Dat is dus gedrag waar ik echt niks van snap...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef EnniroC het volgende:
Natuurlijk moet zoiets in bijzijn van al m'n vrienden verteld worden.
heb ook die van haar en haar man ooit eens gevonden,
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:57 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Aan dat soort dingen heb ik ook een hekel. Het zou gewoon behandeld moeten worden zoals al het andere, maar zover is het nog lang niet.
Wahaha. Wat een mooie apparaten. Heb je wel een ruime 'hobbykamer' voor nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zat een keer voor de gein (ja echt!) op www.fuckingmachines.com te kijken, liep hier toen zo'n topic over.. ja hoor komt mn pa in ene m'n kamer binnen.. was geloof ik nog net op tijd met wegklikken
Het lijkt mij mooier om de namen voor die dingen te verzinnen... Hoe komen ze erop.. hahaha, de drilldo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Effe snel gekeken, dit is echt de droom voor elke werktuigbouwkundig ingenieur! Als ik ooit nog eens een uitdagende baan wil, waarbij meerdaagse field testings (en overnachtingen in ranzige motels) niet perse saai hoeven te zijn, dan solliciteer ik bij zo'n bedrijf!![]()
Geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 03:47 schreef sterre1981 het volgende:
Mijn vriendje had ooit mijn vibrator kapot gemaakt tijdens een ruzie. (ja, ik weet het, eigenlijk vind ik dat nog het vreemdste aan dit hele verhaal, maar goed.)
Ik wilde dat ding repareren, want ik vond het zonde.Nou, toen begon ik dus wat te sleutelen met mijn vaders gereedschapskist en toen kwam hij ineens binnen, met de vraag wat ik aan het doen was en of hij kon helpen.
Toen zei ik in eerste instantie natuurlijk, dat ik niks aan het doen was en dat hij me niet kon helpen.
Maar uiteindelijk probeerde hij dat ding dus te repareren. Lukte niet. Dus toen heeft mijn moeder een nieuwe voor me gekocht
... Bizar, I know, maar euhm... ja, wel relaxed, want die nieuwe was veel beter. Verder ben ik een heel normaal meisje uit een heel normale familie, hoor.
![]()
hoe ben jij ontstaan dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:14 schreef StefanP het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben GEEN sex. Niet. Pertinent niet. Nooit gehad ook.
Geweldig verhaalquote:Op donderdag 10 november 2005 03:47 schreef sterre1981 het volgende:
Mijn vriendje had ooit mijn vibrator kapot gemaakt tijdens een ruzie. (ja, ik weet het, eigenlijk vind ik dat nog het vreemdste aan dit hele verhaal, maar goed.)
Ik wilde dat ding repareren, want ik vond het zonde.Nou, toen begon ik dus wat te sleutelen met mijn vaders gereedschapskist en toen kwam hij ineens binnen, met de vraag wat ik aan het doen was en of hij kon helpen.
Toen zei ik in eerste instantie natuurlijk, dat ik niks aan het doen was en dat hij me niet kon helpen.
Maar uiteindelijk probeerde hij dat ding dus te repareren. Lukte niet. Dus toen heeft mijn moeder een nieuwe voor me gekocht
... Bizar, I know, maar euhm... ja, wel relaxed, want die nieuwe was veel beter. Verder ben ik een heel normaal meisje uit een heel normale familie, hoor.
![]()
Ik denk dat het vooral met pubers en schaamte te maken heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Nee, dat bedoel ik ook niet zozeer. Ik bedoel meer dat er zo moeilijk over gedaan wordt door veel ouders.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:19 schreef Sjekkedelik het volgende:
mijn pa heeft een keer een doos volgeschoten condooms van me gevonden..
als ik lekker geneukt had dan had ik geen zin meer die dingen weg te gooien..
en aangezien mijn bed tegen een schot aanstond had ik daar een doosje neergezet..
het waren er ongeveer 40 varierend van 2 dagen tot 4 maanden oud..
het stonk wel een beetje![]()
en ja hij had het liever niet gezien![]()
voor de rest woon ik nu op mezelf heb ik alle sextoys in 1 kast liggen..
en interesseert het me geen reet wie da zou zien..![]()
Iets klopt niet aan je verhaal,quote:en dan ben ik vergeten te vermelden dat ik alleen condooms gebruik als mijn vriendin in haar beruchte week zit.. dus da waren rode condooms..
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Iets klopt niet aan je verhaal,
40 condooms, tot 4 maanden oud -> alleen in menstruatieweek gebruikt.
Hoe fucking vaak is jouW wijf ongesteld??![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:18 schreef der_weiss het volgende:
Eh, waar heeft hij gezegd dat hij ze alleen in die trijd gebruikte? jij trekt ook conclusies uit niks he..
l-e-z-e-n.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:20 schreef Sjekkedelik het volgende:
en dan ben ik vergeten te vermelden dat ik alleen condooms gebruik als mijn vriendin in haar beruchte week zit.. dus da waren rode condooms..![]()
Geweldig !quote:Op donderdag 10 november 2005 12:32 schreef Sylvana het volgende:
Ehrm, 40 condooms in 4 maanden, 1x in de maand ongesteld = 10 condooms per menstruatie, menstruatie is ongeveer 7 dagen, is iets meer dan een condoom per dag. Sommige mensen doen het vaker dan 2x in de weekquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Iets klopt niet aan je verhaal,
40 condooms, tot 4 maanden oud -> alleen in menstruatieweek gebruikt.
Hoe fucking vaak is jou wijf ongesteld??![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |