Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekeningquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vond Chantal best sympathiek tijdens haar gesprek met Joost. Vond echt dat ze dit keer wél wijze raad had.
Nou, idd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
Nathalies vader stapt met 20 bier op achter het stuur en koopt drie dozen wijn per week bij de slijter, en nu vertelt ze net dat haar moeder ook een drankprobleem heeft (of in ieder geval had).
Nathalie zelf heeft 5 glazen wijn per avond nodig om te kunnen functioneren op haar werk. En rijdt daarna naar huis.
Gaat lekker daar.
En dan zijn er hier nog mensen die beweren dat Nathalie altijd "doet alsof ze dronken is". Echt niet dus hè. Ik heb 'r ook al meerdere malen bij wijze van shotje een glas wijn ineens achterover zien slaan. Ze heeft het niet van een vreemde dus.
Ik hoop trouwens niet dat ik die pa een keer in z'n auto tegenkom, als ik van de Zwagte Ruitâh naar huis fiets.
Dat vond ik ook. Nu ze weer gers gaat doen over mannen met Tanja heb ik het meteen weer helemaal met haar gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vond Chantal best sympathiek tijdens haar gesprek met Joost. Vond echt dat ze dit keer wél wijze raad had.
Ik zie Roel nergens?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekening.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekening.
als Nathalie het huis uit gaat staan ze van de afkick huizen al te wachten denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef MissX het volgende:
gezellig gezin
Niet alleen vandaag volgens mij. Linda wil Roel voor zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ik voel al de hele dag al een soort negatieve spanning van Linda naar Lieske toe... of ben ik de enige die dat heeft?
Oh, even gemist wat er gezegd is dan.. (Kom net weer binnenvallen)quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]Nee, maar ik was serieus aangenaam verrast door haar heldere visie op Joost en de problemen met zijn ouders. Zelfs ik had daar wat aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |