quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
WTF.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
Dat wel, maar ik zou er mn rug ook niet helemaal mee vol zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Wel een mooi plaatje, maar om daar nou je hele rug mee te bedekken![]()
ik ben ook serieus een beetje bang dat als ik begin met een tattoo zetten dat ik er dan nog een hele hoop wilquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
Die van Steve-O is echt gaafquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou er mn rug ook niet helemaal mee vol zetten.
Vind die van Steve-O zn rug nog altijd echt super gevonden
[afbeelding]
Ik ben al begonnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF.
Is het permanent? Ik bedoel, is het een tattoo, of is het een soort henna oid.
Als het permanent is zou ik er echt nog eens goed over na gaan denken![]()
serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Net op google kom ik mijn eigen tattoo's tegen![]()
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Net op google kom ik mijn eigen tattoo's tegen![]()
en die van Steve-O
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
Ook tijdens Jackass the movie:
"Yeah dude, it's a total smiley face!"
![]()
![]()
'K heb em op DivXquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoVind m namelijk echt geweldig
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaan![]()
Die van mij hebben ook geen betekenisquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaan![]()
ik heb hem op DVD origineelquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoVind m namelijk echt geweldig
Daar zat ik net ook al namelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
http://www.steveovideo.com/galleryDumbTattoos.php
Nee maar ik bedoel, ze zijn niet 'dumb' zoals bij Steve-Oquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij hebben ook geen betekenisal wil ik zo wel chinese tekens gebruiken ( mijn naam , sterrenbeeld ) om mijn rug in de lengte dicht te maken en dan nog een zon ergens tussendoor of op het laatst
Ha cerrorkloonquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Bon soir.
hoi tlkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer was effekes weg
Veel pelzierquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ik heb een vogel en draken.
Ga volgende week kijken voor nieuwe.
Maar mensen ik ga film kijken
Ik moet om kwart over 8 op school zijn, omdat de bus om half 9 vertrektquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus moet iedereen er morgen om 6 uur weer uit ofzo?![]()
![]()
Ik las net dat saaw niet meer single is. Das dan toch zwaar kut voor je of niet?quote:
7quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus moet iedereen er morgen om 6 uur weer uit ofzo?![]()
![]()
MIjn hartje, wat doet ze?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las net dat saaw niet meer single is. Das dan toch zwaar kut voor je of niet?![]()
Brainster gaat hard tegenwoordigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
En... boeie... ik heb al weer een volgend doelwit
Wat nou, tegenwoordigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Brainster gaat hard tegenwoordigWie is het deze keer? Of wil je dat niet met ons delen?
Laat maar.. Ga je nog vertellen wie het is of is het niet iemand van fok?quote:
Ik kwam toevallig in het fotoboek van ene ma_jojo. Is dat de volgende? Of ga je het toch via Talina bij k-Rin proberen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef brainster het volgende:
[..]
MIjn hartje, wat doet ze?!
Nee, maar dat wist ik al een tijdje
En... boeie... ik heb al weer een volgend doelwit
Voorzover ik weet zit ze niet op fok.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Laat maar.. Ga je nog vertellen wie het is of is het niet iemand van fok?
marjoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig in het fotoboek van ene ma_jojo. Is dat de volgende? Of ga je het toch via Talina bij k-Rin proberen?![]()
Ik denk eerder via k-Rin bij Talina ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig in het fotoboek van ene ma_jojo. Is dat de volgende? Of ga je het toch via Talina bij k-Rin proberen?![]()
Majojo is weer vrijgezel hoorde ik gisterenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij doet maar, ik weet hoe zn kansen staanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Dan nog, lees mn spoilerquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
[..]
marjo![]()
k-rin, no way, want dan wordt gizmore boos
Gizmore vind het vast niet erg om jou over de vloer te hebben in de weekenden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef brainster het volgende:
[..]
marjo![]()
k-rin, no way, want dan wordt gizmore boos
Vroeger ja, in deel 1 een paar keer gepost ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Majojo is weer vrijgezel hoorde ik gisterenEerst zat ze trouwens vaak in de SC tegenwwordig zie ik ze niet meer
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gizmore vind het vast niet erg om jou over de vloer te hebben in de weekenden.![]()
Precies, Vught is bijna 2 uur met de trein. En ik kan het weten want ben er 3 keer geweestquote:
Wel meer als 1 deel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger ja, in deel 1 een paar keer gepost ja.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, Vught is bijna 2 uur met de trein. En ik kan het weten want ben er 3 keer geweest
Everybody loves brainster toch?quote:
2 delen dan. In ieder geval, die heeft een paar keer meegepost, toen naar Zwitserland gegaan en is sindsdien niet meer in SC teruggekomen.quote:
Verjaardag 3 keer (ook van dr zus). Dat zei ik eerst voor de grap dat ik zou komen en daarna was het van: maar je komt toch ook echt? Dus ja, ik ging maar ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef brainster het volgende:
[..]Beetje bij talina op bezoek zeker.
Dat heb ik met vrij veel mensen tegenwoordig. Wat is dat toch steedsquote:
Het is verdacht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrij veel mensen tegenwoordig. Wat is dat toch steeds
Heb jij dat ook al met G?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Al die pubers ook die constant achter alles wat ook maar vrouw lijkt hier aangaan
Hoi Maryse, wat is errrr???quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez
Lekkere timingquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef brainster het volgende:
Godsheeregruwelijkejezus...
Waarom zit ik in londen met een moslim in huis, tijdens de ramadan...
Gewoon etenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lekkere timingMaar dan ga je toch gewoon overdag in de stad eten, kan makkelijk
Hoi MaRySequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef MaRySe het volgende:
sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez
Puik plan... elke avond varkensvlees eisenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon etenJe gaat je toch niet aanpassen aan iemand met rare gewoontes
Das waar. Ik ga ook echt niet vegetarisch eten als iemand dat isquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon etenJe gaat je toch niet aanpassen aan iemand met rare gewoontes
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Puik plan... elke avond varkensvlees eisen
Nee daaromquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar. Ik ga ook echt niet vegetarisch eten als iemand dat isGewoon een dikke biefstuk eten in dat geval
Ik ben dus niet de enige die zulks dooheeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
Al die pubers ook die constant achter alles wat ook maar vrouw lijkt hier aangaan
Ach, bij sommigen is het wel heel doorzichtigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zulks dooheeft.
Ik betrap mezelf er ook weleens opquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zulks dooheeft.
Truste en tot zienschquote:
Ik ben een vieze pedo, ik mag dat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook weleens opAl doe ik het niet serieus omdat ik toch te oud ben
Ik doe voor het grootste deel al lang niet meer mee. Ik ga echt niet als bijvoorbeeld Imberr of Brechtje hier in dit topic komt meteen van:quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er ook weleens opAl doe ik het niet serieus omdat ik toch te oud ben
Ik ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik doe voor het grootste deel al lang niet meer mee. Ik ga echt niet als bijvoorbeeld Imberr of Brechtje hier in dit topic komt meteen van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das vrij kansloos
ijsmeis is zeker welquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook nietHooguit 1
of
![]()
Al is imberr natuurlijk welen ijsmeis ook
Dies niet zo veel aan vond de jury van het filmfestival.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Renesite het volgende:
Iemand bij de weg schnitzelparadijs al s gezien!?
Dies tof
ijsmeis mogen we legaal mee van bil gaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:06 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
ijsmeis is zeker wel
En erm, de rest is té jong.
Ik ken knappere.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:06 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
ijsmeis is zeker wel
En erm, de rest is té jong.
Dan ken ik nog knappere.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar ik moest ze opsommen uit Pub toch?
Oh het moet wel boven de 18 zijn?quote:
Ik ookquote:
Uiteraardquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh het moet wel boven de 18 zijn?
Ook kijken naar karakter graag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ookMa_jojo
, maar ook die is te jong
Ma_jojo is keilief hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ook kijken naar karakter graag.
Athans, wat je überhaupt weet van ze dan.
Naja, mij mag ze niet.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Naja, mij mag ze niet.
Het is dat Salvador me mag, anders praat ze niet eens tegen me.
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:36 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik klonk heel puber huh?
Ik kan het wel.
Maar dat was al bekendquote:
Talena.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
UiteraardAnders is het illegaal voor ons
Dat zei ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Maar dies wel onder de 18....
Ja wie niet in pubquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Maar dies wel onder de 18....
Dat gaat nog prima lukken vandaag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde eigenlijk voor 12 uur naar bed vandaag
Mijn pilsje is bijna op en dan ga ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gaat nog prima lukken vandaag.![]()
Pak je nog een pilsje.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn pilsje is bijna op en dan ga ik
Ik moet er al om 9 uur hooguit uitquote:
En ze wilde natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:43 schreef Fwnk het volgende:
ik had zo een chick weggebracht, vergat ik haar te vragen of ze nog woi nuekcen
Dat is vroegquote:
Stomquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:43 schreef Fwnk het volgende:
ik had zo een chick weggebracht, vergat ik haar te vragen of ze nog woi nuekcen
Boeien. Ik heb laatst tot 1.30 zitten msnen met spenky terwijl ik de om 06.25 er uit moest.quote:
Lekker puh niet.quote:
Ja enquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boeien. Ik heb laatst tot 1.30 zitten msnen met spenky terwijl ik de om 06.25 er uit moest.
Mazzel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja enIk heb mijn slaap nodig
Nu echt weg![]()
Hey DaMookquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef DaMook het volgende:
GVDIk moet vanaf morgen weer werken
Eerst een paar dagen met een collega en daarna alleen
Overmorgen maar weer ziekmelden
Hoi modjequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey DaMookHoe is het met je jongen
Ja ok. Dat ging ook alleen maar over werkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi modjeZie mijn vorige post
Kut dus
Ja en dat ik weer moet beginnen is kutquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja ok. Dat ging ook alleen maar over werken
Zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey RaymanNL en Jaguarized![]()
![]()
Hebben jullie al plannen voor vandaag?
Het is kut inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja en dat ik weer moet beginnen is kut
Wat ik in de middag doe weet ik nog niet, maar ik ga om half 6 richting rotterdam en utrecht voor FOK!Radioquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker.Straks even de stad in om te zien of mijn fiets er nog staat en ff een schijfje omruilen.
Jij?
Ah is't vanavond weer zo ver?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is kut inderdaad
Wat ook kut is, dat FOK! langzaam is
[..]
Wat ik in de middag doe weet ik nog niet, maar ik ga om half 6 richting rotterdam en utrecht voor FOK!Radio
Yvonne (Admin), ElmarO (Nieuwsposter Sport) en ik (FP Moderator)quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah is't vanavond weer zo ver?Wie komen er nog meer?
Rij je met Yvonne mee?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar was ik vroeger ook altijd blij mee snopprinses
[..]
Yvonne (Admin), ElmarO (Nieuwsposter Sport) en ik (FP Moderator)
Oeh gezellig.quote:
Gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Ulreazj het volgende:
Zo eerst weer aanwezig.
Wat voor werk zo ongeveer?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoorEven naar mijn werk afspreken wanneer ik weer moet werken
die goede tijdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar was ik vroeger ook altijd blij mee snopprinses
Vroeger was alles beter.quote:
johquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.![]()
Schreven ze jouw naam vroeger nou ook als "snobprinses"?![]()
Oh dat dacht ik zo ongeveer enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
joh![]()
vroeger had ik die naam niet
Nou morgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoorEven naar mijn werk afspreken wanneer ik weer moet werken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh gezellig.Doe je d'r de groetjes van me?
![]()
Wat voor een camera?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:14 schreef snopprinses het volgende:
jej morgen krijg ik mn nieuwe camera
Hahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah i knooo..ben zo blij dat hij morgen van mij is ^^
Hij zegt het dus alleen om je te irriterenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:35 schreef snopprinses het volgende:
argh..mn baas is er nog steeds..
Iets te rustig.quote:
quote:
Hoe is het verder met je?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iets te rustig.
Dit is pas de 4e post dit uur![]()
![]()
Hier was de laatste grote kermis eind mei.. laatste dag was op mijn verjaardagquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
In Aalten is het alweer een maand geleden dat we kermis hadden![]()
Prima hoorquote:
Je moet maar zo lang reizen om naar je school te kunnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Ik ben een beetje slaperig, ik heb 1.5 uur in de bus geslapen vanaf school![]()
De volgende grote kermis hier in de buurt is komend weekend in Bocholt. Vlak over de grens bij ons.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hier was de laatste grote kermis eind mei.. laatste dag was op mijn verjaardag![]()
Ik vind t wel stoer dat zo'n klein pokkestadje als Geleen 1 van de grootste kermissen van Nederland heeft![]()
![]()
Ik ben er ondertussen aan gewend. Arhnem is het dichste bij en dat is een uur.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet maar zo lang reizen om naar je school te kunnen.
Echt. Hulde dat je dit kan volhoudenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen aan gewend. Arhnem is het dichste bij en dat is een uur.
Enschede is 1.5 uur.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben ook weer uit schoolmorgen vrij !
quote:
MP3 speler doet wonderen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt. Hulde dat je dit kan volhouden
Dat was ook mijn eerste reactie. Super vetquote:
Dat zijn ook de voordelen inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MP3 speler doet wonderen.
Je kunt in de bus ook behoorlijk wat huiswerk maken zodat je thuis niks meer hoeft te doen.
En slapen gaat ook goed.![]()
quote:
Grapjas, ik had vandaag vrij en heb vrijdag vakantiequote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen heb ik een vrije dag dus ik pwn jullie n00bs
Lollerskaten toevallig ? Ik deed vroeger altijd skaten en het was altijd wel leuk, maarja nu zijn de skates te klein. Trouwens. Ik ben ff Black and White 2 spelenquote:
Geweldig, ga er mee door ipv het trots te meldenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:03 schreef B_BOY het volgende:
ben al 1 uur en een kartier aant musiceren
Wat ben je aan het maken dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef snopprinses het volgende:
ik ben al 5,5 uur aan het photoshoppen![]()
Het houdt je in ieder geval van straatquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef snopprinses het volgende:
Ik ben al 0,25 uur thuis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef snopprinses het volgende:
Jij mag er ook niet zijn!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef Fwnk het volgende:
Renesite, lelijke mod van me!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Fwnk het volgende:
Is maikuuuul er?
http://members.home.nl/f.schothorst/DSC05008.JPGdie streep in het midden is vast van hem (tis een beetje onduidelijk
)
Wel best een sjieke slip iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Fwnk het volgende:
Is maikuuuul er?
http://members.home.nl/f.schothorst/DSC05008.JPGdie streep in het midden is vast van hem (tis een beetje onduidelijk
)
Maar issie nou van jou?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel best een sjieke slip iddik maak het volgende topic voor de onwetenden
Dat ben ik helemaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw hoofd ook gefotosoept is?![]()
yeaquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het houdt je in ieder geval van straat
een grote trouw/communie/geboorte/begrafenis site gedoe voor stagequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken dan?![]()
Ik rijd bijna nooit op land weggetjes.quote:
ik loop stage om het hoekje bij de kermisquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik rijd bijna nooit op land weggetjes.
Boh gek toenstraks he ik en jasper waren ff de kermis gaan checken, ik ging 50 enzo dus ik ging volle gas in een tunneltje, zoeen fucking harde slip daardie was hendig hard en sjiek boh
deed zelfs een beetje pijn aan mijn oortjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |