en hem toch 24 uur per dag zien is best moeilijk en dan ook nog gestopt met roken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, ik herken haar reactie wel, hoor, nog veel voor iemand voelen, maar toch weten dat je omdat het vertrouwen weg is, want teveel gekwetst, niet verder kan en wil.
Maar goed, de weekopdracht redt ons van dit gezeik
Linda mag op de stip !![]()
Ik hoop het wel want van dat getuttel wordt ik een beetje gek vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Iedereen een uur op de stip en 1 iemand gezelschap, lijkt mij
Tanja gaat bevallen snel
quote:
Nee, iets over Dido en Roel, maar ik was er niet tevreden over, dus ik dacht: laat ook maar zitten.quote:
woensdag en donderdag regenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat chantal, dido en roel met nachtvorst een uur moeten staan zonder sigaretten
maak me gek!
midden in een herfstbui 's nachts om 3 uur iemand die gedwongen is te stoppen met roken moederziel alleen in een tuin........ heerlijke TV toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:56 schreef HenriOsewoudt het volgende:
wat is er zo leuk aan die weekopdracht ?? kunnen ze nou echt niks originelers bedenken, wat levert dit nou voor leuke beelden op ?!?!?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Menno is echt lief voor Linda, Menno is trouwens de enige die meeleeft met zijn medebewoners...
jammer dat niemand dat ziet!
zo'n dronken troll zou ik ook gewoon laten liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
Menno is echt lief voor Linda, Menno is trouwens de enige die meeleeft met zijn medebewoners...
jammer dat niemand dat ziet!
lulligquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
woensdag en donderdag regen
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ze gaan er al vanuit dat het gaat regenen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
weekopdracht: De Stip
ze hebben een stip die in het midden van de tuin moeten leggen.
Er moet tot donderdag altijd iemand op de stip staan.
Laat maar zitten dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, iets over Dido en Roel, maar ik was er niet tevreden over, dus ik dacht: laat ook maar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |