Niet alleen in Utrechtquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef Alfisti het volgende:
Wat was het net druk bij de IKEA in Utrecht![]()
Die wat jij bedoelt gaan er uit. Ze hebben veel nieuwe spullen van de klappe-serie!! In Hengelo zijn ze ook niet meer te verkrijgenquote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef TearSong het volgende:
Even nog een vraagje, ditmaal over de kinderspullen. Een tijdje geleden had IKEA de klappa-serie, met daarin een stoffen kinderboerderij met stoffen beestjes (speelgoed dus). Hij was open te klappen en makkelijk op te bergen. Op de site zag ik hem niet meer staan en ook in utrecht was hij niet meer te vinden. Verkopen ze die nog ergens of is hij er helemaal uit?
Overigens viel het me wel op dat ze in IKEA utrecht het showmodel nog wel hadden staan. Worden die showmodellen nou nog verkocht als de producten niet meer gemaakt worden of wat doen ze daarmee?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik mag speelg0ed v00r mijn sch00l aanschaffen en nu zag ik het speelg0ed van de Lillab0 serie en zag daarb0ven een schattig maar m0dern p0ppenhuis. Ik zie t p0ppenhuis echter nergens te k00p staat. Is ie uberhaupt wel te k00p 0f kun je alleen maar l0sse p0ppenkast spulletjes k0pen?
Een lapt0pt0etsenb0rd is niet z0 makkelijk te vervangen helaas; althans niet d00r mijzelf. S0rry v00r die irritante 0...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De o is nog steeds kaduuk zie ik. Koop eens een nieuwe toetsenbord.
Was t maar z0 dan deed mijn lapt0pt0etsenb0rd het tenminste n0gquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij's dus echt stuk.Ik dacht dat je gewoon wilde opvallen ofzo.
Zuchtquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef neo2000 het volgende:
Hee myxomathosekonijn, is je toetsenbord stuk sinds je de breezah patch voor Windows geinstalleerd hebt?
verkapte TVP, ikea roeleert.. Komt zo'n beetje m'n hele uitzet vandaan. Nu nog een huis!
Doe eens start | programma's | Bureau-accessoires | Toegankelijkheid en dan 'Schermtoetsenbord'.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ZuchtDat z0u je wel willen he
En dan 00k n0g myx0mat0sek0nijn met een h erin schrijven!
![]()
ik happen ? h0e k0m je daar n0u bij![]()
* myxomatosekonijn wacht rustig t0tdat iemand serieus 0p mijn p0st kan reageren![]()
Dat is mijn gebied!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef R0ADKILL het volgende:
Het leest inderdaad erg irritant die 0 ipv o
Doe anders copy/paste of zo
Vraagje, ik zag laatste 3 "posters" in een frame bij Ikea
3 verschillende kleuren met afbeeldingen van jazz? muzikanten
Nu kan ik die niet meer vinden op de site
Zijn die nog te koop ?
Ik heb gezocht bij:
Poster set van 3 - TRILLING
Copy paste doe ik ook wel eens maar dat is zo irritant als je t vaak moet doen. Deze functie kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:52 schreef WebForce het volgende:
[..]
Doe eens start | programma's | Bureau-accessoires | Toegankelijkheid en dan 'Schermtoetsenbord'.
Dan wil ik misschien wel reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |