heb je al gezegd dat je van dr houdt?quote:op zondag 16 oktober 2005 16:08 schreef tranceptor het volgende:
ze is net helaas weer weg voor een weekje, maar we hebben een heel leuk lang weekend gehad samen.![]()
ik mis haar wel een tikje.![]()
ik las t verkeerd...quote:
jaaa wat een goed idee! ben je ineens van je verliefdheid af en heb je aan iedere vinger 10 leuke meiden die ontzettend graag met jou een relatie willen.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef pony-lover het volgende:
*ga dit weekend maar weer eens goed veel zuipen![]()
quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef anoukforza het volgende:
[..]
jaaa wat een goed idee! ben je ineens van je verliefdheid af en heb je aan iedere vinger 10 leuke meiden die ontzettend graag met jou een relatie willen.
hoezo?quote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je al gezegd dat je van dr houdt?
ach, zolang ze maar voelt dat hij van haar houdt toch (als dat zo is tenminste). ik moest er ook ff op wachten voordat hij het me ook zei, maar het gevoel was al veel langerquote:op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef joeyt het volgende:
[..]
heb je al gezegd dat je van dr houdt?
ff checken of je niet stiekum #ANONIEM bentquote:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat geen klonen hier heb? ook nooit gehad.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:28 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff checken of je niet stiekum #ANONIEM bent
dat wordt dan wel heel veel, is het niet?quote:op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef peri het volgende:
ik ben ook nog steeds ontzettend verliefd en elke dag steeds meer.
uhuhquote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef xilantof het volgende:
[..]
dat wordt dan wel heel veel, is het niet?
het was een grapje broertje... just kiddin'quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:29 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat geen klonen hier heb? ook nooit gehad.![]()
hi-la-risch broertje, misschien wacht ons wel een toekomst als komisch duo.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef joeyt het volgende:
[..]
het was een grapje broertje... just kiddin'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |