33:33 And stay in your houses. Bedizen not yourselves with the bedizenment of the Time of Ignorance. Be regular in prayer, and pay the poor-due, and obey Allah and His messenger. Allah's wish is but to remove uncleanness far from you, O Folk of the Household, and cleanse you with a thorough cleansing.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef erodome het volgende:
Geef mij maar de koran vers waarin staat dat de burqa verplicht of aangeraden is, veel succes met zoeken.
ben je nog geen lid dan van de pantykerk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef Clementiet. het volgende:
Voor iedereen die niet vindt dat een burka verboden moet worden; mag ik met een theedoek over mijn hoofd lopen; waardoor ik onherkenbaar word (jawel mensen een grote theedoek dus) als ik kan aantonen dat ik dit doe vanuit een cultuur danwel religieus oogpunt?
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef Tarak het volgende:
Aangezien in menige APV je - buiten carnaval of speciale gelegenheden om - niet als clown, met een schermmasker, met een bivakmuts, sinterklaas of anderszins onherkenbaar over straat mag, mag een burka wel degelijk verboden worden.
En ja, de eerste bankovervallen door in burka geklede wezens (in principe weet je nooit of het een man of een vrouw is die zich als spook over straat begeeft) zijn al gepleegd, las het een tijdje geleden, ik weet niet meer of het in Nederland was.
Los van dit juridische argument, zie ik het dragen van een burka zie ik als een totaal afkeren van de nederlandse samenleving. Wat deze wezens precies in Nederland doen is mij een mysterie.
Helaas heb ik het ongenoegen te regelmatig met deze wezens geconfronteerd te worden, wat mij elke keer weer bijzonder veel ergert. Gelukkig hou ik er weer wel van om mijzelf eens in de zoveel tijd flink te ergeren.
Pas je dan wel op dat je niet door Gretta Duisenberg besprongen wordt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef Clementiet. het volgende:
Voor iedereen die niet vindt dat een burka verboden moet worden; mag ik met een theedoek over mijn hoofd lopen; waardoor ik onherkenbaar word (jawel mensen een grote theedoek dus) als ik kan aantonen dat ik dit doe vanuit een cultuur danwel religieus oogpunt?
In die eerste twee passages staat niks over verplichting hoofddoekje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef GewoneMan het volgende:
33:59 O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful.
aub... lees het gerust nog eens na...![]()
cloak = bemantelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:23 schreef Gia het volgende:
[..]
In die eerste twee passages staat niks over verplichting hoofddoekje.
In de laatste staat alleen dat de vrouwen hun doeken moeten gebruiken om hun lichaam te bedekken. Tja, dat doen wij ook, eigenlijk.
Er staat nergens dat het hoofd, het gezicht en de haren, bedekt moeten zijn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef Scandum het volgende:
Anti-terrorisme vind ik geen goede reden, er is genoeg andere kleding waarin je een bom kan verstoppen.
Dit is meer een uiting van islamophobie. In 2050 hebben de moslims de meerderheid, leer daar mee leven of verhuis naar een ander land.
en waar hebben ze die ''meerderheid'' danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef Scandum het volgende:
Anti-terrorisme vind ik geen goede reden, er is genoeg andere kleding waarin je een bom kan verstoppen.
Dit is meer een uiting van islamophobie. In 2050 hebben de moslims de meerderheid, leer daar mee leven of verhuis naar een ander land.
in nederland, dan wordt het oelandistanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en waar hebben ze die ''meerderheid'' dan![]()
Officieel al in 2015 wanneer de meeste kinderen die geboren worden islamitische ouders hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
en waar hebben ze die ''meerderheid'' dan![]()
je bent wel heel naief als je denkt dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:26 schreef Scandum het volgende:
[..]
Officieel al in 2015 wanneer de meeste kinderen die geboren worden islamitische ouders hebben.
Dan zouden dus zo'n 800.000 moslims nu, waarvan vermoedelijk een minderheid ook daadwerkelijkde moskee bezoekt, binnen 45 jaar moeten groeien naar 15.200.001quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in nederland, dan wordt het oelandistan![]()
Daar zijn Nederlanders veel te mak voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:14 schreef GewoneMan het volgende:
no way dude nog liever een burgeroorlog![]()
Autochtone bevolking krimpt met een gemiddeld geboorte cijfer van rond de 1.3 terwijl de moslims rond de 4 kinderen krijgen en 70% een import huwelijk aangaat. Dan verlaten nog tussen de 50 en 75 duizend autochtonen per jaar Nederland om het ergens anders te proberen. Reken maar uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Dan zouden dus zo'n 800.000 moslims nu, waarvan vermoedelijk een minderheid ook daadwerkelijkde moskee bezoekt, binnen 45 jaar moeten groeien naar 15.200.001![]()
Waar halen mensen toch zulke ideeën vandaan, een simpel rekensommetje en je weet beter.
Hou het maar op een verdubbeling tot 2050, maximaal!, dus 1.6 miljoen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef Scandum het volgende:
[..]
Autochtone bevolking krimpt met een gemiddeld geboorte cijfer van rond de 1.3 terwijl de moslims rond de 4 kinderen krijgen en 70% een import huwelijk aangaat. Dan verlaten nog tussen de 50 en 75 duizend autochtonen per jaar Nederland om het ergens anders te proberen. Reken maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |