Hm zou goed kunnen omdat ze de legeringen nogal eens vernieuwen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef Lucille het volgende:
Meer dan een prijs uit 2001 is niet te vinden voor dit product: Degupal U 39,90 DM/g
Er werd toen al gesproken over een prijsverlaging van Paladium op de wereldmarkt, dus het zal vast niet meer meer waard zijn.
Dat is geen gek idee ik ben regelmatig in Amsterdam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Waar woon je? In Amsterdam-ZO zou je even kunnen binnenlopen bij Drijfhout/Engelhard, die kopen ook metaal in.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee ik ben regelmatig in Amsterdam.
Als je bij Villa Arena parkeert dan is het aan de overkant van de straat (al moet je volgens mij wel omlopen). Ter plaatse parkeren is volgens mij lastig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee ik ben regelmatig in Amsterdam.
Beste prijs krijg je door het aan collega's in uit die branche te verkopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
WTF 2 euro per gram willen ze ervoor geven
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik vet genaaid zeg![]()
Hm tja geen contact meer mee al 6 jaar niet dus dat schiet niet op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Beste prijs krijg je door het aan collega's in uit die branche te verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |