Ik heb heel erg het vermoeden dat iemand van het personeel die radio eruit heeft getrokken. Ik kan het natuurlijk alleen niet hard maken. Volgens het hoofd van de werkplaats was het absoluut niet zo dat iemand van zijn personeel zoiets zou doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:10 schreef thefunny het volgende:
Is het geen interne zaak, dat het personeel gewoon die radio eruit gesloopt heeft? Beetje vaag dat er geen braaksporen zijn.
Ik heb een Peugeot 307, bijna vier jaar oud. Ik heb weinig verstand van het kraken van auto's, maar ik vind het knap als dat zonder een enkel spoor van braak gedaan kan worden. Maar misschien kan het hoor, ik weet het niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:46 schreef Toewan het volgende:
Wat voor auto heb je, in de wat oudere auto's is het namelijk mogelijk om zonder sporen in te breken (zoals bijvoorbeeld in de Golf 2).
Nee, ik heb het echt over oude auto's. Laatst was ik op de sloop voor onderdelen voor mijn Golf 2 en zag daar het mechanisme van de sloten, dan begrijp je pas hoe makkelijk die auto zonder sleutel open te maken is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb een Peugeot 307, bijna vier jaar oud. Ik heb weinig verstand van het kraken van auto's, maar ik vind het knap als dat zonder een enkel spoor van braak gedaan kan worden. Maar misschien kan het hoor, ik weet het niet.
True... zo is bij mij eens mijn radio gestolen (ook een golf 2), en toen ik terug kwam zaten alle deuren weer netjes op slot. Kwam pas 10 minuten later erachter dat hij weg was, toen wilde ik hem aanzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:23 schreef Toewan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt over oude auto's. Laatst was ik op de sloop voor onderdelen voor mijn Golf 2 en zag daar het mechanisme van de sloten, dan begrijp je pas hoe makkelijk die auto zonder sleutel open te maken is.
Maar het lijkt me dat een Peugeot 307 op dat punt veel beter beveiligd is, maar of het onmogelijk is zou ik niet weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |