quote:Op zondag 13 november 2005 20:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb mr. firewire een waarschuwing gegeven. Als hij nog meer offtopic flame geblaat plaast dan edit ik die berichten wel weg.
Je weet zelf ook wel dat die tools niet door Fok! ondersteund worden. Het is zelfs niet toegestaan ze te gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Roellio het volgende:
Nieuw topic, iets netter, het is een legitiem KLB topic dus ik zou het op prijs stellen als je 'm open laat, Terminator!
Het is geen gezeik over Fok! maar over de forumtools, een losstaande add-on op firefox!
écht wel, je mag geen addblocker gebruiken, die zit er dan ook niet in. Het werd afgeraden en er mag geen reclame voor gemaakt worden. Ik zal toch wel mooi even zelf bepalen wat ik voor plugins in m'n browser installeer.quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat die tools niet door Fok! ondersteund worden. Het is zelfs niet toegestaan ze te gebruiken.
Moet je idd zelf weten, maar er hier klaagtopics over gaan openen hebben we liever niet.quote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
écht wel, je mag geen addblocker gebruiken, die zit er dan ook niet in. Het werd afgeraden en er mag geen reclame voor gemaakt worden. Ik zal toch wel mooi even zelf bepalen wat ik voor plugins in m'n browser installeer.
Dankje, verder nog iets?quote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Roellio het volgende:
Wat ben jij een trieste teringlijer, Terminator!
verderf?quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Verzin zelf maar iets dat eindigt op 'erf' waar ik een ban voor zou krijgen, grafjosti!
Nou de eerste Huisgenote ligt met vriend te kleffen was van mij en zeer welgemeend, maar doe maar op slot. Ze zijn opgehouden en al die lemmings, achquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:37 schreef Gunner het volgende:
Huisgenote ligt met vriend te baffen
Huisgenote ligt met vriend te klaverjassen
Huisgenote ligt met vriend te kleffen
Huisgenote ligt met vriend te beffen
Lekkere topics
Zo, gesloten. Ging toch al nergens meer over...quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nou de eerste Huisgenote ligt met vriend te kleffen was van mij en zeer welgemeend, maar doe maar op slot. Ze zijn opgehouden en al die lemmings, ach![]()
Daarom juist, ik zag er niet veel grappigs in namelijk. Wel zag ik het als een 'zoveelste' baggertopic...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom juist, ik zag er niet veel grappigs in namelijk. Wel zag ik het als een 'zoveelste' baggertopic...
Dat inderaad ook nogquote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef Beach het volgende:
[..]
okee das duidelijk
het was toch maar een stomme lemming![]()
Nou ja, je hád ook wel even kunnen zoeken op de index in KLB en dan had je dít gevondenquote:Op woensdag 16 november 2005 09:35 schreef Scrat_ched het volgende:
Wow, in 30 seconden m'n topic "mus dood" al een slotje. Zo snel dat ik hem niet eens bovenaan zag staan.
Ik zag zeg maar geen klaagbaak topic over mus, vandaar.
oke let's give it a chance, ik hem hem verplaatst en heropendquote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef HarryH het volgende:
Beste Mods,
kan m'n topic niet naar onzin, ik vond hem wel lekker lopen en bovendien er staan wel meer topics in Klaagbaak die meer een humoristische dan een klagende noot bevatten?
Mijn dank!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
oke let's give it a chance, ik hem hem verplaatst en heropend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |