"de majesteit"quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het wel goed. Laat ze maar beseffen wat ze hebben gedaan. Je gaat niet zomaar een ei naar de majesteit gooien.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:56 schreef StefanP het volgende:
[..]
"de majesteit"
Proest... plaats vooral volslagen onbekenden op een voetstuk ja. En dan met name mensen die nog nooit iets gepresteerd hebben, maar die door hun 'nobele' bloed natuurlijk heel speciaal zijn. Dat Nederland altijd een republiek was tot voor kort en dat de huidige 'Oranjes' helemaal geen bloedlijn hebben met de oorspronkelijken doet niet terzijde natuurlijk. Want mensen moeten in hun oneindige nietszeggendheid en eigen trieste bestaan natuurlijk wel iemand hebben om te aanbidden en vrijwillig tientallen miljoenen per jaar aan af te staan.
Je weet nooit he, soms komen dromen uitquote:Het is maar goed dat ik die misselijke vrouw (die, via subsidie, op kosten van de belastingbetaler een torentje laat renoveren en die de Europese belastingbetaler laat betalen voor wat doodgevroren boompjes op haar Italiaanse landgoed) nooit tegen kom want anders zat ik ook in de rechtbank voor een soortgelijke zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |