Nederland Argentinie -quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vond WK98 NL - Argentinië mooier eigenlijk. Maar die wedstrijd tegen de Joegoslaven was wel zeker een van de fraaiste.

Marco van Basten - wat een heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
Misschien dat Duitsland - Nederland op het EK88 er aan kan tippen.

Volgens mij valt er weinig in te brengen tegen wat ik schreef, maar goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oranje tegen Joegoslavie is de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Oranje.
Credits gaan naar Rijkaard, zeker niet naar Hiddink. Ben je zeker voor psv of zo.

Absoluut, grandioos was dat.quote:

* SCH had op de dag van de finale een kater van zijn afstudeerfeest van de School voor Journalistiekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hee, hou eens op over dat EK '88. Dat is niet leuk voor de jonkies![]()
* BliksemSchigt was twee jaar

GVD NU naar de Free Record/MediaMarkt/DVD-boer om de DVD "Oranje op het EK" aan te schaffen, en niet eerder responden voor je hem HELEMAAL afgekeken hebt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik was al 6!! Dus weet er nog wel wat van....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GVD NU naar de Free Record/MediaMarkt/DVD-boer om de DVD "Oranje op het EK" aan te schaffen, en niet eerder responden voor je hem HELEMAAL afgekeken hebt!

Helemaal eens met dat laatste, niet met wat ervoor staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je van Basten best aan mag vallen op het spel dat wordt vertoond, aangezien hij zelf heeft aangegeven dat Nederland op een bepaalde manier moet spelen.
deze manier van spelen doet Nederland echter nog niet. dit kun je van Basten en consorten dus verwijten. Verder vind ik dat van Basten prima werk afleverd, we gaan immers naar het WK, dus heb ik nog weinig te klagen

Grappig dat foutieve tekstje. Alsof Advocaat en Rijkaard en Hiddink niet succesvol waren. Van Gaal was de enige die het niet was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:19 schreef JaWi het volgende:
Portret Marco van Basten
Portret van de zeer succesvolle bondscoach. Waarom blijft hij altijd rustig, waarom is hij wel succesvol en zijn voorgangers niet? Teammanager Dave Endt en toptrainer Arrigo Sacchi over Marco van Basten.

Als je je door de WK-kwalificatieronde heen prutsen succesvol wilt noemen, dan is Van Basten succesvol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ligt aan je definitie van succes. Als je naar de halve finale schwanzen succes noemt, is Advocaat idd succesvol.

Soms zou ik wel eens wat ouder willen zijn zodat ik bepaalde wedstrijden nog beter kan herinneren. Van Nederland - Argentinië weet ik alleen nog maar dat het 1-1 stond en toen Bergkamp een mooie goal maakte, ik was 9quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nederland Argentinie -In ieder geval een heel bijzondere.
Misschien dat Duitsland - Nederland op het EK88 er aan kan tippen.

De 1-0 van Kluivert in die wedstrijd was ook schitterend, die aanval die daar aan vooraf gingquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soms zou ik wel eens wat ouder willen zijn zodat ik bepaalde wedstrijden nog beter kan herinneren. Van Nederland - Argentinië weet ik alleen nog maar dat het 1-1 stond en toen Bergkamp een mooie goal maakte, ik was 9.

Als ik aan de wedstrijd NL-Italië van het EK2000 denk, wou ik wel ns dat ik wat later was geborenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soms zou ik wel eens wat ouder willen zijn zodat ik bepaalde wedstrijden nog beter kan herinneren. Van Nederland - Argentinië weet ik alleen nog maar dat het 1-1 stond en toen Bergkamp een mooie goal maakte, ik was 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |