zonder kortingslink wel ja, maar je moet ook die ¤ 2,- kortingslink gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zonder kortingslink ofzo issie bij mij 7 euro... hoe haal jij er nog drie euro vanaf? Had je nog vouchers liggen ofzo
heb wel een vouchertje gebruikt. Voorheen lukte dat altijd,ze hebben t pas 1 keer bij mij gecancelled. En als ze deze cancellen, bestel ik m toch voor ¤ 4,99?? nog altijd een fijn prijsjequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kortingslink is me bekend, maar dan nog strand ik op 5 euro. Die ene euro eraf krijg ik niet. En een voucher erbij werkt niet, cd-wow cancelt sinds een tijdje alle linkje+voucher-bestellingen...
Ja.. en dan betalen via de optie "ophalen in de winkel".. duhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... huh? Die dingen moet je online gebruiken, dan reken je toch gewoon van tevoren af?
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:56 schreef furanku het volgende:
[..]
Ja.. en dan betalen via de optie "ophalen in de winkel".. duh![]()
Alleen die mogelijkheid is er niet meer, en met de levertijden van de FRS, lijkt het hem niet verstandig om alvast online te betalen.. snappie?.
en ja hoor: hij`s gecancelledquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dan heb je geluk, óf cd-wow controleert niet meer zo goed. Ik heb namelijk 2 of 3 keer iets gecancelled gehad, en van heel veel mensen gehoord dat dat bij hen ook zo was. Maar hey, des te beter als dat beleid op de schop gaat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, 5 euro is nog geen geld. Ik heb er een tijd terug nog 7,50 voor betaald...
nee nee, toch welquote:
ik 1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
verdacht rustig met de dvd's, heb er maar 7 in bestelling
De orkaan Wilma?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Vuile kut wilma!
Pacific heeft nu al een aantal dagen dvds voor me klaar staan, maar kan ze niet verzenden door Wilma
Ikke 0quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik 1![]()
de rest allemaal in pre-order voor volgende maand
dat wordt wederom een belachelijk dure maand![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |