potpourri achtige bendequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me al tijden af wat er op de rode borden ligt![]()
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurdquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Heb ergens gehoord dat alles bij Leen Bakker vandaan kwam??
Ik zal eens letten op de aftiteling, daar zal de sponsor wel bijstaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
Die drinkbekers zijn van de Hema, zag ze daar laatst liggen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
LOL inderdaad, moet wel wat ernstigs aan de hand zijn... vandaar ook dat BB de haan niet laat kraaien, dat zou redelijk gevoelloos zijn als Rob daar dood ligt te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:44 schreef Kinga het volgende:
Rob is dood.
Dit kán gewoon niet......
Edit: doelend op dat ze allemaal nog in hun nest liggen en Rob normaal altijd als eerste wakker is.
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan was er al lang een kast in elkaar gepleurd.
Mwah, Het debiele broertje dan. Doorgaans steekt de Ikea qua kwaliteit met kop en schouders boven Leen 'Spaanplaat' Bakker uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ow, Leen Bakker broertje van Ikea??
hahaha nou dan heb ik het vast mis, en volgens mij weet ik ook wel wat ik mis heb... ik meen me te herinneren dat die ballen van de afgelopen weekopdracht bij leen bakker vandaan kwamen, denk dat ik me daar mee vergist hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leen Bakker is volgens mijn nog erger dan Ikea...
Oh dear, degene die wordt geselecteerd mag een weekje in het BB-huis logeren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |