Ik heb maar alleen even de hoofdgebouwen van elke faculteit neergezet, anders wordt het wel een heel lange lijst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef Singa het volgende:
Ik mis de locatie van Biologie, is wel geen factulteit op zich, maar toch...:P
* Maethor kijkt in teigans fotoboek...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikKom wel es bij Bernoulli trouwens. En die foto heb ik bij gebrek aan beter toch maar weer weggehaald.
Nounou, dat valt toch ook wel mee. Eén keer in je fotoboek ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
Daar ben ik net mee begonnen; ben nu bezig met ComPres. Ontwerpen wil ik nog wel volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef teigan het volgende:
ach, zoveel ben ik er het laatste jaar ook niet geweest hoor... Net sinds anderhalve maand ofzo kom ik er weer elke dag...
MAar jij doet een Communicatiemaster, dus daar had ik je nog eens tegen kunnen komen..
Moet je Ontwerpen nog volgen?
ik doe nu Nederlandsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan
zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |