En Chantal en Linda... ieuwquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Lieske ruikt Roel nu even onder de oksel...
Lekker...
Linda is veel te onopvallendquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
Iemand die de hele dag in mini-broekjes en topjes loopt blijft er sowieso langer dan de eerste weken in, genoeg mensen die alleen al stemmen omdat het een "geil" wijf.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Lieske heeft weer d'r oude niveau van de eerste 2 weken BB
Zodra ze een beurt heeft gehad mag ze oprotten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand die de hele dag in mini-broekjes en topjes loopt blijft er sowieso langer dan de eerste weken in, genoeg mensen die alleen al stemmen omdat het een "geil" wijf is.
ze wil erbij horen, denk ik of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske lijkt onderhand Ingrid wel qua vies taalgebruik... staat niet goed bij zo'n jong meisje vind ik.
Boven of onder zeeniveau?quote:
K moest laatst wel lachen om Nattelie die s ochtends uit bed kwam en voor de spiegel stond te bedenken hoe ze de kamer in zou lopen. Met de badjas dicht of niet. Na een paar keer proberen, besloot ze toch maar m open te laten hangen. Wat een exhibitionisten zijn het eigenlijk die meiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand die de hele dag in mini-broekjes en topjes loopt blijft er sowieso langer dan de eerste weken in, genoeg mensen die alleen al stemmen omdat het een "geil" wijf.
Wat dat betreft past ze perfect in de voorgaanse exits.quote:
Naat kan ook een uur in de badkamer staan, aan d'r haar plukken, kleding en filets goeddoen etc etc.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
K moest laatst wel lachen om Nattelie die s ochtends uit bed kwam en voor de spiegel stond te bedenken hoe ze de kamer in zou lopen. Met de badjas dicht of niet. Na een paar keer proberen, besloot ze toch maar m open te laten hangen. Wat een exhibitionisten zijn het eigenlijk die meiden.
ik wil niet seksistisch doen maar nu is het wel weer tijd voor een vrouw om eruit te gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ze perfect in de voorgaanse exits.
Meeste dooie BBér : Rikkert.
Daarna Ralph.
En nu Linda.
Maar ik heb er helaas een hard hoofd in.
En dat Tanja gaat heb ik al lang opgegeven![]()
Ik ook. Hou niet zo van vrouwenkippenhokkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef kavu het volgende:
[..]
ik wil niet seksistisch doen maar nu is het wel weer tijd voor een vrouw om eruit te gaan!
ik wil ook Tanja, omdat ik geen zin heb in bevalling & babyquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
Wat dat betreft past ze perfect in de voorgaanse exits.
Meeste dooie BBér : Rikkert.
Daarna Ralph.
En nu Linda.
Maar ik heb er helaas een hard hoofd in.
En dat Tanja gaat heb ik al lang opgegeven![]()
Ja ik weet het ook niet... maar het bevalt me niet. Zit ze Roel uit te dagen of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef Spewey het volgende:
Wtf is er met Lieske? Probeert ze ordinairder dan Linda te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |