abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:49:16 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31329006
Hier verder

Nog ff dat bericht uit het vorige topic quoten :
quote:
Wellicht kunnen we over twee weken wat PlayStation 3 games in actie zien. In de aankondiging voor het Akihabara Entertainment Festival, dat 22 oktober begint en een week duurt, wordt vaag gerept over mogelijke demonstraties van games voor de opvolger van de PlayStation 2. (Akihabara is het winkelgebied in Tokyo waar het nieuwste van het nieuwste te vinden is op het gebied van electronica.) Sony beloofde eerder op de Tokyo Game Show enkele speelbare versies van PS3 games, maar toen puntje bij paaltje kwam, kregen we nul op het rekest. Goed, het is allemaal uiterst vaag en onzeker, maar intussen zijn we wel razend benieuwd naar wat de PS3 qua games op de tv kan toveren. Het wordt dus wel eens tijd Sony.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31329079
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ff van Gamert.nl gejat . Was dit al bekend hier?
nee was nog niet bekend. Ik ken het hele festival ook niet. Zou wel dik wezen als we daar de eerste echte games te zien krijgen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31329207
Ben benieuwd, het zou inderdaad wel oke zijn als we onderhand eens echt iets te zien kregen, dat maakt 't wachten iets draaglijker...
Uhm...
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:04:36 #4
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329312
ik had begrepen dat ze pas in januari met meer beelden zouden komen
The line is a dot to you!
pi_31329346
Eind 2006?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:06:40 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329358
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6603
quote:
Saeki beweerde ook dat Sony al speelbare demo's kon laten zien tijdens de TGS, maar, omdat het pas de eerste keer was dat de console officieel in het thuisland werd geshowed, dit niet gepast vond. Sony is nu van plan speelbare demo's pas in februari te laten zien op een speciaal evenement hiervoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:21:45 #7
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31329724
Hopelijk ook eind 2006... dan geven ze zichzelf genoeg tijd en ook Nintendo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31329826
ik ben benieuwd of ze Killzone gaan laten zien, en in hoeverre ze het filmpje van de E3 waar kunnen maken
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:26:44 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329835
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hopelijk ook eind 2006... dan geven ze zichzelf genoeg tijd en ook Nintendo.
tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.

Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:21 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31330074
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:

[..]

tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.

Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:51 #11
65330 Ruzbeh
pi_31330087
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou, bekend, echt bekend is het niet hoor. Gewoon zo'n gozer zei het maar dat was niet echt officieel van Sony ofzo.
pi_31330716
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben benieuwd of ze Killzone gaan laten zien, en in hoeverre ze het filmpje van de E3 waar kunnen maken
Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.
Uhm...
pi_31330748
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of niet
Omdat?
pi_31330890
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef Markster het volgende:

[..]

Omdat?
is ze nog nooit eerder gelukt en releases in andere continenten levert bijna altijd vertragingen op
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:14:19 #15
65330 Ruzbeh
pi_31330892
edit: Verkeerd begrepen.
pi_31332147
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Fool het volgende:

[..]

Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.
Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan beleven
pi_31332283
De kans dat Sony een wereldwijde release doet in "lente 2006" lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Een wereldwijde release is Sony nog nooit gelukt! En ze zullen nooit genoeg PS3's kunnen produceren om tegen de lente een wereldwijde release te doen. Verder gebruikt Sony Japanners meestal als "proefkonijn". Deden ze ook met de PS2 en PSP. Dan worden er daar eerst nog wat kinderziektes uitgehaald, voegen ze nog iets toe, of halen nog iets weg, voordat het apparaat in de andere continenten verschijnt.

Dus òf ze releasen hem wereldwijd... maar dan wel pas eind 2006 of ze releasen 'm eerst in Japan en later in de rest van de wereld. Dat eerste zal niet gebeuren, want ten eerste is al lang en breed aangekondigd (èn in officiële persberichten verklaard) dat 'ie sowieso in de lente verkrijgbaar zal zijn en ten tweede zouden ze dan echt te laat zijn.
pi_31332352
Sony heeft dit keer de hulp van Nvidia, IBM en Toshiba bij de productie.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:26:50 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31332427
P-Style heeft gelijk. Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_31332575
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony heeft dit keer de hulp van Nvidia, IBM en Toshiba bij de productie.
Fout. Ze hebben hulp gekregen bij de ontwikkeling van de CPU en GPU. De "Cell"-chip en "RSX" die in de PS3 gebruikt gaan worden worden beide echter gewoon in fabrieken van Sony zelf geproduceerd.
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style heeft gelijk.
Vanzelfsprekend!
quote:
Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
Ik denk echter dat Europa en de VS dichter bij elkaar zitten, wat launchdate betreft.
pi_31332707
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan beleven
Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.
'T was me trouwens echt ontschoten dat er in December al weer een nieuwe uitkomt, daar ga ik eens voor kijken...
Uhm...
pi_31333017
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef Fool het volgende:

[..]

Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.
'T was me trouwens echt ontschoten dat er in December al weer een nieuwe uitkomt, daar ga ik eens voor kijken...
ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"
Guerilla: "What Killzone 2 video?"
"The one running in the E3."
"That's not Killzone 2."

pi_31333310
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"
Guerilla: "What Killzone 2 video?"
"The one running in the E3."
"That's not Killzone 2."

Dus was me niks ontschoten. Nou ja, heb ik meer tijd voor bf en Quake, wordt ´t voor KZ toch nog even wachten, t lijkt me sterk dat ze er nog één uit gaan brengen op de ps2.
Uhm...
pi_31334355
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:06 schreef Markster het volgende:
Eind 2006?
Dat denk ik wel ja, voor de US iig.
Ik gok maart/april '07 hier.

Ik geloof er geen fluit van dat de yields voldoende gaan zijn voor een werelwijde release, of zelfs maar releases die elkaar kort opvolgen.
pi_31334598
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik geloof er geen fluit van dat de yields voldoende gaan zijn voor een werelwijde release, of zelfs maar releases die elkaar kort opvolgen.
Tja, jammer dan.

Importeren die handel
I'm a BouJou! Boi.
pi_31334810
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef Retuobak het volgende:

Nee, er zal geen jaar verschil zitten tussen de Europese en Japanse release. Japan krijgt 'm gewoon in maart/april. De VS waarschijnlijk in oktober en Europa een maandje later dan de VS. (net als met de PS2 destijds. )
pi_31335690
Gister op Gamekings Metal gear 3 gezien. Damn wat ziet dat er gaar uit
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_31335809
Gamekings? Ja idd, ze moeten sowieso geen gamesprogramma maken
pi_31336684
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef piet_pelle het volgende:
Gister op Gamekings Metal gear 3 gezien. Damn wat ziet dat er gaar uit
Waar heb jij het nou weer over?
pi_31336804
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?
Nou, een aflevering van Gamekings met o.a. wat beelden van het wel bekende MGS 3 filmpje. Wat er (mits ingame) niet onaardig uitzag.
pi_31336990
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:02 schreef piet_pelle het volgende:
Nou, een aflevering van Gamekings met o.a. wat beelden van het wel bekende MGS 3 filmpje. Wat er (mits ingame) niet onaardig uitzag.
Ah... ik begreep je definitie van "gaar" verkeerd. En ja, alles is ingame. Heb toevallig nèt nog even MGS3 gespeeld. Maareh... MGS is natuurlijk wel een PS2 spel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:13:59 #32
63302 rockstah
New World Disorder
pi_31337024
Ook gezien, en ik zou toch zweren dat er echt wel wat ingame scenes tussen zaten. Zag er inderdaad niet verkeerd uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door rockstah op 10-10-2005 23:18:04 ]
pi_31339390
Oh ja, deel 4 bedoel ik dan natuurlijk. Jah het leek i.t.t. Killzone 2 wel ingame en erg mooi, dit wordt wel een goede reden voor een ps3.
pi_31345445
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31347495
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style heeft gelijk. Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. 2007 (EUR) lijkt waarschijnlijker als ik de media moet geloven. (en dat moet eigenlijk niet)
Ik bedacht me trouwens net dat als PES6 al op de X360 is nog voor de ps3 op de markt is, dat ook best wel een klap zou zijn.
Dus ik hoop voor Sony (en een hoop gamers, waaronder ikzelf) dat ze op tijd klaar voor Europa. .
-
pi_31352024
quote:
Ik voel al zo'n apparaat aankomen

Maar eind 2006. Denk het niet, dan is de achterstand van Sony op de 360 te groot ben ik bang.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:45:03 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31353238
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik voel al zo'n apparaat aankomen

Maar eind 2006. Denk het niet, dan is de achterstand van Sony op de 360 te groot ben ik bang.
Ik wil hier wel als feit zeggen dat Sony niet in de lente van 2006 in Europa de Ps3 zal launchen
pi_31353458
en je bron is?
pi_31358637
September 2006 lijkt me het best, dat moet in principe haalbaar zijn, veel later mag het niet worden. Lente zou ik ook niet erg vinden, maar dat lijkt me niet echt realistisch.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:51:10 #40
65330 Ruzbeh
pi_31358852
Poehhh... das wel effe een 1 jaar later.

Raar dat de PS3 en Revolution zo laat beginnen en Xbox 360 zo vroeg.
pi_31358931
niet echt raar, verschil Gamecube --> Revo en PS2 --> PS3 is stukken groter dan Xbox --> Xbox360
pi_31359087
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
niet echt raar, verschil Gamecube --> Revo en PS2 --> PS3 is stukken groter dan Xbox --> Xbox360
Doordat de Xbox krachtiger is dan de PS2 en de PS3 en Xbox360 ongeveer even krachtig zijn bedoel je?
Denk dat de vroege launch van Microsoft voornamelijk komt door het gebruik van normale DVD's.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31359161
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:08 schreef peristilius het volgende:

[..]

Doordat de Xbox krachtiger is dan de PS2 en de PS3 en Xbox360 ongeveer even krachtig zijn bedoel je?
quote:
Denk dat de vroege launch van Microsoft voornamelijk komt door het gebruik van normale DVD's.
ik denk dat het voornamelijk komt om de concurrentie voor te blijven. In elk interview werd namelijk de voorsprong van PS2 qua tijd aangehaald als reden dat Xbox voor geen meter verkocht. Persoonlijk denk ik dat het gamesaanbod er meer mee te maken had, maar goed.
pi_31359199
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
-Dat eerste weet je niet, er is 0.0 info over de grafische kracht van de Revo
-Dat 2e is logisch want de PS2 is al minimaal 2 jaar lang technologisch verouderd, niet zo gek dat het verschil dan groter is dan tussen de krachtigste console van deze generatie en z'n opvolger die ongeveer even krachtig zal zijn als de PS3.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:17:54 #45
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31359228
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 14:36 schreef peristilius het volgende:
September 2006 lijkt me het best, dat moet in principe haalbaar zijn, veel later mag het niet worden. Lente zou ik ook niet erg vinden, maar dat lijkt me niet echt realistisch.
maar dan moeten ze wel snel met speelbare demo's komen denk ik. De xbox 360 demo's waren wel speelbaar op E3 (wel op Dev-kits maar toch), dat is dus ongeveer een half jaar voor de launch.

Voor zover ik me kan herinneren heb ik zelfs nog helemaal geen ingame/gameplay beelden gezien van de PS3. Dus dat kan twee dingen betekenen: of ze hebben nog niks speelbaars wat toonbaar is, of ze wachten er mee en komen erg laat met speelbare games. Dat laatste lijkt me erg waarschijnlijk, want nu is de tijd om Microsoft af te troeven en Sony heeft nog steeds niks laten zien. Maar misschien dat het gerucht in de OP toch waar is en de PS3 games over 2 weken speelbaar zijn...
pi_31359307
Sony heeft wel ervaring met timing van presentaties om zo de aandacht volledig op te eisen. Ik verwacht eigenlijk over 2 weken wel speelbare demo's.
Op de E3 was wel één ingame demo te aanschouwen; tijdens de PS3 presentatie; de beroemde Duck-demo die was volledig interactief en niet pre-rendered.
pi_31359337
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]

ik denk dat het voornamelijk komt om de concurrentie voor te blijven. In elk interview werd namelijk de voorsprong van PS2 qua tijd aangehaald als reden dat Xbox voor geen meter verkocht. Persoonlijk denk ik dat het gamesaanbod er meer mee te maken had, maar goed.
Ik denk dat ze ook gebruik maken van de gewone DVD's zodat ze de concurrentie voor kunnen blijven. Denk maar aan de HD-DVD versie die misschien later uit zou komen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:29:02 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31359413
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony heeft wel ervaring met timing van presentaties om zo de aandacht volledig op te eisen. Ik verwacht eigenlijk over 2 weken wel speelbare demo's.
Op de E3 was wel één ingame demo te aanschouwen; tijdens de PS3 presentatie; de beroemde Duck-demo die was volledig interactief en niet pre-rendered.
ow jah die duck-demo die was wel cool

maar ik heb toch het idee dat Sony net iets te laat is met die presentatie. Ze hadden het vlak voor de X05 (of vlak erna) moeten doen. Nu hebben ook al veel mensen een pre-order pakketje. Verder heb ik ook nog niks officieel gehoord over een event van Sony... we zullen wel zien
pi_31359462
tja de HD-DVD versie....... ik vind het persoonlijk nogal triest. Ze hebben nu al games die niet optimaal werken doordat er verschillende versies Xbox360s zijn. In Saint's Row kan je geen vliegtuigen besturen, omdat de DVD te traag is voor te grote gebieden in HD streamen, en niet iedere X360 een HDD heeft waarmee dat wel mogelijk zou zijn.
Straks ga je op zeker games krijgen die op HD-DVD staan. Sony knalt gewoon één apparaat op de markt; "dit is em, veel plezier, wij gaan aan de volgende werken."
pi_31359528
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:29 schreef kepler het volgende:

[..]

ow jah die duck-demo die was wel cool

maar ik heb toch het idee dat Sony net iets te laat is met die presentatie. Ze hadden het vlak voor de X05 (of vlak erna) moeten doen. Nu hebben ook al veel mensen een pre-order pakketje. Verder heb ik ook nog niks officieel gehoord over een event van Sony... we zullen wel zien
Van zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat pre-order pakket nog niet aan de straatstenen te slijten is. Diezelfde bron weet mij te vertellen dat mensen liever nog even op Sony wachten voor ze een beslissing maken.
Buiten de fanboys natuurlijk, die voor de deur hebben liggen slapen om een pre-orderpakket te kopen....
pi_31359577
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
tja de HD-DVD versie....... ik vind het persoonlijk nogal triest. Ze hebben nu al games die niet optimaal werken doordat er verschillende versies Xbox360s zijn. In Saint's Row kan je geen vliegtuigen besturen, omdat de DVD te traag is voor te grote gebieden in HD streamen, en niet iedere X360 een HDD heeft waarmee dat wel mogelijk zou zijn.
Straks ga je op zeker games krijgen die op HD-DVD staan. Sony knalt gewoon één apparaat op de markt; "dit is em, veel plezier, wij gaan aan de volgende werken."
Eerst maar eens afwachten of dat HD-DVD uberhaupt doorgaat.
Overigens heeft Sony ook gewoon een optionele HDD.
pi_31359670
Over de HDD van PS3 is nog niets bekend. Dat hij er komt is zeker, maar hoe hij geleverd gaat worden wordt nog even in het duister gehouden.
pi_31359690
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Over de HDD van PS3 is nog niets bekend. Dat hij er komt is zeker, maar hoe hij geleverd gaat worden wordt nog even in het duister gehouden.
Dacht een tijdje geleden gehoord te hebben dat de HDD er niet standaard bij zal zitten?
pi_31359704
je kan van Sony zeggen wat je wil, maar je weet pas zeker wat ze in die doos gaan stoppen, op het moment dat je hem uitpakt
pi_31359784
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Van zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat pre-order pakket nog niet aan de straatstenen te slijten is. Diezelfde bron weet mij te vertellen dat mensen liever nog even op Sony wachten voor ze een beslissing maken.
Buiten de fanboys natuurlijk, die voor de deur hebben liggen slapen om een pre-orderpakket te kopen....
Grapiig, want de winkels die ik afging, FRS, Dixons, Replay, hadden hem niet meer, uitverkocht.
Dus tsja, mss niet aan de straatstenen, maar wel aan andere mensen.
pi_31359801
In den haag en omg zijn ze nog volop te krijgen, miss in Vught meer fanboys?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:58:44 #57
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31359832
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
je kan het ook zo zien: met de HD zijn er gewoon extra mogelijkheden Maar ja, tis jammer als games idd beperkt worden omdat er geen HD inzit. Maar het kan natuurlijk ook gewoon aan de ontwikkelaar liggen...

en games komen echt niet op HD-DVD, dit zal Microsoft niet toestaan. Ze zullen eerder op meerdere DVD's komen.

De PS2 is later trouwens ook nog met een netwerkadapter gekomen, een versie met HD (toch?) en een kleinere versie Dus Sony heeft ook niet echt één apparaat
pi_31359950
nope, HDD is nooit in Europa uitgekomen, Final Fantasy XI was het enige spel dat de HDD nodig had, en de netwerkadapter en HDD werden los geleverd als add-on voor de PS2. Je hoefde niet een heel nieuw apparaat te kopen.
Ik zie het niet gebeuren dat MS je de DVD-drive gewoon laat vervangen door een HD-DVD-drive. En de kleinere versie heeft gewoon dezelfde specs als de grote. Tis niet zo dat games beter, mooier of sneller zijn dan op de oude PS2.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:16:03 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31360151
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, HDD is nooit in Europa uitgekomen, Final Fantasy XI was het enige spel dat de HDD nodig had, en de netwerkadapter en HDD werden los geleverd als add-on voor de PS2. Je hoefde niet een heel nieuw apparaat te kopen.
Ik zie het niet gebeuren dat MS je de DVD-drive gewoon laat vervangen door een HD-DVD-drive. En de kleinere versie heeft gewoon dezelfde specs als de grote. Tis niet zo dat games beter, mooier of sneller zijn dan op de oude PS2.
voor de 360 HD hoef je ook geen nieuw apparaat te kopen. En de PS2 werd dus ook gehinderd omdat er geen HD inzat, want FF XI had het nodig.

En nogmaals: Microsoft heeft allang gezegd dat als er al een HD-DVD versie komt van de 360, dat er dan alleen HD-DVD films voor verschijnen. De games moeten door iedereen gespeeld kunnen worden (ook dus de xbox 360 zonder HD-DVD) en zullen dus op DVD geperst worden.
pi_31360166
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Grapiig, want de winkels die ik afging, FRS, Dixons, Replay, hadden hem niet meer, uitverkocht.
Dus tsja, mss niet aan de straatstenen, maar wel aan andere mensen.
Ik kon er ook maar 3 in totaal vinden....
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:56:11 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31360901
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Is meer wishful thinking, er hebben er alleen al op dit forum veel meer mensen eentje gekocht dan ik had durven denken. En dan heb ik niet eens op XBW gekeken, waar er ook al tientallen zo niet honderden met zo'n pakketje zullen zijn.
pi_31363829
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Vught worden ze volgens mij sowieso niet verkocht. Heb gezocht in Den Bosch, en uiteindelijk gevonden in Groningen. (Om duidelijkheid te scheppen, mijn ouders wonen in Vught, ik werk in Den Bosch en ik woon in Groningen.)
pi_31364419
quote:

[..]

Leuke bron.
In Amsterdam zijn ze nagenoeg overal uitverkocht. .
-
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:53:20 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31365099
SocialDisorder hanteert z'n eigen betrouwbare bronnen. Wie weet wel ene Steef uit Rotterdam
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:20:17 #65
65330 Ruzbeh
pi_31365790
Nu weer ontopic. Dit topic gaat over de opvolger van één van de best verkochte consoles ooit, en dus niet over de xbox 360.

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 11-10-2005 20:37:25 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:31:29 #66
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_31366050
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Gamekings? Ja idd, ze moeten sowieso geen gamesprogramma maken
Gamekings is hartstikke tof
pi_31366206
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu weer ontopic. Dit topic gaat over de opvolger van één van de best verkochte consoles ooit, en dus niet over de xbox 360.
Amen!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:47:21 #68
65330 Ruzbeh
pi_31366444
[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 11-10-2005 20:37 ]

Son of a...

Je wordt bedankt. .
pi_31367009
Waarom zijn de mensen die een X360 bestel kit kopen fanboys?
...and you shall see.
pi_31367303
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Leuke bron.
In Amsterdam zijn ze nagenoeg overal uitverkocht. .
Wij hebben ze ook nog niet binnen gehad.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:42:22 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31367680
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 11-10-2005 20:37 ]

Son of a...

Je wordt bedankt. .
Je moet die console niet zo bashen, dan maak je ze boos .

dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:45:16 #72
65330 Ruzbeh
pi_31367762
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je moet die console niet zo bashen, dan maak je ze boos .

Als ze boos worden moeten ze niet zeuren, ze zitten niet in een Xbox topic.
pi_31369090
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef PandorasBox het volgende:
Ja, dat is mij ook een raadsel
pi_31369411
Kan niet wachten
pi_31370524
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef PandorasBox het volgende:
waar staat dat?
pi_31371726
quote:

[..]

Van zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat pre-order pakket nog niet aan de straatstenen te slijten is.
Zo betrouwbaar is jouw "bron" niet, de pre-order kits lopen juist als warme broodjes Niet bashen!
quote:
Diezelfde bron weet mij te vertellen dat mensen liever nog even op Sony wachten voor ze een beslissing maken.
Dus neem ik dit ook met 5 kg. zout......
quote:
Als jij straks je PS3 kan pre-orderer zal je het ook meteen doen........dus alsjeblieft...shut up!

Ja, ik heb een XBOX360 in pre-order staan en JA ik wil m maar wat graag in huis, maar MGS4 wil ik ook voor geen goud missen! (Ook al ben ik op de dag van de release net zo oud als Snake )
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

waar staat dat?
Hier!
quote:
Gaat lekker, niet?
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:41:34 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31371752
quote:
Je impliceert hiermee dus dat degenen die die pre-order pakketjes hebben gekocht fanboys zijn. Aangezien het voorbeeld dat volgt in de praktijk natuurlijk nergens tot uitvoering is gebracht.
pi_31372910
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
...

(Ook al ben ik op de dag van de release net zo oud als Snake )

...
Hèhè...
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:09:59 #79
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31374008
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef twi het volgende:
Steef uit Rotterdam
één van mn beste vrienden heet steef en komt uit Rdam. En hij zegt net dat de PS3 pas in 2007 uitkomt
pi_31375386
quote:
Silent Hill 5

Here's a quick recap on everything we can spect from the next game.

*The game will be released on a next gen console, the developers stated they're releasing it on the "best" console it is unknown if they meant hardwarewise or saleswise. It is to be assumed from this statement that SH5 will be a exclusive title.

*Since the FPV in "The Room" was so succesfull the team decided that the FPV will take a more crucial role in the gameplay.

*As with Silent Hill 4, SH5 will be even more different from the rest of the series, so those hoping for a "return to the roots" game you can stop hoping now.

*It's possible that SH5 will even more about action gameplay but will also go back the psychological themes.

*The developers have expressed they want to play with the idea of "light" and normal days gone wrong with people going about their bussiness. One could assume that SH5 will take place in more open enviroments, maybe some non-linear enviroment?.
[
Silent Hill 5 een Ps3 exclusive?
...and you shall see.
pi_31375482
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef PandorasBox het volgende:
Silent Hill 5 een Ps3 exclusive?
Nou, ja... bijna geen van de Silent Hill games zijn exclusives gebleven, maar ze zijn wel allemaal sowieso en meestal als eerste verschenen op Sony consoles. De Silent Hill serie is dan ook begonnen op de originele Playstation. Ik denk in ieder geval wel dat ze de PS3 bedoelen.
pi_31375516
Silent Hill 3 was wel Ps2 exclusive hoor.

Tja, en het is Konami. Konami heeft erg goede banden met Sony. De Silent Hill fanbase ligt ook bij de Playstation. En de aankomende Silent Hill movie wordt door Sony geproduceerd...

Alle kanten wijzen naar een Ps3 exclusive.

Maar goed. Maakt niet uit voor welke console...Silent Hill 5 zal wel geweldig gaan worden. Deel 1 t/m 3 vind ik fantastisch. Deel 4 ietsjes minder. En ik hoop dat ze de game niet TE aktiegericht gaan maken. Dat vind ik altijd jammer bij horrorgames. (Zie RE4: Een erg goede game, maar een slechte Resident Evil IMO. Te veel aktie.) Maar gezien de tekst willen ze SH5 ook vol met aktie proppen.

...and you shall see.
pi_31376605
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Zo betrouwbaar is jouw "bron" niet, de pre-order kits lopen juist als warme broodjes Niet bashen!
Daarom heeft FRS dus besloten om weinig voorraad aan te leggen van de X360....
quote:
[..]

Dus neem ik dit ook met 5 kg. zout......
koekje drbij?
quote:
[..]

Als jij straks je PS3 kan pre-orderer zal je het ook meteen doen........dus alsjeblieft...shut up!
Niet, ik wacht tot de tweede batch. erste batch is altijd het meest foutgevoelig, en ik ben bekend met de klanten-"service" van Sony.
quote:
Ja, ik heb een XBOX360 in pre-order staan en JA ik wil m maar wat graag in huis, maar MGS4 wil ik ook voor geen goud missen! (Ook al ben ik op de dag van de release net zo oud als Snake )
gefeliciteerd, en nu?
quote:
[..]

Hier!
[..]
Daar staat dat de fanboys voor de deur hebben liggen wachten op de dag dat de pre-order pakketten verkocht gingen worden. Als dat geen fanboy-gedrag is weet ik het ook niet meer. Ik zeg nergens dat iedereen die een pre-order pakket heeft een fanboy is. be-grij-pend le-zen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:13:56 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31377128
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:09 schreef kepler het volgende:

[..]

één van mn beste vrienden heet steef en komt uit Rdam. En hij zegt net dat de PS3 pas in 2007 uitkomt
Hij is toevallig toch geen scout van Feyenoord? Is 'ie dat wel, laat 'm hierbij de groeten doen aan cultheld

Waar gaat het over..Nouja, VBL-bezoekers snappen 'm wel
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:19:05 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31377212
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:13 schreef twi het volgende:

[..]

Hij is toevallig toch geen scout van Feyenoord? Is 'ie dat wel, laat 'm hierbij de groeten doen aan cultheld

VBL Dat is af en toe nog erger dan GAM
pi_31377367
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Daarom heeft FRS dus besloten om weinig voorraad aan te leggen van de X360....
FRS is echt een hele rare winkel en meer Sony gericht. De PS2 satin silver was al maanden in de pre-order en de Xbox pre-order van de Limited Edition crystal clear is er gewoon nooit geweest. Voor de PSP hebben ze ook extra reclame gemaakt met de 3 voor 2 aanbieding dat PSP games ook onder deze regeling vielen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31377385
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:28 schreef Tain het volgende:
FRS is echt een hele rare winkel en meer Sony gericht. De PS2 satin silver was al maanden in de pre-order en de Xbox pre-order van de Limited Edition crystal clear is er gewoon nooit geweest. Voor de PSP hebben ze ook extra reclame gemaakt met de 3 voor 2 aanbieding dat PSP games ook onder deze regeling vielen.
Tja... òf ze hebben gewoon door dat Sony consoles populair zijn!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:31:03 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31377423
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Actie - reactie
pi_31377453
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tja kan ze geen ongelijk geven, Sony heeft nog steeds 80% marktaandeel, maar dan kan je de FRS niet echt als betrouwbare bron opgeven.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31377463
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:13 schreef twi het volgende:

.
-
pi_31377465
Kijk even naar de verkoopcijfers van Xbox en PS2. Dan begrijp je waarom FRS meer tijd en geld steekt in Sony-promotie dan MS.
pi_31377481
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef Tain het volgende:
Tja kan ze geen ongelijk geven, Sony heeft nog steeds 80% marktaandeel, maar dan kan je de FRS niet echt als betrouwbare bron opgeven.
Ben benieuwd wat FRS straks doet met de PS3. En hoe FRS andere consoles gaat behandelen als de PS3 er eenmaal is.
pi_31377539
FRS heeft denk ik ook geleerd van de domper rond de introductie van Xbox; totaal 20.000 units verkocht in de eerste twee maanden. Zoveel verkocht Sony in 30 minuten aan PS2s (slightly exagurated).
pi_31382263
Wie koopt er dan ook in hemelsnaam een console bij de FRS ? Daar heb je toch wel beter en gespecialiseerde gameswinkels voor.
pi_31382371
de console blijft naar mijn weten hetzelfde. Zelfde handeling noodzakelijk, zelfde opleiding. Fuck, desnoods haal ik hem bij de mediamarkt.
pi_31382458
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:08 schreef piet_pelle het volgende:
Wie koopt er dan ook in hemelsnaam een console bij de FRS ? Daar heb je toch wel beter en gespecialiseerde gameswinkels voor.
Intertoys.
Komen die van mij vandaan.
Waren de enige die nog een Xbox limited edition pack met MM3 en Halo hadden.
pi_31382542
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
de console blijft naar mijn weten hetzelfde. Zelfde handeling noodzakelijk, zelfde opleiding. Fuck, desnoods haal ik hem bij de mediamarkt.
Mediamarkt is vaker goedkoper dan andere winkels, dus nog geeneens een gekke gedacht om hem daar te halen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31382573
met consoles niet, prijsafspraken etc. Accesoires en games zijn daar wel goedkoper over het algemeen. Maar daar ging het niet om. De console bij FRS, Media Markt en Intertoys komen allemaal bij dezelfde fabriek vandaan.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:56:39 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31383327
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
met consoles niet, prijsafspraken etc. Accesoires en games zijn daar wel goedkoper over het algemeen. Maar daar ging het niet om. De console bij FRS, Media Markt en Intertoys komen allemaal bij dezelfde fabriek vandaan.
nou de PSP was bij de Makro goedkoper bij de launch. Prijsafspraken zijn er denk ik niet, het is alleen zo dat de winkelier niet veel winst zal maken op een console en daarom ook niet makkelijk onder de adviesprijs kan zitten (behalve grote ketens zoals MM en de Makro)
pi_31383421
bij MM kostte de PSP 249,95 euro volgens zijn Xbox en PS2 ook nog steeds op de adviesprijs van Sony en MS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')