precies.... het enige leuke aan idols zijn die loosers.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:43 schreef Roi het volgende:
Nou ik had niet gedacht dat het zo leuk was! Ik zie dit 3 keer liever dan Idols 3 !
je moest eens weten hoeveel mensen erop afkomen die dachten door goed te zingen ook door te gaan, of mensen die expres vals gingen zingenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Roi het volgende:
Er zaten trouwens wel een paar goede kanidaten tussen !
iedereen die door is heeft zich opgegeven, 100% gegarandeerd dat er geen acteurs tussen zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Fake-show. Die kandidaten zijn acteurs. Met name die gozer die speelde dat hij zo zenuwachtig was. Wat een amateurtoneel zeg.
Jij werkt bij die show?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef Timmai het volgende:
[..]
iedereen die door is heeft zich opgegeven, 100% gegarandeerd dat er geen acteurs tussen zitten
Als wat?quote:
ik doe voor mn studie zegmaar een soort stage voor een aantal uur.. daardoor loop ik daar heel wat uurtjes rond. Aantal keer op kantoor (kandidaten die door zijn bellen), maar ook op de set (wat je zag in het programma van vandaag) waar ik vanalles doe. Wel grappigquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:03 schreef Timmai het volgende:
ik doe voor mn studie zegmaar een soort stage voor een aantal uur.. daardoor loop ik daar heel wat uurtjes rond. Aantal keer op kantoor (kandidaten die door zijn bellen), maar ook op de set (wat je zag in het programma van vandaag) waar ik vanalles doe. Wel grappig
Zorgen dat je er de volgende keer wel bijstaat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
Maar ik stond niet eens in de aftiteling'![]()
ik zei dat nou ook gelijk tegen Q... ik zeg, Q, dat is net als idols...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Het lijkt wel een soort idols![]()
![]()
Ik heb gisteren of zaterdag een klein stukje gezien..
Ik zei meteen net als idols![]()
![]()
dat zeiden we al! dat is net als idols!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zei dat nou ook gelijk tegen Q... ik zeg, Q, dat is net als idols...
dus Q en ik kijken en Q zegt zo van: hey da's net als Idols
Zeg ik zo: ik zei al meteen net als idols
dat zeg ik, Idols!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:26 schreef Frinq het volgende:
[..]
dat zeiden we al! dat is net als idols!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |