Wel handig. Kun je die vragen weer gebruiken voor hierzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag net op tv een reclame voor Trivial Pursuit DVD!
Met allemaal filmvragen etc., zag er leuk uit
Echt waar??? IK ben triviant en filmgek!! GEWELDIG!! Hmm...bijna kerst he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag net op tv een reclame voor Trivial Pursuit DVD!
Met allemaal filmvragen etc., zag er leuk uit
Ik ben alleen gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Echt waar??? IK ben triviant en filmgek!! GEWELDIG!! Hmm...bijna kerst he?![]()
Ik ook, maar ik probeer het te verdoezelen...lukt nie altijd...quote:
Wat voor pilletjes krijg jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik probeer het te verdoezelen...lukt nie altijd...
Ik krijg pleistersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes krijg jij?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik krijg pleistersMijn hele rug zit onder!! En 1 keer in de maand een lekkere elektroshock...
ssshhht....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben jij soms Marv uit Sin City?
Jij laat anderen er niet tussen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:57 schreef Sheridana het volgende:
zo kan ik nooit naar bed....waar is Sokolsky met zijn dode japanners??
I can't help it!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij laat anderen er niet tussen!![]()
Oh okay dan kan ik de geleden schade efkes inhalen dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:01 schreef Sheridana het volgende:
Bovendien ben ik er morgen overdag niet....
Kijk maar uit, Mennosson zit in onze nek te hijgen!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay dan kan ik de geleden schade efkes inhalen dus.
[Marlon Brando mode]quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Mennosson zit in onze nek te hijgen!!
Dank je, dank je!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 05:49 schreef victorinox het volgende:
Gefeliciteerd met je "verjaardag" Sheri.![]()
5 jaar alweer.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:09 schreef Chielus het volgende:
Gefeliciflapstaard Sheri, wat een prestatie, wat een volharding. Je bent mijn Heldin van de Dag.
De sterren van het witte doekquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hoe zei Hans Dorresteijn dat ook alweer...iets met een poliep?
Welke vraag was dat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi
Ik vond trouwens dat mijn antwoord "Ze hebben allemaal in slechte films gespeeld" ook correct was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |