ bent een liefhebber... er zijn in het weekend wel 30 verschillende soorten langsgekomen...
Dat was een waar walhalla voor jou geweest![]()
Waarschijnlijk... je zegt het zelf...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Voordat ik de 1e keer het ziekenhuis in ging had ik een half jaar geen druppel meer gedronken (gewoon om te kijken of ik dat wel kon). Daarvoor dronk ik regelmatig wat zeg maar![]()
Had ik ook beter niet kunnen doen niet drinken trouwens. De arts wou het niet toegeven maar als ik gewoon door was blijven gaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
Het probleem is dat mijn bloed zo nu en dan te dik is. Dat wordt nu ondervangen door medicijnen. Alleen verdunt alcohol het bloed ook hequote:
Ik heb het gevraagd aan de arts. Haar antwoord was dat ze daar geen antwoord op mocht geven. Ze zij dus niet dat het niet drinken geen invloed heeft gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk... je zegt het zelf...
Mijn vader heeft een herseninfarctje gehad en die slikt nu ook verdunners, maar mag niet teveel alcohol geloof ik.. maar als dat van jou een andere oorzaak heeft kan het natuurlijk welquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Het probleem is dat mijn bloed zo nu en dan te dik is. Dat wordt nu ondervangen door medicijnen. Alleen verdunt alcohol het bloed ook he![]()
Dat geloof ik je op je woord.!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik me wel had ingehouden als ik er was geweest... heel beschaafd proevenen ik heb al wel veel verschillende soorten belgische bieren op
Dan heeft ie redelijk hetzelfde gehad. Een bloedprop die iets blokkeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een herseninfarctje gehad en die slikt nu ook verdunners, maar mag niet teveel alcohol geloof ik.. maar als dat van jou een andere oorzaak heeft kan het natuurlijk wel
ok.. das kut, zo oud ben jij nog niet.. rest van je leven aspirine slikken of niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heeft ie redelijk hetzelfde gehad. Een bloedprop die iets blokkeerd.
Mooi...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
* marc is een mango aan het eten![]()
en nee Cara we zijn nog niet weg hoor
En aan mijn gezondheid denken doe ik ook. Ik drink amper wat, meer dan 2 flesjes bier per week is het echt niet.
En dan erger jij je omdat het sporten nog niet zo gaat als jij wil....dat komt vast wel weer..quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, geen asperine. Ik heb iets zwaardere medicijnen omdat ik het 2 keer gehad heb.
Hé bah Marc... niet zoiets zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik de rest van mijn leven iedere dag. De volgende keer dat het komt kan ik het zomaar niet overleven.
En ja, ik erger me mateloos dat het sporten niet gaat zoals ik wil. Ik ken helaas ook de reden
Hoeoz niet zeggen. Ik slik dus die medicijnen zodat die volgende keer er niet komt. En ik dus wel ouder wordt dan mijn vader (moet lukken)quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hé bah Marc... niet zoiets zeggen...( ik weet wel wat je bedoelt) maar probeer ergens iets, ook al is het maar heel klein .. iets leuks te zien...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi CC, toch weer de TT die je hier heen lokt
juist! volgens mij kun je redelijk normaal verder leven. en je kunt er iig het beste van makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeoz niet zeggen. Ik slik dus die medicijnen zodat die volgende keer er niet komt. En ik dus wel ouder wordt dan mijn vader (moet lukken)
Het viel me gewoon koud op mn dak.. ben ook maar een watje...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeoz niet zeggen. Ik slik dus die medicijnen zodat die volgende keer er niet komt. En ik dus wel ouder wordt dan mijn vader (moet lukken)
Jaja wel mn topic laten sluiten maar ff informeren hoe mn weekend was ... ho maarquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb ik gedaan
toen ik cara's topic liet sluiten
Dat was niet de bedoeling hoor, het is voor mij meer een constatering. Ook het feit dat mijn vader is overleden is zoiets. Ik was 6 toen dat gebeurde, dus heb er weinig van meegekregen. Het is voor mij minder moeilijk dan voor veel mensen om mij heen heb ik wel eens het idee. Als ik het zeg van hij is overleden zie je iedereen meteen moeilijk doen, terwijl ik zoiets heb van ok, het is zo, dit was een mededeling en meer niet. Snap je?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het viel me gewoon koud op mn dak.. ben ook maar een watje...Het klonk zo hard
En natuurlijk wordt je oud .... en het spijt me van je vader...
dat had ik al gelezenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef _Cara_ het volgende:
Jaja wel mn topic laten sluiten maar ff informeren hoe mn weekend was ... ho maar![]()
lekker puh!!![]()
That's ok..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dat was niet de bedoeling hoor, het is voor mij meer een constatering. Ook het feit dat mijn vader is overleden is zoiets. Ik was 6 toen dat gebeurde, dus heb er weinig van meegekregen. Het is voor mij minder moeilijk dan voor veel mensen om mij heen heb ik wel eens het idee. Als ik het zeg van hij is overleden zie je iedereen meteen moeilijk doen, terwijl ik zoiets heb van ok, het is zo, dit was een mededeling en meer niet. Snap je?
En thx
Tssssssss.. ik dacht het lekker niet....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:01 schreef nixxx het volgende:
dat had ik al gelezen!!! maar als je er meer over kwijt wil
ga je gang hoor ik luister met genoegen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef _Cara_ het volgende:
Tssssssss.. ik dacht het lekker niet....![]()
Zo stop die maar waar de zon niet schijnt!!![]()
Zo dat is er uit..![]()
Goed dat je het snapt, meen ik echt. ALleen minder dat jij ook medicijnen meot slikken. Al zal je er ook al redelijk aan gewend zijn? Prednison heb ik van gehoord, schijnt redelijk zware bijwerkingen te hebben toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
That's ok..
Geloof me ik snap het beter dan je denkt...Ik slik ook mn hele leven medicijnen. Zo nu en dan als het echt fout gaat moet ik aan de prednison..en das geen lolletje.
En de rst snap ik ook heel goed.
LOL..quote:
is dat een soort bukkake?quote:
Ja ik ben er aan gewend..Maar is niet altijd leuk (wie vertel ik dat hé)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Goed dat je het snapt, meen ik echt. ALleen minder dat jij ook medicijnen meot slikken. Al zal je er ook al redelijk aan gewend zijn? Prednison heb ik van gehoord, schijnt redelijk zware bijwerkingen te hebben toch?
Nou ..volgens mij krijg jij al mail genoeg van anderen...dus.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:12 schreef nixxx het volgende:
Cara.. je bent een hardgekookt ei! stuur maar eens een hele lange mail met een volledig verslag dan
Danke Kimmie.... Hoi Kimmie!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
is best een hele logische reactie van Cara hoor
Zolang je maar wel gezond eet hequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja ik ben er aan gewend..Maar is niet altijd leuk (wie vertel ik dat hé)
En idd Prednison is een echt paardenmiddel.... zo'n echte stootkuur! Dan voel je je echt vreselijk.. je wordt ineen keer dik en opgezwollen...
En dat kan nu echt niet hoor, want ik val nog steeds beetjes af.. en ik voel me![]()
nee..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ..volgens mij krijg jij al mail genoeg van anderen...dus.....![]()
Have fun Cara,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:17 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens en meisjes...ik ga met mn kussen op de bank zitten CSI kijken dusssss .....
![]()
@marc
Ja hoor.. alleen weinig....
Katten geen nog wel iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
Hoi Cara en marc...
katten zijn trouwens echt heel erg
ik heb een probleem met zion maken voor een scriptie...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
zin moet je maken daarvoor, leuk wordt het toch niet
Ik hoef gelukkig morgen niet te werken, dus kan dan lerenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
zin moet je maken daarvoor, leuk wordt het toch niet
ik heb een probleem met het hele naar school gaan en afstuderen (en dan doe ik nog een deeltijd opleiding)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een probleem met zion maken voor een scriptie...
Ik kan mezelf altijd makkelijk tot werken aanzetten als ik in de Bieb oid ga zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb een probleem met zion maken voor een scriptie...
mijn studie.. zie hierboven ergens.. en sollicitatiebrief.. dat ga ik niet doen denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig morgen niet te werken, dus kan dan leren![]()
Ben ik nog op tijd voor woensdag.
En hoest met jouw studie? En is je sollicitatiebrief de deur al uit?
@nixxx. Wanneer moet/wil je je scriptie inleveren?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef nixxx het volgende:
is het laatste vakje dat ik nog moet doen... en ik wil mee met de diploma uitreiking van december
Met deeltijd gaat dat idd niet werken nee. Andere tip: knip je internet kabeltje door,quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
@ Frezer, dat gaat mij echt te ver. Ik doe het in deeltijd, dus het moet gewoon thuis. Ga niet na een werkdag nog eens naar de bieb ofzo. En dagen als vandaag moet ik het gewoon doen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met deeltijd gaat dat idd niet werken nee. Andere tip: knip je internet kabeltje door,.
goeie tip, ik heb aan het eind van mijn afstudeerscriptie ook een ban van drie weken aangevraagd...quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met deeltijd gaat dat idd niet werken nee. Andere tip: knip je internet kabeltje door,.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
goeie tip, ik heb aan het eind van mijn afstudeerscriptie ook een ban van drie weken aangevraagd...
Ik ga toch geen ban aanvragenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
goeie tip, ik heb aan het eind van mijn afstudeerscriptie ook een ban van drie weken aangevraagd...
Das wel weer een goed idee dan. Ik zal eens gaan verzinnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef Frezer het volgende:
[..]Je kunt het ook doen met een goede rel, dan hebben wij er ook wat aan,
.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:41 schreef Frezer het volgende:
[..]Je kunt het ook doen met een goede rel, dan hebben wij er ook wat aan,
.
nou ja, nixx toch, wat is daar dan weer voor lol aanquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]dat gun ik jullie niet
ik heb lekker overlegd met lucille en dat geregeld
jij ook he.. en post wat leuks over je weekend.. [TRV] is daar heel geschikt voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
Ah.. das dan "gemakkelijk"![]()
Welterusten dan... {sub]en werk ze morgen..[/sub]
quote:
Ik denk het. Hoiquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen toch weg?
Druk, denk ik,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen allemaal
En waar is iedereen,
HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat doe je hier dan, ga eens werkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:50 schreef _Cara_ het volgende:
Halloooo!! tis nog ff goedemorgen..
* Cara moet nog een klein uurtje doorwerken en dan heeft ze pauze...
Haha.quote:
Jij denktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Druk, denk ik,.
Ik wel,hectisch
druk zelfs,
.
Jah, das best wel eng he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij denkt![]()
zomaar op dinsdag bijna middag![]()
Hé, ken ik jou niet ergens van?quote:
Je hebt nog wel een kansje hoor dat het goed komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jah, das best wel eng he?. Ik hoop dat het nog goed komt met me,
.
, ik ga weer verder met participanten werven/onderzoek opzetten!
En ga je er ook nog wat mee doen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, ik heb het telefoonnummer te pakken van een leuke dame
Dansenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je er ook nog wat mee doen dan
Bij mij is ie nu ook bokke-traagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
gaat het forum + FB ook zo traag bij jullie?}:|
Ja bij mij iig wel..zo krijg ik niet veel gepost in mn pauze...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
gaat het forum + FB ook zo traag bij jullie?}:|
Waarom ga jij een smilie makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja bij mij iig wel..zo krijg ik niet veel gepost in mn pauze...
Dussss... pauze....![]()
Ff een crackertje opzoeken..en eenmaken...
Das tegen het maken van 500+ posts per dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
tis hier verschrikkelijk traaaaaaaaaaaaag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een kansje hoor dat het goed komt
En werk ze
Professionele interesse, mijn beste. En vooral ter vermaeck, natuurlijk.quote:
Het is een slooooooowchat,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
jongens, het valt stil hierrrrrrrr
Omdat die lekker zijn...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja bij mij iig wel..zo krijg ik niet veel gepost in mn pauze...
Dussss... pauze....![]()
Ff een crackertje opzoeken..en eenmaken...
Toch nog even voor de zekerheid hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Omdat die lekker zijn...en lekker is fijn.... euhm... dat klinkt een beetje raar..
![]()
(lekker senseo met schuim....en ja ik weet dat jij niet van koffie houdt, maar ikke wel..)
txs ... i will..mmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog even voor de zekerheid hoor
koffie
Maar enjoy![]()
Ik hou wel van een bakje Senseo.... * Frezer kijkt _Cara_ lief aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Omdat die lekker zijn...en lekker is fijn.... euhm... dat klinkt een beetje raar..
![]()
(lekker senseo met schuim....en ja ik weet dat jij niet van koffie houdt, maar ikke wel..)
Tja dat werkt hoor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Frezer het volgende:
Ik hou wel van een bakje Senseo.... * Frezer] kijkt _Cara_ lief aan.[/me]
Een wortel en een kiwiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
txs ... i will..mmmmmmmmmmmm![]()
Crackertjes zijn op.. dan maar een wortel en een kiwi..
![]()
Oeh, doe die maar dan, die heb ik nog niet gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja dat werkt hoor...![]()
Speciale voorkeur? ik zit nu aan de Sydney...
* Cara zet het apparaat ff aan..![]()
Tot een uur of 18.00..uurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Een wortel en een kiwiEn daar ga je het de hele dag nog op redden?
Okee dan.. one senseo Sydney coming upquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:02 schreef Frezer het volgende:
Oeh, doe die maar dan, die heb ik nog niet gehad.
Rio ken ik al wel,.
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tot een uur of 18.00..uur
Ik zei toch gisteren.. wel gezond maar niet veel..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Okee dan.. one senseo Sydney coming upExtra schuim?
![]()
Ik ken ook pappenheimers die willen geen extra schuim...![]()
Die schuim klop ik er zelf handmatig bij, met zo'n opschuimgeval...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef Frezer het volgende:
], schuim graag!
.
Maareh, wat is dat voor een hip apparaat, ik kan de hoeveelheid schuim niet regelen.
schuimquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Okee dan.. one senseo Sydney coming upExtra schuim?
![]()
Ik ken ook pappenheimers die willen geen extra schuim...![]()
tssssss.. drink je koffie..zonder schuim...quote:
Ah, die ken ik dan weer wel,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die schuim klop ik er zelf handmatig bij, met zo'n opschuimgeval...![]()
NOU ..NOU.. NOU...het wordt nog eens wat met jou...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef nixxx het volgende:
heb nu een redelijke manier gevonden om werken en fok te combineren.. heb een windootje open met AT of MyAT en een word document waar ik in werk en dan af en toe alt tab en f5en alleen een topic kijken als het echt interessant is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef nixxx het volgende:
heb nu een redelijke manier gevonden om werken en fok te combineren.. heb een windootje open met AT of MyAT en een word document waar ik in werk en dan af en toe alt tab en f5en alleen een topic kijken als het echt interessant is
nee, zit thuis aan een scriptie te werken, maar ik moet me niet teveel af laten leiden, want dan schiet het niet opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:20 schreef Frezer het volgende:, dag _Cara_.
[..], je hebt last van mee kijkers? Zorgen dat je zitplaats zo is dat er niemand achter je hoeft te zijn,
.
Tis momenteel erg slow, dat komt je dus goed uit,quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, zit thuis aan een scriptie te werken, maar ik moet me niet teveel af laten leiden, want dan schiet het niet op
limburg niet zo warm?quote:
Hou jij je nu van de domme..quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:00 schreef _Cara_ het volgende:
Hou jij je nu van de domme..? Tuurlijk is het hier warm..
Maarre niet te geloven.. dat jij daar nu zo hard bezig bent.. en dat terwijl het zo warm is...hahaha
Héél knap..![]()
Oeps.. sorry..![]()
Ha jij maakt me niet boos als je niet werkt, jij maakt me boos als je niet goed eetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi marc.. en dag marc..![]()
Ik ben héél hard bezig hoor.. nixxx houdt me van mn werk.
..en ik wil hem niet boos maken...
![]()
dan kan je met je poesje kat gaan spelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik heb het anders wel frisjes..
succes met beidequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb gelukkig morgen ook geen tentamen ofzo
breek je niks?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo dansen. Tot later mensen
Start > uitvoeren > compmgmt.msc > schijfbeheerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hoe ik van een aantal partities weer 1 maak?
jaja.. jij vastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond...
Ben er weer... en heb teveel gegeten...![]()
Echt waar (voor mijn doen dan) Maar ik kwam er niet onderuit.. alles was al klaargemaakt...quote:
Dag marc...moet je ook wat zeggen... dan weten we ook wat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er ook nog steeds soort van dan
Het was ubergezellig, mijn 2 liefste vriendjes bij elkaar en t ging nog goed ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:41 schreef nixxx het volgende:
mooizo.. ik ben net aan het eten, pasta met tomaten en zalm , gaat wel.. niet echt sper, maar voedzaam genoeg
mel, was het gezellig?
IK ben bezig met mijn pc opruimen en ga zo formatteren en installeren, dus ben er maar half hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dag marc...moet je ook wat zeggen... dan weten we ook wat...![]()
Jij snapt mquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef nixxx het volgende:
ah.. het beruchte trio
ik heb nu mijn tweede bord pasta voor mijn neus
Ah juist.. een kwestie van prioriteiten stellen dus..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
IK ben bezig met mijn pc opruimen en ga zo formatteren en installeren, dus ben er maar half hoor
oh ja, er ligt nog een open studieboek voor mijn neus ook![]()
Ik moet dus nog formatteren hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef nixxx het volgende:
heb je snel gedaan marc, alles weer installeren
Laat het je vooral smaken.. we willen niet dat je een mager scharminkel wordt....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef nixxx het volgende:
ah.. het beruchte trio
ik heb nu mijn tweede bord pasta voor mijn neus
Het moet beide, ik heb een goed werkende pc nodig om een uittreksel te maken straksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist.. een kwestie van prioriteiten stellen dus..![]()
ligt er een beetje aan hoe snel je computer is... maar op mijn oude had ik dan wel tijd zat om tussendoor te studerenquote:
eerder te dik dan te magerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef _Cara_ het volgende:
Laat het je vooral smaken.. we willen niet dat je een mager scharminkel wordt....![]()
Heb het gelezen ja. Python was maar 4 meter langquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:58 schreef nixxx het volgende:
Python verslindt kat
gezien de TT kan deze her best gelinkt worden... maar goed dat we hier geen pythons hebben rondkruipen
quote:
hmmmquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet beide, ik heb een goed werkende pc nodig om een uittreksel te maken straks![]()
Gaat er iemand anders wel wat leuks doen vanavond?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Jingle bells -- Jingle Bells... lalllalallalalal![]()
das waar, moet toch ergens zoveel van eten hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef _Cara_ het volgende:
Het betaald, en daar gaat het om...kom je mooi in hogere sferen...![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
Een flinke Koreaan die mijn kat (ik wou wat anders zeggen) te pakken krijgt. Ik verdedig Mickey met mn leven...![]()
heeft mel je zo uitgeput johquote:
hey wacht jij eens!!! roddels willen we!!! standjes enzoquote:
alles gaat mij aanquote:
mel en twist? nee johquote:
Sinds vannacht niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
mel en twist? nee joh
@mel twist doet echt wel dingen zonder jouw toestemming
mel en twist op tvquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, op tv.
Mooi. Linkje aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef melismay het volgende:
Das niet voor nieuwsgierige jongetjes die daar niks mee te maken hebben
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef melismay het volgende:
Das niet voor nieuwsgierige jongetjes die daar niks mee te maken hebben
Tjonge wat een interesse..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
echt mel, als het ooit nog eens zover komt dat ik je er wel wat over vertel heb je zoiets van...
heb ik me daar nou druk om gemaakt
![]()
Maar leuk dat je interesse toont hoor
post hier je vragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben aan het verliezen....damned!
Jullie doen dat toch echt helemaal zelf dat hele mysterie eromgeen... dusssssss... maar goed, het is inderdaad alleen maar interesse eigenlijk, maar dat wordt geloof ik behoorlijk anders gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
echt mel, als het ooit nog eens zover komt dat ik je er wel wat over vertel heb je zoiets van...
heb ik me daar nou druk om gemaakt
![]()
Maar leuk dat je interesse toont hoor
ze is nieuwsgierig... vrouwentrekje hequote:
Dat bedoel ik dus... Sjongejonge Cara, je kan ook alles negatief zienquote:
Ook jij bent zo'n jongetjequote:
Ik! Volgens al die roddels hier danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |