Je benen over de onderste steunen heen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef blieblie het volgende:
Dat zit tochnie fijn?
Met een pc tussen je benen?
die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:
die vazen van hella jongerius, daar wil ik dr eigenlijk wel een van hebben.
ik heb n vraag over de index gordijnroedes. ik heb een raam van 4 meter breed en wil daar gordijnen hangen. maar de roedes gaan maar tot 3.55 meter. kan ik dan gewoon 2 dingen naast elkaar ophangen en dan in het midden beide dingen vastmaken, en dan toch nog mn gordijn (merete) fatsoenlijk dichtkrijgen?
Ben ook wel benieuwd! Heb in de planning staan om eind deze week ook een tundra beuken vloertje aan te schaffen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik heb met de vorige woonsdag Tundra laminaat gehaald (esdoorn), en vandaag hebben mijn zwager en mijn vader geprobeerd het laminaat te leggen. Ze hebben al heel wat ervaring, dus ging ervan uit dat het goed zou gaan. Niet dus; laminaat is verschrikkelijk om te leggen, want er blijft een kier tussen of de plank plopt zo weer makkelijk uit als dat je het vastklikt![]()
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Is er toch iets wat we over het hoofd zien?
ah, top, daar maak je me blij meequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangen
Ze stonden niet meer in de catalogus of op de site.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:
die vazen van hella jongerius, daar wil ik dr eigenlijk wel een van hebben.
Deze dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WAT???!!! Wat flauw! Ik wil m in wit![]()
Hij is echt 0m 0p te eten (bij wijze vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
Deze dus
[afbeelding]
Veel ruimte neemt hij overigens niet in...alleen die van de woonsdag is altijd die 4x4 vakjes toch? Vond die zo achterlijk laag dat je er net op kijkt maar toch weer net niet. Vreemde maat, vandaar dus deze
En het is een kut-ding om in elkaar te zetten en om af te stoffen overigensMaar ja, hij is zo leuk...
laat me raden het rose exemplaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef SilverStar het volgende:
ik gisteren naar de Ikea, om zo'n vaas van Hella Jongerius, en gordijnen te kopen. Van de vazen hadden ze net die ene die ik hebben wil niet meer
ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjesquote:
die rose en ivoren modellen gaan idd het hardst, zwarte en terra cotta zijn er nog voldoendequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef SilverStar het volgende:
ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjes. maar inderdaad, van iemand die wordt beschouwd als voorzittter van de bond ter verspreiding van roze in de wereld (aldus een vriend van me) zou je kunnen verwachten dat ze een roze vaas wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |