weet je wel wat het is? een burqa?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt me een goede zaak om te verbieden dat je met * bedekt * gezicht rondloopt. Tenslotte weet niet wie of wat zich er achter verstopt.![]()
Ik dacht eik dat 't al verboden was om met gemaskerd gezicht rond te lopen.
Zo'n tent waar je helemaal onder * schuil * gaat tochquote:Op woensdag 2 november 2005 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
weet je wel wat het is? een burqa?
* mee eens isquote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het zelfs nogal "eng" als ik zo'n iemand rond zie lopen. Je weet niet waar ze naar kijken of wat er onder die burka schuilgaat.. Ik vind het gewoon creepy.
dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo'n tent waar je helemaal onder * schuil * gaat toch![]()
Hoe vaak heb je er één zien lopen?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:17 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het zelfs nogal "eng" als ik zo'n iemand rond zie lopen. Je weet niet waar ze naar kijken of wat er onder die burka schuilgaat.. Ik vind het gewoon creepy.
Ik heb het aan tientallen mensen gevraagd in den haag, afgelopen weken.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er één zien lopen?
...nou dan.
wat is je punt nou???quote:Op woensdag 2 november 2005 19:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb het aan tientallen mensen gevraagd in den haag, afgelopen weken.
Níemand had er ooit 1 gezien in Den Haag...
Dat het een bullcrapdiscussie is die bol staat van de symboolpolitiek.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Prego het volgende:
[..]
wat is je punt nou???
er lopen van dat soort figuren rond in NL, begin anders een pol met de vraag wie er ooit 1 heeft gezien
mijn punt wat ik wil aangeven is dat er tientallen grotere problemen zijn, dan wat mensen die al dan niet vrijwillig (ja dat kan, vrijwillig) met zo'n ding over straat lopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Prego het volgende:
[..]
wat is je punt nou???
er lopen van dat soort figuren rond in NL, begin anders een pol met de vraag wie er ooit 1 heeft gezien
Hoe vaak heb je al neukende mensen op een schoolplein gezien?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je er één zien lopen?
...nou dan.
nou, het punt is eerder, in wat voor mate heeft men hier last van.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al neukende mensen op een schoolplein gezien?
Dus maar niet verbieden?
Het is vreemd dat er mensen zijn die er zo bij lopen, dát is vreemd en zou verboden moeten zijn omdat je niet kunt zien wie er in die tent verstopt zit.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
mijn punt wat ik wil aangeven is dat er tientallen grotere problemen zijn, dan wat mensen die al dan niet vrijwillig (ja dat kan, vrijwillig) met zo'n ding over straat lopen.
Men ziet een burqa op SBS6, er wordt wat omheen geblért en men vind het eng, dus het moet afgeschaft worden.
Zeg nou zelf, das toch best wel vreemd, niet?
Ik kan er ook vreemd bij lopen in clownschoenen, en een 7-kleurige pruik. Maakt dat het gelijk storend?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is vreemd dat er mensen zijn die er zo bij lopen, dát is vreemd en zou verboden moeten zijn omdat je niet kunt zien wie er in die tent verstopt zit.
Ik vind dat jouw vergelijking niet op gaat. Dat een vrouw niet het huis uitmag zonder burqa is meer een * mensenrechten zaak * dat wil nog niet zeggen dat wij aan dergelijke onmenselijke zgn godsdienstige *uitwassen* toe moeten geven. Door het te verbieden maak je juist duidelijk dat het hier om een onmenselijk gebruik gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik kan er ook vreemd bij lopen in clownschoenen, en een 7-kleurige pruik. Maakt dat het gelijk storend?
En omdat je niet kan zien wat voor mevrouw eronder is, ben je er bang van, en moet het gelijk maar verboden worden? Ongeacht de gevolgen? (Vrouwen die al dan niet verplicht een burqa dragen komen het huis niet meer uit, etc.)
Of begrijp ik jou verkeerd?
Alleen als ik een handspiegeltje bij me had.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al neukende mensen op een schoolplein gezien?
Nee, natuurlijk niet. Onherkenbaar op de openbare weg gaan is al verboden, net als neuken op het schoolplein en buitenaardse wezens beroven. Wil je daar ook zo immens veel woorden aan vuil gaan maken?quote:Dus maar niet verbieden?
en het gevolg van verbieden (in een realistische wereld) is dús [puntje] [puntje] [puntje] ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind dat jouw vergelijking niet op gaat. Dat een vrouw niet het huis uitmag zonder burqa is meer een * mensenrechten zaak * dat wil nog niet zeggen dat wij aan dergelijke onmenselijke zgn godsdienstige *uitwassen* toe moeten geven. Door het te verbieden maak je juist duidelijk dat het hier om een onmenselijk gebruik gaat.
Daarom is het goed om duidelijk aan te geven dat het écht niet kán![]()
En het gedogen maakt het óók niet beter......quote:Op woensdag 2 november 2005 19:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
en het gevolg van verbieden (in een realistische wereld) is dús [puntje] [puntje] [puntje] ?
Nee joh, het *vrouwen opdringen om te drágen* dat is een uitwas van ongezond zogenaamd godsdienstig gedrag.quote:En, nog erger, je vind mensen met een burqa *uitwassen* van een groep mensen?
Wow.
euh, heb jij er nogmaals erg veel last van? zoveel dat je liever hebt dat die mensen maar binnen moeten blijven?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En het gedogen maakt het óók niet beter......
Daarmee ontneem je dus wel de keuze, vrouwen kiezen er soms voor om dat te dragen.quote:[..]
Nee joh, het *vrouwen opdringen om te drágen* dat is een uitwas van ongezond zogenaamd godsdienstig gedrag.
Nee hoor, gewoon naar buiten zonder dat ding.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
euh, heb jij er nogmaals erg veel last van? zoveel dat je liever hebt dat die mensen maar binnen moeten blijven?
Ik heb zo mijn twijfels over die * keuze * en dan met name of het écht een vrije keuze is of meer een keuze die is gedaan uit veiligheids overwegingen. En dan tel ik óók mee dat men hoopt ermee in de hemel te komen.quote:Daarmee ontneem je dus wel de keuze, vrouwen kiezen er soms voor om dat te dragen.
Erodome kent zo'n mevrouw persoonlijk, moet je haar maar eens vragen
euhhhhquote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon naar buiten zonder dat ding.
wederom, euhhhquote:[..]
Ik heb zo mijn twijfels over die * keuze * en dan met name of het écht een vrije keuze is of meer een keuze die is gedaan uit veiligheids overwegingen. En dan tel ik óók mee dat men hoopt ermee in de hemel te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |