dat wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ik. Maarja, hebben we de cd+dvd wel voor maar 14,99
.
Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?quote:All is wonderful in past life
Dreaming of the sun she warms
You should see me in the afterlife
Picking up this son who goes
All is wonderful in past lives (en hij zingt past alleen rekt het erg op)quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb Trippin nu al 300 keer gehoord, maar hij zingt dit toch niet?
[..]
Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?
Ik niet.. de concertkaarten zelf zijn al duur genoeg. Sowieso heb ik al geen credit card. En als je wel inschrijft weet je nog steeds niet 100% zeker of je wel aan kaarten kan komen. En daar heb je dan wel geld voor betaaldquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Wie gaan zich nu toch inschrijven voor het IS?
Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef calvobbes het volgende:
Godver... Dan ben ik niet in Nederland als de kaartverkoop begint. En ik wil een RW concert deze keer eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Effe maar wat zien te regelen....
Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelastquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:59 schreef erikh het volgende:
Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomen
Toch maar even inschrijven voor inner sanctum? Heb het zojuist zelf wel gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelast
Ik ga wel wat anders proberen
Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arenaquote:Robbie Williams op 1 4 en 5 juni in de A***A
presale 9-11 sale 19-11
Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Cure het volgende:
Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arena![]()
Daar twijfel ik ook niet aan... zal wel weer wachten worden in een hele lange rijquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.
Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef calvobbes het volgende:
Theoretisch kan dat wel. Maar reken er maar op dat de servers dan al snel overbelast zijn.
Daarom zijn er ok 50.000 kaarten meerquote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.
Maar ja intussen is zijn naam wel weer groter geworden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |