Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef Frey het volgende:
Dochter van Hannie en Frits is niet eens zo'n gek idee![]()
Frits zijn tweelingbroer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....
Ja, dat was voor mijn tijd. Is dat in beeld geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hannie heeft een abortus gehad, er is geen dochter....
nee, maar 't was de aanleiding voor de moord....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:59 schreef Frey het volgende:
Ja, dat was voor mijn tijd. Is dat in beeld geweest?
al is het oud nieuws, ik word er toch héél blij vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef Markie-Mark het volgende:
LOL Het Babette van Veen nieuwtje staat nu ook op fok frontpage,
alsof t vandaag pas bekend is geworden![]()
Volgens mij om 18.30 of 19.30, in ieder geval niet om 20.00 toen was het Rad van Fortuin te zien, the Bold was in die jaren om 15.30, lekker tijdstip als dat gekeken werd als je net uit school kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:23 schreef DeTolk het volgende:
Heb hier een discussie met een collega.
Hoe laat begonnen de eerste afleveringen van GTST?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:52 schreef Foeske het volgende:
Hoe is Linda er destijds eigenlijk uitgegaan?? Kan het me niet meer herinneren...
quote:Haaibaaike - vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:29
Babette terug in GTST
quote:Babette van Veen maakt haar rentree in GTST. Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok, was de actrice er heilig van overtuigd de serie voorgoed de rug toe te keren.
.....
Amerika moet Brazilië zijn...quote:Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok
hm ik zag alleen een schouder en die was niet erg vrouwelijk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Nano het volgende:
Volgens mij keert Linda vanavond terug, en is zij dat mysterieus persoon bij Hannie.
mijn ogen kunnen dit niet aan, en de Telegraaf vind ik zo'n beroerde krant...quote:Als je lid bent van de Telgraaf, kon je het helemaal lezen..
dat vinden de meeste acteurs toch zo'n fijne uitdaging enzo....?!quote:Ze zegt: "Ik zou willen dat Linda weer wat normaler wordt, want ik kan jullie verzekeren dat ze helemaal is doorgeslagen.."
Hij staat op mijn website (het hele artikel)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zag alleen een schouder en die was niet erg vrouwelijk...
maar het kan wel zijn dat ze vanavond al komt, volgende week wordt er iig over "iemand" gesproken
[..]
mijn ogen kunnen dit niet aan, en de Telegraaf vind ik zo'n beroerde krant...
om die nou te gaan kopen......
[afbeelding]
[..]
dat vinden de meeste acteurs toch zo'n fijne uitdaging enzo....?!
"doorgeslagen" klinkt wel leuk, maar ook erg tijdelijk
* Babette krijgt Victor Visioen
ps. is ze ook zo lief om nog even te vertellen wíe haar terug naar gtst heeft gehaald??;)
edit: gevondenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef Nano het volgende:
Hij staat op mijn website (het hele artikel)![]()
Dan wel die SamSam kerel he !quote:
Eerste seizoenen werden om 19:00 uitgezonden hoor... zeker weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |