Jij werkt bij die show?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Timmai het volgende:
[..]
iedereen die door is heeft zich opgegeven, 100% gegarandeerd dat er geen acteurs tussen zitten
Als wat?quote:
ik doe voor mn studie zegmaar een soort stage voor een aantal uur.. daardoor loop ik daar heel wat uurtjes rond. Aantal keer op kantoor (kandidaten die door zijn bellen), maar ook op de set (wat je zag in het programma van vandaag) waar ik vanalles doe. Wel grappigquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef Timmai het volgende:
ik doe voor mn studie zegmaar een soort stage voor een aantal uur.. daardoor loop ik daar heel wat uurtjes rond. Aantal keer op kantoor (kandidaten die door zijn bellen), maar ook op de set (wat je zag in het programma van vandaag) waar ik vanalles doe. Wel grappig
Zorgen dat je er de volgende keer wel bijstaat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
Maar ik stond niet eens in de aftiteling'![]()
ik zei dat nou ook gelijk tegen Q... ik zeg, Q, dat is net als idols...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Het lijkt wel een soort idols![]()
![]()
Ik heb gisteren of zaterdag een klein stukje gezien..
Ik zei meteen net als idols![]()
![]()
dat zeiden we al! dat is net als idols!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zei dat nou ook gelijk tegen Q... ik zeg, Q, dat is net als idols...
dus Q en ik kijken en Q zegt zo van: hey da's net als Idols
Zeg ik zo: ik zei al meteen net als idols
dat zeg ik, Idols!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:26 schreef Frinq het volgende:
[..]
dat zeiden we al! dat is net als idols!
Wat is probleem?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat we op Fok ook een Nix factor achtig iets moeten gaan beginnen. Neem ik Haaibaaike onder m'n hoede
Overigens, programmamakers worden natuurlijk zelf ook wel voor de gek gehouden. Of hebben jullie alle antecedenten van alle kandidaten nagetrokken? Zie bijvoorbeeld Paul de Leeuw, waar die stuntelaar ook gewoon een acteur bleek te zijn (zonder dat De Leeuw dat wist).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Timmai het volgende:
[..]
iedereen die door is heeft zich opgegeven, 100% gegarandeerd dat er geen acteurs tussen zitten
quote:'De nix factor' trekt bijna half miljoen kijkers.
De eerste aflevering van het muziekprogramma 'De nix factor' van Talpa heeft dinsdagavond bijna een half miljoen kijkers getrokken. "Ik ben daar heel erg blij mee. Dat betekent dat de kijkers het programma waarderen", laat jurylid Jeroen van de Boom aan Novum Nieuws weten. In 'De nix factor' gaat een jury de weddenschap aan met een drietal muziekproducenten die beweren dat ze van iedereen een ster kunnen maken.
In het programma gaan juryleden Jeroen van de Boom, Manuela Kemp en Daan van Rijsbergen in drie selectierondes op zoek naar zes talentloze kandidaten. Vervolgens nemen producers Emile Hartkamp, Rob Bolland en Tjeerd Oosterhuis elk twee van deze kandidaten onder hun hoede. Met deze overgebleven kandidaten moeten de muziekproducenten een hit zien te scoren.
Volgens Van De Boom vinden kijkers het 'leuk' om te zien hoe de zes kandidaten door stylisten en producers worden aangepakt. "We lopen mensen niet belachelijk te maken, hoor! Ze weten heel goed dat ze niet kunnen zingen, maar omdat ze bij Idols zijn afgewezen, hopen ze hier eindelijk te winnen."
Het jurylid hoopt dat de volgende afleveringen ook veel kijkers trekt. "Natuurlijk wil ik dat kijkers het leuk vinden, tenslotte maken we het programma speciaal voor het publiek."
Wat een onzin. Wacht eerst maar eens af hoe het de tweede uitzending scoort, zegt meer over de waardering. Sowieso hebben ze dan geen lead-in van 1.151.000 kijkers.quote:De eerste aflevering van het muziekprogramma 'De nix factor' van Talpa heeft dinsdagavond bijna een half miljoen kijkers getrokken. "Ik ben daar heel erg blij mee. Dat betekent dat de kijkers het programma waarderen", laat jurylid Jeroen van de Boom aan Novum Nieuws weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |