Maar is dat dezelfde kast met allemaal plankjes erin?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef SilverStar het volgende:
volgens mij ook, als je op de site één stapje terug gaat zie je dat exact diezelfde kast voor 115 euro met een deur wordt verkocht
tnx, je kan ook nog eens verchillende deuren kiezen. Zaterdag naar ikeaquote:Op woensdag 2 november 2005 13:20 schreef SilverStar het volgende:
hij heeft in elk geval dezelfde afmetingen, plus er staat bij beiden dat de inhoud geschikt is voor anordna inrichting. niet dat ik weet wat dat is, maar het moet gewoon dezelfde kast zijn.
En dan wel op IKEA natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Allan24 het volgende:
Behalve dat IKEA is genomineerd als winkelketen van het jaar, is ook de website nog eens genomineerd voor beste website van het jaar in de rubriek Health & Leisure.
STEMMEN DUS!!!![]()
Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Stefan026 het volgende:
Wat ik me afvroeg.... Heeft álle IKEAvestigingen door Europa allemaal dezelfde produkten, dan wel dezelfde collectie?
Want eigenlijk zou ik me voorstellen dat eventueel Engeland paar dingen anders heeft, klassiek, truttig enzo. Spanje fleurig, mediteriaans, Italie... trendy... noem maar op, whatever.
Het gaat ook meer om de levenswijze van alle landen zelf?
Het assortiment is vrijwel hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.![]()
Ikea maakt een aantal collecties, daar zal vast marktonderzoek voor gedaan worden en uiteraard op basis van bestaande verkoop gegevens analyses gebruikt worden voor het ontwerpen daarvan. Als in een bepaald land een serie niet loopt zal die niet in het assortiment opgenomen worden... geen enkel bedrijf zit te wachten producten die plaats innemen en niet verkocht worden, iedere m2 moet rendement hebben. Uiteindelijk is ook Ikea een bedrijf dat winst moet maken natuurlijk.
Dat klopt, op de Duitse site zie ik 'm dus wel. Maar als het bij de Duitse Ikea is, is het principe ook in Nederland te krijgen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:10 schreef Adelante het volgende:
nope, TOMELILLA wordt nog gewoon gevoerd. zie anders de duitse site eens voor alle modellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |