lieskut heeft ze nog net voor de zomervakantie geleerd op de peuterspeelzaalquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:35 schreef doka het volgende:
Welke muts heeft het nu over likkepot?
Daar hebben ze haar ook verteld dat ze écht een heel erg Germaans uiterlijk had...quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:36 schreef brummie34 het volgende:
[..]
lieskut heeft ze nog net voor de zomervakantie geleerd op de peuterspeelzaal
ik ga dat niet lang meer trekken dat mensquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:37 schreef milagro het volgende:
Lieske had een extreem Germaans uiterlijk als kind. en ze was dus daarom een mooi kind.
OMGverlos ons
Ik heb net mijn tweede fles wijn opengetrokkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
Roel heeft echt dorst, begin ook trek in een biertje te krijgen als ik die krat zie![]()
En da tis het... Niet half zo lekker als mijn vriendin maar wel lekker.quote:
ben ik de enige die er om moet lachen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:38 schreef brummie34 het volgende:
ik ga dat niet lang meer trekken dat mens
Alleen goed genoeg om je vleeselijke lusten op te bot vieren .........zekersquote:
Proostquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:39 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tweede fles wijn opengetrokken![]()
Dat lieske best een lekker lijf en koppie heeft en dat roel zowel linda en lieske in bed wil hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:41 schreef FuTilE het volgende:
Eh, waar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |