abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31355823
NL - Argentinië, ah ja, dat doelpunt van Bergkamp. "We" waren toen ook erg sterk ja.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:17:00 #177
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31357551
Mooiste wedstrijd ooit vind ik, tegen die argentijnen
pi_31357780
Mooiste wedstrijd ooit vind ik nog altijd die tegen de Russen, in 1988
pi_31357866
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vond WK98 NL - Argentinië mooier eigenlijk. Maar die wedstrijd tegen de Joegoslaven was wel zeker een van de fraaiste.
Nederland Argentinie - In ieder geval een heel bijzondere.

Misschien dat Duitsland - Nederland op het EK88 er aan kan tippen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:40:30 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31357907
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:37 schreef SCH het volgende:

Marco van Basten - wat een held
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31357988
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Sssst, niet te hard . . . .
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:46:52 #182
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_31358006
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oranje tegen Joegoslavie is de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Oranje.
Credits gaan naar Rijkaard, zeker niet naar Hiddink. Ben je zeker voor psv of zo .
Volgens mij valt er weinig in te brengen tegen wat ik schreef, maar goed.

pi_31358013
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Absoluut, grandioos was dat.
Misschien wel de grootste ontlading die ik bij een wedstrijd van Oranje heb gehad. De finale was toen bijzaak.
pi_31358032
Hee, hou eens op over dat EK '88. Dat is niet leuk voor de jonkies

* BliksemSchigt was twee jaar
pi_31358067
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

* SCH had op de dag van de finale een kater van zijn afstudeerfeest van de School voor Journalistiek
pi_31358086
quote:

GVD NU naar de Free Record/MediaMarkt/DVD-boer om de DVD "Oranje op het EK" aan te schaffen, en niet eerder responden voor je hem HELEMAAL afgekeken hebt!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:58:46 #187
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31358166
quote:

Ik was al 6!! Dus weet er nog wel wat van....

Maar ik vind dat je van Basten best aan mag vallen op het spel dat wordt vertoond, aangezien hij zelf heeft aangegeven dat Nederland op een bepaalde manier moet spelen.
deze manier van spelen doet Nederland echter nog niet. dit kun je van Basten en consorten dus verwijten. Verder vind ik dat van Basten prima werk afleverd, we gaan immers naar het WK, dus heb ik nog weinig te klagen
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31358186
Ik was toen 8 jaar, maar dat is mooi oud genoeg om alles goed mee te krijgen. Heb alles "live op TV" gezien . . . .

Weet nog dat ik toen een hele grote fan was van de keeper Dasajev.
pi_31358202
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

GVD NU naar de Free Record/MediaMarkt/DVD-boer om de DVD "Oranje op het EK" aan te schaffen, en niet eerder responden voor je hem HELEMAAL afgekeken hebt!

Ik heb de dvd gezien en ken de beelden wel, maar dat haalt het toch nooit bij het live-meemaken.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:11:27 #190
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_31358331
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:58 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Maar ik vind dat je van Basten best aan mag vallen op het spel dat wordt vertoond, aangezien hij zelf heeft aangegeven dat Nederland op een bepaalde manier moet spelen.
deze manier van spelen doet Nederland echter nog niet. dit kun je van Basten en consorten dus verwijten. Verder vind ik dat van Basten prima werk afleverd, we gaan immers naar het WK, dus heb ik nog weinig te klagen
Helemaal eens met dat laatste, niet met wat ervoor staat.

Het gaat uiteindelijk om het resultaat. Daarom zou het misschien verstandiger van Van Basten zijn om gewoon op te houden over dat dominant en aanvallende voetbal dat hij wil spelen. Wij zijn het enige land in de wereld waar het vertoonde spel zo ongeveer belangrijker is dan het resultaat. Zelfs Brazilie interesseerde het in 1994 geen zak hoe ze wereldkampioen werden. Dat ze het werden, daar ging het om.

Een tegenstander 90 minuten vastzetten en met een hoog baltempo kapot spelen, dat zit gewoon niet in dit team. Nou en? Sterker nog, de beste speler (Robben) is juist gebaat bij wat ruimte, zodat hij zijn snelheid kan benutten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kieboom op 11-10-2005 14:17:29 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:17:43 #191
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31364281
Oranje nog tegen Italië, Kameroen

Nederland oefent op 12 november in de Amsterdam Arena tegen Italië. Op 27 mei is Kameroen de tegenstander. Dit duel in de aanloop naar het WK vindt plaats in Nederland of Zwitserland, waar Oranje op trainingskamp gaat.

Rond eind mei staan nog twee oefenduels gepland en ook op 1 maart gaat Oranje oefenen. Japan, Zuid-Korea, Australië en Ecuador zijn dan mogelijke opponenten. Pas na de loting voor het WK, 9 december in Leipzig, beslist de KNVB tegen wie Nederland nog zal spelen.
pi_31364956
Leuke teams natuurlijk.

Australië zal wel lukken dankzij Guus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31365784
Portret Marco van Basten
Portret van de zeer succesvolle bondscoach. Waarom blijft hij altijd rustig, waarom is hij wel succesvol en zijn voorgangers niet? Teammanager Dave Endt en toptrainer Arrigo Sacchi over Marco van Basten.

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=umvldDsHEbGcZtHjImubB
slettebak [@] gmail.com
pi_31369838
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:19 schreef JaWi het volgende:
Portret Marco van Basten
Portret van de zeer succesvolle bondscoach. Waarom blijft hij altijd rustig, waarom is hij wel succesvol en zijn voorgangers niet? Teammanager Dave Endt en toptrainer Arrigo Sacchi over Marco van Basten.
Grappig dat foutieve tekstje. Alsof Advocaat en Rijkaard en Hiddink niet succesvol waren. Van Gaal was de enige die het niet was.
pi_31370485
ligt aan je definitie van succes. Als je naar de halve finale schwanzen succes noemt, is Advocaat idd succesvol.
pi_31370525
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ligt aan je definitie van succes. Als je naar de halve finale schwanzen succes noemt, is Advocaat idd succesvol.
Als je je door de WK-kwalificatieronde heen prutsen succesvol wilt noemen, dan is Van Basten succesvol.
pi_31370866
*kuch* prutsen? Waar prutst hij dan? De enigen die lopen te miepen op vBasten zijn de vBommel-knuffelaars. De rest vant land is blij met em. Ik heb je nog geen enkel serieus argument tegen het beleid van vBasten horen geven. Ook heb je geen antwoord kunnen geven op mijn vraag wat vBommel op internationaal niveau gepresteerd heeft. En belangrijker nog je hebt geen alternatieven kunnen bieden voor de posities (lees: Ajacieden) waar jij kritiek op uit.

Bovendien maak jij je schuldig aan datgene waar jij vBasten (ten onrechte) van beschuldigd; inconsequent zijn.
Bij Advocaat was het resultaat heilig, en blijf je schermen met "Maar hij haalde wel de halve finale", bij vBasten blijf je azijnpissen "hij is dan wel ongeslagen, maar het spel is niet om aan te zien."

[ Bericht 26% gewijzigd door SocialDisorder op 12-10-2005 08:39:50 ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:02:08 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31372419
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Nederland Argentinie - In ieder geval een heel bijzondere.

Soms zou ik wel eens wat ouder willen zijn zodat ik bepaalde wedstrijden nog beter kan herinneren. Van Nederland - Argentinië weet ik alleen nog maar dat het 1-1 stond en toen Bergkamp een mooie goal maakte, ik was 9 .
2000 light years from home
pi_31372828
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Soms zou ik wel eens wat ouder willen zijn zodat ik bepaalde wedstrijden nog beter kan herinneren. Van Nederland - Argentinië weet ik alleen nog maar dat het 1-1 stond en toen Bergkamp een mooie goal maakte, ik was 9 .
De 1-0 van Kluivert in die wedstrijd was ook schitterend, die aanval die daar aan vooraf ging
pi_31373374
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als ik aan de wedstrijd NL-Italië van het EK2000 denk, wou ik wel ns dat ik wat later was geboren
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')