abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31314619

Rijksuniversiteit Groningen Slowchattopic @FOK!

Hoi! Welkom bij de eerste poging een RuG slowchat te starten!

Links
RuG website
Nestor elektronische leeromgeving
Studenten webmail

Faculteiten

Faculteit Bedrijfskunde, Economische Wetenschappen & Ruimtelijke Wetenschappen

Faculteit der Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

Faculteit der Letteren

Faculteit der Medische Wetenschappen, Tandheelkunde & Farmacie

Faculteit der Gedrags- en Maatschappijwetenschappen

Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Faculteit der Wijsbegeerte

Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_31314644
* m021 is zelf eerstejaars geneeskunde
pi_31316178
* Knakker meldt

5e jaars Econometrie... woon op dit moment alleen in Lausanne om aan de universiteit aldaar wat vakjes te volgen
pi_31316879
* teigan meldt zich ook

Alweer 7de jaars, bachelor scheikunde is binnen, nu de master Educatie nog..
Hoort een onderzoeksstage bij bij scheikunde, en daar zit ik nu in vast....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31318659
* ik meld mij

Eerstejaars Psychologie
Inactief Tweedejaars Economie & Management (1 vak herkansen voor behalen van propedeuse)
pi_31329142
* DevilsAndDust meldt zich ook

Tweedejaars Nederlands.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_31333114
4e jaars natuurkunde . Leuk om es al die faculteiten te zien, ben ik verder niet zo van op de hoogte
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 oktober 2005 @ 14:12:30 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_31333416
Een goed initiatief om zo'n topic te starten

Ben zelf 3e jaars Economie & Management
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_31334207
Ik mis de locatie van Biologie, is wel geen factulteit op zich, maar toch...:P
pi_31334387
*Martydekale meld zich ook.
2e jaars fiscale economie
pi_31335095
*Meldt

3e jaars geschiedenis.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_31335172
1e Jaars Rechten.
pi_31336587
Vierdejaars Natuurkunde, Master (wetenschaps)communicatie.
Hoi.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_31337146
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef Singa het volgende:
Ik mis de locatie van Biologie, is wel geen factulteit op zich, maar toch...:P
Ik heb maar alleen even de hoofdgebouwen van elke faculteit neergezet, anders wordt het wel een heel lange lijst.

De echte reden is dat op de website van de RuG geen foto's staan van de andere gebouwen.
pi_31353559
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31356572
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
* Maethor kijkt in teigans fotoboek...

Kan niet zeggen dat ik je eerder gezien heb. Ik kom daarnaast niet echt vaak in de kantine.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_31357082
ach, zoveel ben ik er het laatste jaar ook niet geweest hoor... Net sinds anderhalve maand ofzo kom ik er weer elke dag...
MAar jij doet een Communicatiemaster, dus daar had ik je nog eens tegen kunnen komen..
Moet je Ontwerpen nog volgen?
pi_31357178
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ik Kom wel es bij Bernoulli trouwens. En die foto heb ik bij gebrek aan beter toch maar weer weggehaald.
pi_31359322
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ik Kom wel es bij Bernoulli trouwens. En die foto heb ik bij gebrek aan beter toch maar weer weggehaald.
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
pi_31359877
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:

[..]

Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
Nounou, dat valt toch ook wel mee. Eén keer in je fotoboek ofzo.
pi_31360679
ik geloof twee keer....
Kun je nagaan hoevaak ik je tegenkom hier....
pi_31363476
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef teigan het volgende:
ach, zoveel ben ik er het laatste jaar ook niet geweest hoor... Net sinds anderhalve maand ofzo kom ik er weer elke dag...
MAar jij doet een Communicatiemaster, dus daar had ik je nog eens tegen kunnen komen..
Moet je Ontwerpen nog volgen?
Daar ben ik net mee begonnen; ben nu bezig met ComPres. Ontwerpen wil ik nog wel volgen.
pi_31364825
ik ga Ontwerpen in februari doen, wilde het al in september doen, maar toen gooiden ze het rooster om...
Compres heb ik in 2003 al gedaan, toen was het nog de oude variant
  Redactie Frontpage woensdag 12 oktober 2005 @ 20:03:45 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_31391251
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan

zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_31391408
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan

zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
ik doe nu Nederlands
Mag ik vragen waarom je bent gestopt?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')