whehehe ik was 1 topicnummertje eerderquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
verdorie !!! wat duurde dat lang!! laat die van mij maar sluiten dan!!!
Das toch niet zo heel erg... hou je tenminste al je hersencellen over....quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoef me er niet zo druk om te maken. Mag toch amper alcohol meer
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik ook beter niet kunnen doen niet drinken trouwens. De arts wou het niet toegeven maar als ik gewoon door was blijven gaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
We hebben eindelijk eens gewonnen. Maar ik vond mezelf wel dramatisch weer. Zeker gezien de plaats die ze voor me hadden verzonnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das toch niet zo heel erg... hou je tenminste al je hersencellen over....![]()
Heb je zondag gespeeld? hoe ging het?
ik denk dat ik me wel had ingehouden als ik er was geweest... heel beschaafd proevenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
JIJ bent een liefhebber... er zijn in het weekend wel 30 verschillende soorten langsgekomen...
Dat was een waar walhalla voor jou geweest![]()
Waarschijnlijk... je zegt het zelf...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Voordat ik de 1e keer het ziekenhuis in ging had ik een half jaar geen druppel meer gedronken (gewoon om te kijken of ik dat wel kon). Daarvoor dronk ik regelmatig wat zeg maar![]()
Had ik ook beter niet kunnen doen niet drinken trouwens. De arts wou het niet toegeven maar als ik gewoon door was blijven gaan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.
Het probleem is dat mijn bloed zo nu en dan te dik is. Dat wordt nu ondervangen door medicijnen. Alleen verdunt alcohol het bloed ook hequote:
Ik heb het gevraagd aan de arts. Haar antwoord was dat ze daar geen antwoord op mocht geven. Ze zij dus niet dat het niet drinken geen invloed heeft gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk... je zegt het zelf...
Mijn vader heeft een herseninfarctje gehad en die slikt nu ook verdunners, maar mag niet teveel alcohol geloof ik.. maar als dat van jou een andere oorzaak heeft kan het natuurlijk welquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Het probleem is dat mijn bloed zo nu en dan te dik is. Dat wordt nu ondervangen door medicijnen. Alleen verdunt alcohol het bloed ook he![]()
Dat geloof ik je op je woord.!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik me wel had ingehouden als ik er was geweest... heel beschaafd proevenen ik heb al wel veel verschillende soorten belgische bieren op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |