Da's echt een antwoord waar je wat aan hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:30 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's echt een antwoord waar je wat aan hebt.![]()
Ok, ik ben het wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's echt een antwoord waar je wat aan hebt.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Moet jij zeggen kloon van Tong!quote:
Wiens kloon ben jij Arty?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heel FMT bestaat maar uit drie users. Misschien zelfs maar twee.
Ik ben al gestopt met de chocomel....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet jij zeggen kloon van Tong!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben Arty ook. Dat uit- en inloggen kost natuurlijk wel wát tijd. En tja, dan ben je wel eens te laat...
Een echte kloon van Arty dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie, weer op snelheid geklopt...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar Laurenzo is er met beide T-shirts vandoor.
Horen jullie tot de light of the dark side of FMT?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:01 schreef Sokolsky het volgende:
Hoho, Arty is een kloon van mij. En van Mike dus.
[Astmastem]quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:11 schreef Sokolsky het volgende:
Wij zijn de light side. Wij doen niet aan één-tweetjes tussen klonen onderling.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
The Thing from an other planet?
Wij zijn ook klonen?quote:
Niet dat ik weet. Jij bent geen lid van de FMTSithclan bij mijn weten.quote:
Pff... zijn jullie al zo chaotisch dat je niet meer weet wie de andere helft aan het klonen is?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Jij bent geen lid van de FMTSithclan bij mijn weten.
Ik ben meestal niet te beroerd om die tiende in te knikken maar in topic X ben ik meestal of te laat of ik kom er niet op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat altijd wel moeilijk hoor... iemand noemt er 9 en weet de 10e niet, en vervolgens met z'n allen gokken om 2 punten...
We zijn niet chaotisch dat is de cellenstructuur die we hanteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Pff... zijn jullie al zo chaotisch dat je niet meer weet wie de andere helft aan het klonen is?
Ik krijg ook last van mijn gewetenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat altijd wel moeilijk hoor... iemand noemt er 9 en weet de 10e niet, en vervolgens met z'n allen gokken om 2 punten...
En dat is al erg genoeg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen klonen en ik ben ook geen kloon. Ik ben gewoon mezelf
Waarom vraag ik dat ook... Iedereen kan zien dat ik het hier tegen mezelf heb.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wiens kloon ben jij Arty?
Ik heb een kloon maar die heet geen ArtyShock bij mijn weten. Dan zou je een stuk sneller zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarom vraag ik dat ook... Iedereen kan zien dat ik het hier tegen mezelf heb.![]()
Jij krijgt morgen ruzie met de chief!quote:
TH beschermt me welquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen ruzie met de chief!![]()
Wat gaat die doen dan met zijn handtas meppen?quote:
Karatetrappen uitdelen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat gaat die doen dan met zijn handtas meppen?
Dacht dat ie zwarte band had in van roltrappen op je snuit gaan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dacht dat ie zwarte band had in van roltrappen op je snuit gaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Is er nog wel iemand uberhaupt? Behalve Wyccie dan?
Mensen die niet werken zijn toch wel handig hequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok! Movie Trivia - November 2003 XL
quote:
Gelukkig maar Wyccie en TH denken dat ik een Pinãta ben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je beschermvrouwe let wel op je hoor!!
Ik zie geen snoepjes vallen....dus ze slaan de verkeerde iedere keerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar Wyccie en TH denken dat ik een Pinãta ben.
Ik ben nooit gemeen. Ik plaag soms, heel af en toe.quote:
doet die smilie het niet dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef Sheridana het volgende:
Andy, je maakt me verlegen!! En ik kan niet blozen!! nou ja, toch wel dus...
Dan weten we in ieder geval dat er een simpele vraag terugkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef Sheridana het volgende:
Je hebt gelijk Intre!!
Hier nog een keer truste dan!!
Tenzij er een supersimpele vraag komt...HAHAHAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |