Het handigst is dus wellicht dat mensen vanuit de richting Utrecht en Nijmegen en zo dus allemaal al verzamelen voor die buslijn 168 van BBA. Je neemt op Station Den Bosch de uitgang naar de stad, dus niet naar de toren van Van Lanschot Bankiers.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Weemz het volgende:
Zeg... Ik ga zo:
Vertrek: 09:47
Van: Utrecht Centraal Station, Spoor 15 a
Naar: Den Bosch Centraal, Spoor 7
Aankomst: 10:15
Hoe: Intercity richting Eindhoven
---
Vertrek: 10:15
Van: Den Bosch Centraal, Spoor 7
Naar: Bushalte Eftelingbus
Aankomst: 10:21
Hoe: Lopen (6 min)
---
Vertrek: 10:25
Van: Bushalte Eftelingbus
Naar: Efteling
Aankomst: 10:55
Hoe: Bus 168 (BBA, richting kaatsheuvel)
... naar de Efteling woensdag. Wie gaat er mee?
Zélfs Des gaat mee... !!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien JACKIE BROWN op mijn haar is uitgeslagen als ZWART MET EEN BRANDWEERRODE GLOED ga ik definitief NIET mee
Ow, daar stond ik al
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...quote:
Mja.. maar dán lopen er hordes kleine kinderen door het park..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...
Oooowww, en ik WIL wel heel graag mee. ECHT!
Ik heb vrrrdddgrgrnnnnvvv de hele week van de 24e vrij!
De vakantie van het zuiden is 1 week eerderquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. maar dán lopen er hordes kleine kinderen door het park..
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vakantie van het zuiden is 1 week eerder
de week van de 24e is voor Noord Nederland.
Iew,. vol met boven de rivieren aso kut kindjes!
Gaat therockstar ook?![]()
Ga dan in ieder geval mee uit eten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...
Oooowww, en ik WIL wel heel graag mee. ECHT!
Ik heb vrrrdddgrgrnnnnvvv de hele week van de 24e vrij!
dat wou ik zelf zeggenquote:
Help me herinneren dat ik ze een lintje geefquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wou ik zelf zeggen![]()
![]()
mama is lief en doneert.. en papa zit er met de neus bovenop maar heeft niet door dat ik wat extra krijg
ik zal morgen in Den Bosch even op onderzoek uitgaan naar de definitieve vertrekplaats van 168quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Andyvie het volgende:
En 10.25 bij de 168 vind ik prima (die vertrekt van een achteraf perronetje, niet waar de overige bussen vertrekken, perron S geloof ik)
quote:
Het is voor jou 35 minuten rijden, dus je hebt na je werk nog 25 optut-minutenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wou ik zelf zeggen![]()
![]()
mama is lief en doneert.. en papa zit er met de neus bovenop maar heeft niet door dat ik wat extra krijg
ik heb nog geen flauw idee, ik moet iig over Deventerquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Even een vraagje voor de OV'ers. Wie rijdt er over Arnhem en wie via Utrecht?
Nee.. ze wil niet mee.. laat 't maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is voor jou 35 minuten rijden, dus je hebt na je werk nog 25 optut-minuten.
Ze wil wél mee, maar heeft alleen een duwtje in de rug nodigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |