Ik moet 3 uur treinen om weer thuis te komen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:02 schreef FLR het volgende:
Waar is het uitgaan gebleven?
quote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef teigan het volgende:
btw, Maethor, begint jouw voornaam met een H ???
Natuurlijk niet, Maethor begint met een Mquote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef teigan het volgende:
btw, Maethor, begint jouw voornaam met een H ???
quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Maethor begint met een M![]()
Flauw, maar toch moest ik er wel ff om lachen..quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Droogkloot.quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
... heb ik iets gemist ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef teigan het volgende:
Maethor, dan had de studieadviseur misschien wel de goede voor ogen.....
Da's maar hoe je het bekijkt.quote:Begint je achternaam dan ook met een H?
En 't was best tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Haushofer het volgende:
Vandaag één dag student bij Natuurkunde
haha jij weer. Maar ik weet nog steeds niet wie je nou bentquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust meldt zich ook
Tweedejaars Nederlands.
Hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan
zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
Echt niet? Je zit me anders best wel ns aan te staren, hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha jij weer. Maar ik weet nog steeds niet wie je nou benttig meisjes met kort blond haar
ook niet meer aan gedacht trouwens tot nu
Daar was ik nog ff bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:11 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
En 't was best tof.
Aluminiumbootjes![]()
Tijdens maken van OP helemaal vergeten dat daar ook nog college wordt gegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 *meldt. Derdejaars Nederlands, moet dit jaar m'n bachelor gaan halen... En ja joehoe, waar is ons mooie Academiegebouw??!!!
[afbeelding]
Is het niet de faculteit van Klassieke Talen en Culturen? Dacht ik tenminstequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef m021 het volgende:
[..]
Tijdens maken van OP helemaal vergeten dat daar ook nog college wordt gegeven.
Maar ja, waar wil je hem hebben? Het is geen hoofdgebouw van een faculteit, en om het overzichtelijk te houden staan er alleen hoofdgebouwen in de OP.
* Viking84 checkt fotoboek. Nee, dáár word je wijzer vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt niet? Je zit me anders best wel ns aan te staren, hehe.En bij werkcollege Vroegmoderne ben ik naar mijn weten het enige meisje met kort blond haar en een bril hoor
M'n fotoboek helpt ook geen mieter he![]()
nee!! je lijkt wel een eerstejaarsquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het niet de faculteit van Klassieke Talen en Culturen? Dacht ik tenminste![]()
1 keer per weekquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee!! je lijkt wel een eerstejaarsnee, volgens mij is het gewoon een algemeen gebouw. Voor zover ik weet hebben alleen letterenstudenten er in principe college. Rechten zou ook nog kunnen. Maar is (volgens mij, ik ga twijfelen) niet alleen voor klassieke talen, hoor. Je hebt toch zelf ook regelmatig college daar?
oh ja, dat is ook zo. Even vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 keer per week. Ik zeg ook niet dat alléén KLTC daar college heeft, maar ik meende een oud-klasgenote die dat nu studeert eens hebben horen mompelen dat dat haar faculteit is.
O, en je weet dat werkcollege Vroegmodern niet doorgaat deze donderdag?
Wie hangt zijn jas dan ook onbewaakt op?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef teigan het volgende:
Ik zag net ook weer een groepje middelbare scholieren lopen... Maar of er een dag student was??
Was wel sneu, een van die meisjes was haar jas kwijt, en die kon wel eens gestolen zijn vrees ik(gebeurt nogal eens in ons gebouw...)
Zo krijg je niet echt een positieve indruk van de uni
Hmmmmmmm... Ik moet zeggen dat ik dat nog wel kan doen bij ons op het biologisch centrum. Dus helemaal raar is het niet... Bovendien moeten mensen eens leren om met hun poten van andermans spullen af te blijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Wie hangt zijn jas dan ook onbewaakt op?
Zelfs op onze middelbare school was dat al onverstandig.
God, nu alquote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Nou al verslaafd aan Sattacka.
Het is toch Zatacka?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Nou al verslaafd aan Sattacka.
En terecht. Zoveel vetter dan al die moderne games die op de computers daarnaast gespeeld worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
God, nu al
Dat was 3 jaar terug al een hit; met zn zessen rond 1 computer.
Ja. Het was dan ook heiligschennis van de bovenste plank, maar dat kan ik hem moeilijk kwalijk nemen.quote:
Lekker cashen dus??quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik laatst gereageerd op twee mailtjes waar instond dat ze studentassistenten zochten... Kan ik bij allebei aan de slag...![]()
Alleen valt het dus op dezelfde dagen.![]()
Dus nu wordt ik studentassistent bij de ECmaster.., dat kost me uiteindelijk het minste tijd en lijkt mij ook wel heel leuk...
Ik ben nu studentassistent mechanica. Leuk werkquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik laatst gereageerd op twee mailtjes waar instond dat ze studentassistenten zochten... Kan ik bij allebei aan de slag...![]()
Alleen valt het dus op dezelfde dagen.![]()
Dus nu wordt ik studentassistent bij de ECmaster.., dat kost me uiteindelijk het minste tijd en lijkt mij ook wel heel leuk...
oh ik dacht altijd dat dat daar bij dat ene zat... waar ook TCNMO zit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 keer per week. Ik zeg ook niet dat alléén KLTC daar college heeft, maar ik meende een oud-klasgenote die dat nu studeert eens hebben horen mompelen dat dat haar faculteit is.
Meer tijd om te luilakken? Veel minder tijd om te luilakken! Ik werk me een ongeluk, heb nog nooit zoveel aan huiswerk gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoihoe gaat het met je? Je komt nooit meer online
zeker druk met de nieuwe studie
hzo is de RuG beter? Zeker meer tijd om te luilakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |