abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31894423
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef SilverStar het volgende:
volgens mij ook, als je op de site één stapje terug gaat zie je dat exact diezelfde kast voor 115 euro met een deur wordt verkocht
Maar is dat dezelfde kast met allemaal plankjes erin?
pi_31894498
hij heeft in elk geval dezelfde afmetingen, plus er staat bij beiden dat de inhoud geschikt is voor anordna inrichting. niet dat ik weet wat dat is, maar het moet gewoon dezelfde kast zijn.
pi_31894924
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:20 schreef SilverStar het volgende:
hij heeft in elk geval dezelfde afmetingen, plus er staat bij beiden dat de inhoud geschikt is voor anordna inrichting. niet dat ik weet wat dat is, maar het moet gewoon dezelfde kast zijn.
tnx, je kan ook nog eens verchillende deuren kiezen. Zaterdag naar ikea
pi_31905798
Even een vraagje aan de IKEA mensen

Twee weken geleden ben ik in Utrecht geweest en heb een proefstukje tundra laminaat in beuken latjes meegenomen, stukje ben ik kwijt geraakt dus van de week nieuw stukje in Amsterdam meegenomen van hetzelfde soort.

Nu vind ik net het oude stukje weer terug en tot mijn verbazing krijg ik Utrecht 10 jaar garantie en in Amsterdam 15 jaar Ook zit er een kleur verschil aan de onderkant van de twee soorten, aan de bovenkant zie ik zo gauw geen verschil

Zijn er verschillende versie's van dit laminaat in omloop ? en wat is de juiste garantie termijn?

Foto als bewijs

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2005 19:31:15 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 19:41:37 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_31906158
Uit de garantievoorwaarden: "TUNDRA laminaatvloeren krijgen 15 jaar slijtvastheidsgarantie". De garantie op TUNDRA laminaat is vorig jaar verlengd, blijkbaar is Utrecht nog niet door de oude hoeveelheid stalen heen, maar een nieuwe sticker op de onderkant met de juiste info zou wel op z'n plaats zijn. Amsterdam doet het wat dat betreft beter
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 2 november 2005 @ 19:45:07 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_31906278
Dan zou ik wel oppassen met wat je koopt, want dan kan het best zijn dat de ene ook langer meegaat dan die ander
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_31907397
Is het ook wel een beetje goed spul, dat Tundra?
  woensdag 2 november 2005 @ 22:00:18 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_31911307
't is regelmatig als "beste koop" getest in de consumentengids zelf heb ik 't alleen in de slaapkamers liggen, de woonkamer bevat een wat exclusievere houtsoort en geen kliklaminaat...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31913490
Hmm ok goed om te weten... Over een half jaar hoop ik te verhuizen (damn wachtlijsten).

Ik zag trouwens dat de Ikea website veranderd is, die stijl-dingen zijn echt geweldig!!
Paar van mijn favorieten:
pi_31937906
Behalve dat IKEA is genomineerd als winkelketen van het jaar, is ook de website nog eens genomineerd voor beste website van het jaar in de rubriek Health & Leisure.

STEMMEN DUS!!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_31937931
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Allan24 het volgende:
Behalve dat IKEA is genomineerd als winkelketen van het jaar, is ook de website nog eens genomineerd voor beste website van het jaar in de rubriek Health & Leisure.

STEMMEN DUS!!!
En dan wel op IKEA natuurlijk
  donderdag 3 november 2005 @ 21:06:28 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_31939356
gestemd natuurlijk
pi_31940607
Trouwens,d'r staat een leuke kerst applicatie op de website van IKEA België
  donderdag 3 november 2005 @ 23:24:43 #189
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31944412
Heren IKEA, is er dan écht nergens meer een wit Hannes ladeblok? Óveral al weg en uit de 2006 collectie?

Heb ik een mooi Vika Curry tafelblad, paar idem dito poten erbij, wil ik een Hannes ladeblok scoren om lekker m'n pc in kwijt te kunnen zodat ik goed kan Fok!ken.. is ie weg!
  donderdag 3 november 2005 @ 23:45:01 #190
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_31945197
Wat ik me afvroeg.... Heeft álle IKEAvestigingen door Europa allemaal dezelfde produkten, dan wel dezelfde collectie?

Want eigenlijk zou ik me voorstellen dat eventueel Engeland paar dingen anders heeft, klassiek, truttig enzo. Spanje fleurig, mediteriaans, Italie... trendy... noem maar op, whatever.

Het gaat ook meer om de levenswijze van alle landen zelf?
Alle dagen heel druk!
  vrijdag 4 november 2005 @ 00:01:46 #191
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31945771
Italië heeft wel de Hannes..
pi_31948985
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Stefan026 het volgende:
Wat ik me afvroeg.... Heeft álle IKEAvestigingen door Europa allemaal dezelfde produkten, dan wel dezelfde collectie?

Want eigenlijk zou ik me voorstellen dat eventueel Engeland paar dingen anders heeft, klassiek, truttig enzo. Spanje fleurig, mediteriaans, Italie... trendy... noem maar op, whatever.

Het gaat ook meer om de levenswijze van alle landen zelf?
Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.
Ikea maakt een aantal collecties, daar zal vast marktonderzoek voor gedaan worden en uiteraard op basis van bestaande verkoop gegevens analyses gebruikt worden voor het ontwerpen daarvan. Als in een bepaald land een serie niet loopt zal die niet in het assortiment opgenomen worden... geen enkel bedrijf zit te wachten producten die plaats innemen en niet verkocht worden, iedere m2 moet rendement hebben. Uiteindelijk is ook Ikea een bedrijf dat winst moet maken natuurlijk.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:03:02 #193
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_31974038
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Vanderdonk het volgende:

[..]

Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.
Ikea maakt een aantal collecties, daar zal vast marktonderzoek voor gedaan worden en uiteraard op basis van bestaande verkoop gegevens analyses gebruikt worden voor het ontwerpen daarvan. Als in een bepaald land een serie niet loopt zal die niet in het assortiment opgenomen worden... geen enkel bedrijf zit te wachten producten die plaats innemen en niet verkocht worden, iedere m2 moet rendement hebben. Uiteindelijk is ook Ikea een bedrijf dat winst moet maken natuurlijk.
Het assortiment is vrijwel hetzelfde hoor . Alleen de uitstraling van de winkel, catalogus en sturing op producten veranderd ...

En soms de stekkers
pi_31991565
Is de Tomelilla bank (en slaapbank) ook uit de collectie? Ik zie wel de Tomelilla serie hier, maar dat is alleen dus de voetbank. Vreemd genoeg staat de slaapbank wel op een plaatje bij de styleguide.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:10:01 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_31994558
nope, TOMELILLA wordt nog gewoon gevoerd. zie anders de duitse site eens voor alle modellen
  zondag 6 november 2005 @ 12:18:04 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_32019935

nieuwe folder dus aankomende week
pi_32021326
Die kraan op dit folder heb ik nu nog even installeren
pi_32022721
In Groningen hadden ze nu wel alle jongerius vazen staan. Zelf heb ik een prachtig roze exemplaar gescoord
pi_32024789
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:10 schreef Adelante het volgende:
nope, TOMELILLA wordt nog gewoon gevoerd. zie anders de duitse site eens voor alle modellen
Dat klopt, op de Duitse site zie ik 'm dus wel. Maar als het bij de Duitse Ikea is, is het principe ook in Nederland te krijgen?
pi_32027105
Wat was het net druk bij de IKEA in Utrecht Maar ondanks de drukte toch fijn Tundra laminaat gekocht voor in mijn nieuwe woning!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')