* Lucille insert de kotssmilie bij het zien van Multiplaquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef Klonk het volgende:
Om die saaiheid tegen te gaan rij ik in een grasgroene fiat multipla, is toch anti saai genoeg dacht ik
* Klonk wacht op de eerste kotssmileys
ach hoe onverwachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
* Lucille insert de kotssmilie bij het zien van Multipla
Niet echt he?quote:
nieuwe blauwe, rode, gele, en groene auto's zijn er ook nog te krijgen bij de dealers.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:57 schreef Lucille het volgende:
Maar om terug te komen op de OP, als ik een folder bekijk van nieuwe auto's dan zie ik dat veel auto's voornamelijk te leveren zijn in of een afzichtelijk felle kleur of meteen een grijstint. Het lijkt er op dat het aantal kleuren waar je uit kan kiezen ook steeds minder wordt. Kiezen de meeste mensen daarom voor een grijze of zwarte auto (de optie van de minst lelijke kleur) of willen de consumenten gewoon geen normaal blauwe, rode, gele of groene auto?
ja, maar dat komt doordat ik een heleboel andere kwaliteiten ken (rijgedrag, binnenruimte), kijk smaken verschillen en geen enkele auto maakt dat duidelijk er is geen tussenweg, of je vind hem leuk of lelijk. Ik ben gevallen voor z'n aparte uiterlijk juist omdat ik geen zin had om ergens in rond te rijden waar iedereen al in rondrijdt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef beschuit het volgende:
mag ik even inhaken:
ik kan begrijpen dat je iets anders/aparters wilt dan de standaard golf/astra/focus, maar vind jij die multipla echt mooi?
dat gaat over,quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef heijx het volgende:
* heijx rijdt in een witte Golf TDI uit 2002. Om het geheel een beetje op te fleuren, zeg maar.
Het is overigens waar dat een witte slecht ligt in de tweedehandsmarkt.
Dat witte is overigens voornamelijk in de zuidelijkere staten. Denk maar aan staten als Californie, Nevada, Florida e.d. Ik denk dat het dikke dure witte auto gehalte in een stad als Chicago of NY tegen valt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:10 schreef jp84 het volgende:
[..]
dat gaat over,
als je naar de markt in Amerika kijkt, daar is wit nu echt een 'hippe kleur'
steeds meer luxe wagens worden daar in het wit verkocht.
dus zal hier ook wel overvliegen denk.
Dat heeft te maken met de temperatuur daarquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:15 schreef Lucille het volgende:
In Spanje is een witte auto ook vaker te zien in het straatbeeld, en nee, niet alleen van de taxi's.
Interessante topic.quote:Het is overigens waar dat een witte slecht ligt in de tweedehandsmarkt.
Ze zeggen niet voor niets, met een witte blijf je zitte !!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef heijx het volgende:
* heijx rijdt in een witte Golf TDI uit 2002. Om het geheel een beetje op te fleuren, zeg maar.
Het is overigens waar dat een witte slecht ligt in de tweedehandsmarkt.
Toekomstige kleur van mijn nu zwarte Toyotaquote:maar als ik zelf een kleur mocht uitkiezen zou het waarschijnlijk donkergrijs worden. graphite ofzoiets...
die kleur ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:49 schreef johnwoo het volgende:
Nog een zwarte Toyota hier...
[..]
Toekomstige kleur van mijn nu zwarte Toyota
Antraciet rules
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |