abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31760626
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ik . Maarja, hebben we de cd+dvd wel voor maar 14,99 .
dat wel...

cd komt ook nog eens bij mijn ouders in de brievenbus.. vergeten adres te wijzigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31764039
Ik denk dat er moeilijk valt te zeggen wanneer de concerten in de vvk gaan. Kan pas volgend jaar zijn, maar november lijkt me waarschijnlijker. Net zoals bij de vorige tour. Bovendien is er nog een probleem, want het WK voetbal wordt deze zomer in ons nederige buurland gehouden en dan zijn dus alle stadions bezet. Komen er dus veel openluchtconcerten in parken of moeten we vooral tot de nazomer (zeg: augustus) wachten? Daarnaast is het nog even afwachten of heel Europa in 1 keer wordt genomen of dat er nog een najaartour komt. Ze zijn vast al druk aan het plannen en als ze er uit zijn gaan de kaartjes zsm in de vvk.

Edit: Hopelijk nu een uitgebreidere tour in Engeland, dan ga ik daar wel een kijkje nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2005 20:38:32 ]
pi_31817897
Oke, ik heb Trippin nu al 300 keer gehoord, maar hij zingt dit toch niet?
quote:
All is wonderful in past life
Dreaming of the sun she warms
You should see me in the afterlife
Picking up this son who goes
Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31819486
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb Trippin nu al 300 keer gehoord, maar hij zingt dit toch niet?
[..]

Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?
All is wonderful in past lives (en hij zingt past alleen rekt het erg op)
Dreaming of the sun she warms
You should see me in the afterlife
Picking up the sons of dust
pi_31819830
Ahhhh tnx!

Nu kan ik tenminste GOED meeblèren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:54:10 #231
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_31865752
Voorverkoop voor de Arena in 2006 start op zaterdag 19 november !!!!
(voor mensen die lid zijn van inner sanctum start deze al op 9 november)

(info van de Robbie Williams Newsletter)
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:02:35 #232
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31866011
We are excited to announce today that Robbie will be embarking on a much-anticipated world tour next year in the following confirmed countries:

Austria, Belgium, Denmark, England, France, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Scotland, South Africa, Sweden and Switzerland.

Dates and venues will be revealed here next Wednesday 9th November and tickets go on general sale from Saturday 19th November.
However, subscribers to the all-new Inner Sanctum have the opportunity to buy tickets from 9am GMT next Wednesday 9th November, 10 DAYS IN ADVANCE of the general sale. We have allocated a substantial proportion of tickets to Inner Sanctum subscribers and each subscriber will have the opportunity to make one purchase for up to 4 tickets for 1 date only from this allocation. Tickets will be available on a first come first served basis.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31867799
Wie gaan zich nu toch inschrijven voor het IS?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31867922
Zou wel handig zijn als ze dan ook de tourdata bekend maken.. Dan weet ik pas of ik kaartjes kan gaan halen..

Oh verkeerd gelezen, dat duurt nog een week.

[ Bericht 20% gewijzigd door JeroenV op 01-11-2005 15:27:28 ]
pi_31868513
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Wie gaan zich nu toch inschrijven voor het IS?
Ik niet.. de concertkaarten zelf zijn al duur genoeg. Sowieso heb ik al geen credit card. En als je wel inschrijft weet je nog steeds niet 100% zeker of je wel aan kaarten kan komen. En daar heb je dan wel geld voor betaald
pi_31868629
Wat een slechte cd zeg, Intensive Care. Ik had na het horen van Trippin redelijke hog everwachtingen, maar Trippin vind ik ook echt het enige leuke nummer op de cd. Wat een zoutloze dertien-in-een-dozijn nummers en wat een saaie productie zeg. Verzin eens wat nieuws!
pi_31871658
Uiteindelijk vind ik hem niet heeel slecht, maar wel een van de minst goede die hij gemaakt heeft denk ik.
pi_31872211
Godver... Dan ben ik niet in Nederland als de kaartverkoop begint. En ik wil een RW concert deze keer eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Effe maar wat zien te regelen....
pi_31873865
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef calvobbes het volgende:
Godver... Dan ben ik niet in Nederland als de kaartverkoop begint. En ik wil een RW concert deze keer eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Effe maar wat zien te regelen....
Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomen
pi_31873911
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:59 schreef erikh het volgende:

Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomen
Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelast

Ik ga wel wat anders proberen
pi_31874016
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelast

Ik ga wel wat anders proberen
Toch maar even inschrijven voor inner sanctum? Heb het zojuist zelf wel gedaan
pi_31874394
Ja zou kunnen. Maar ik vind 25 pond wel een beetje duur en volgende week woensdag ben ik ook niet de hele dag thuis....
pi_31876110
quote:
Robbie Williams op 1 4 en 5 juni in de A***A
presale 9-11 sale 19-11
Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arena
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_31876328
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Cure het volgende:

Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arena
Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.
pi_31877255
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.
Daar twijfel ik ook niet aan... zal wel weer wachten worden in een hele lange rij .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_31879254
Kun je de kaarten nu ook gelijk vanaf het moment dat Ticketservice open gaat online bestellen?
pi_31880598
Theoretisch kan dat wel. Maar reken er maar op dat de servers dan al snel overbelast zijn.
pi_31881947
Hmm, jammer. Ik moet werken op zaterdag. En om mijn ma een uur in de rij te laten staan
pi_31892129
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef calvobbes het volgende:
Theoretisch kan dat wel. Maar reken er maar op dat de servers dan al snel overbelast zijn.
Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.

Maar ja intussen is zijn naam wel weer groter geworden natuurlijk
pi_31892191
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef erikh het volgende:

[..]

Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.

Maar ja intussen is zijn naam wel weer groter geworden natuurlijk
Daarom zijn er ok 50.000 kaarten meer .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')