quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
WTF.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
Dat wel, maar ik zou er mn rug ook niet helemaal mee vol zetten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Wel een mooi plaatje, maar om daar nou je hele rug mee te bedekken![]()
ik ben ook serieus een beetje bang dat als ik begin met een tattoo zetten dat ik er dan nog een hele hoop wilquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga me echt vol zetten
Ben verslaafd
Die van Steve-O is echt gaafquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou er mn rug ook niet helemaal mee vol zetten.
Vind die van Steve-O zn rug nog altijd echt super gevonden
[afbeelding]
Ik ben al begonnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF.
Is het permanent? Ik bedoel, is het een tattoo, of is het een soort henna oid.
Als het permanent is zou ik er echt nog eens goed over na gaan denken![]()
serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Net op google kom ik mijn eigen tattoo's tegen![]()
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Net op google kom ik mijn eigen tattoo's tegen![]()
en die van Steve-O
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:21 schreef EvilWasp het volgende:
Ook tijdens Jackass the movie:
"Yeah dude, it's a total smiley face!"
![]()
![]()
'K heb em op DivXquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoVind m namelijk echt geweldig
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaan![]()
Die van mij hebben ook geen betekenisquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die van Steve-O zijn eigenlijk alleen geweldig omdat ze gewoon nergens over gaan![]()
ik heb hem op DVD origineelquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die film moet ik eigenlijk nog steeds een keer op dvd of divx hebben ofzoVind m namelijk echt geweldig
Daar zat ik net ook al namelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
http://www.steveovideo.com/galleryDumbTattoos.php
Nee maar ik bedoel, ze zijn niet 'dumb' zoals bij Steve-Oquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij hebben ook geen betekenisal wil ik zo wel chinese tekens gebruiken ( mijn naam , sterrenbeeld ) om mijn rug in de lengte dicht te maken en dan nog een zon ergens tussendoor of op het laatst
Ha cerrorkloonquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Bon soir.
hoi tlkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer was effekes weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |