abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31835263
Dat zit tochnie fijn?
Met een pc tussen je benen?
pi_31835490
die vazen van hella jongerius, daar wil ik dr eigenlijk wel een van hebben.

ik heb n vraag over de index gordijnroedes. ik heb een raam van 4 meter breed en wil daar gordijnen hangen. maar de roedes gaan maar tot 3.55 meter. kan ik dan gewoon 2 dingen naast elkaar ophangen en dan in het midden beide dingen vastmaken, en dan toch nog mn gordijn (merete) fatsoenlijk dichtkrijgen?
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:42:16 #128
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31836250
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef blieblie het volgende:
Dat zit tochnie fijn?
Met een pc tussen je benen?
Je benen over de onderste steunen heen?
pi_31836286
Volgens mij steekt het blad met daarop een toetsenbord ver genoeg uit om normaal te zitten. Maar het ding is wel spuuglelijk.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:09:23 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_31836897
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:

ik heb n vraag over de index gordijnroedes. ik heb een raam van 4 meter breed en wil daar gordijnen hangen. maar de roedes gaan maar tot 3.55 meter. kan ik dan gewoon 2 dingen naast elkaar ophangen en dan in het midden beide dingen vastmaken, en dan toch nog mn gordijn (merete) fatsoenlijk dichtkrijgen?
die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31837104
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik heb met de vorige woonsdag Tundra laminaat gehaald (esdoorn), en vandaag hebben mijn zwager en mijn vader geprobeerd het laminaat te leggen. Ze hebben al heel wat ervaring, dus ging ervan uit dat het goed zou gaan. Niet dus; laminaat is verschrikkelijk om te leggen, want er blijft een kier tussen of de plank plopt zo weer makkelijk uit als dat je het vastklikt
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Is er toch iets wat we over het hoofd zien?
Ben ook wel benieuwd! Heb in de planning staan om eind deze week ook een tundra beuken vloertje aan te schaffen.
pi_31837339
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangen
ah, top, daar maak je me blij mee . ik zag inderdaad al wel staan dat je bij lengte vanaf 2 meter een extra steunpunt moet hebben, maar dat komt dan ook goed gelukkig! heb ik komend weekend als het goed is eindelijk gordijnen hangen!
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:01:06 #133
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_31840059
Oeeeee, die Julen kaarsen zijn cool !
In me Burberry......
pi_31843324
Hoi

Heeft iemand ervaring met IKEA-keukens Of stel ik nu een domme vraag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_31843572
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef Vanderdonk het volgende:

[..]

Zijn ze er niet meer?
Ze stonden niet meer in de catalogus of op de site.
Heb het hier al regelmatig gevraagd en nog steeds geen antwoord....
Mja nou was ik net op de ikea-site (mooie nieuwe lay out) en nu zijn ze er weer!!
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_31843786
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:

Stond een tijdje terug een interessant artikel over in de Elsevier
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_31844074

Deze staat op de ikeasit bij badkamermeubelen. Deze zou ideaal zijn voor mijn schoenen. Alleen wil ik daar een deur voor. Is het mogelijk om die erbij te kopen dat het ook past enz? En hoeveel zou dat kosten?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15553&catalogId=10103&storeId=9&productId=53081&langId=-22&parentCats=15553*16264*16071
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:38:22 #138
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31844404
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WAT???!!! Wat flauw! Ik wil m in wit
Deze dus

Veel ruimte neemt hij overigens niet in...alleen die van de woonsdag is altijd die 4x4 vakjes toch? Vond die zo achterlijk laag dat je er net op kijkt maar toch weer net niet. Vreemde maat, vandaar dus deze
En het is een kut-ding om in elkaar te zetten en om af te stoffen overigens Maar ja, hij is zo leuk...
To infinity…and beyond!
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:51:29 #139
11458 ivetje
pi_31844805
Overigens iemand die me kan helpen aan de binnenlanmp voor deze lamp?? Hier in Utrecht is hij nergens te vinden en ze verkopen de lamp ook niet meer ineens
Het gaat dus om een wit glaasje dat om de spaarlamp heen moet nog...dus in het grote doorzichtige glas.

Hier nog wat meer van onze ikea-meuk
Kastjes onder de caviakooi Overigens staan ze inmiddels wel op kleur, we hebben er 1 die verkleurt is en die hebben we nu omgewisseld

De trolley waarvoor we de lak zijn vergeten en dus zo in de keuken hebben gepleurd

Het aneboda-ladenkastje wat ik er niet helemaal bij vind passen en ik dus nog iets nieuws voor in de plaats moet vinden

De dekstoel waar we toevallig tegenaan liepen en die we echt moesten hebben ivm de "botenkamer"

De geweldige scheepslamp die gewoon perce in mijn "botenkamer" moest komen en er perfect bij past

Onze billy-collectie Naast de hoge kast staat nog een cd-kastje. Helaas gaat deze kleur uit het assortiment dus nog snel 2 kasten gekocht voodat het over is.

Het badkamerkastje wat afgeprijsd was voor 100 euro

De heerlijke toiletrol-houder!! Geweldig ding, kan lekker veel in

De logeerkamer met mijn oude vertrouwde bedje wat inmiddels uit de collectie is

En de aneboda-kledingkast

En voor in de computerkamer ook nog een ladenkastje met 5 lades van MALM gekocht. Deze maar dan in het wit, maar dan is ie op de foto zowat neit te zien tegen de achtergrond

Ons huis is dus aardig ge-ikead Vind het altijd zo leuk om het in elkaar te zetten...we hebben nog steeds geen ruzie gehad over waar welk schroefje moet, dus het zit nog goed tussen ons
To infinity…and beyond!
pi_31849472
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef ivetje het volgende:

[..]

Deze dus

[afbeelding]

Veel ruimte neemt hij overigens niet in...alleen die van de woonsdag is altijd die 4x4 vakjes toch? Vond die zo achterlijk laag dat je er net op kijkt maar toch weer net niet. Vreemde maat, vandaar dus deze
En het is een kut-ding om in elkaar te zetten en om af te stoffen overigens Maar ja, hij is zo leuk...
Hij is echt 0m 0p te eten (bij wijze van )
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:14:26 #141
11458 ivetje
pi_31851522
Hij is idd erg leuk Ben er ook heel blij mee, behalve als ik moet afstoffen Ook leuk als room-devider overigens.
To infinity…and beyond!
pi_31860475
darn, ben nu al 3 avonden aan het schroeven aan een 2,5 met pak kast (stordal+drammen deuren). Vanavond nog even terug naar Hengelo, die piemels hebben mij een verkeerde deur meegegeven, een Lomen ipv een Drammen. Die knakker daar verklotte de hele bestelling, beuken legger ipv wit. Najah, vanavond even gallen en nog wat stuf halen draadmand 1meter + kleerhangers
pi_31860722
ik gisteren naar de Ikea, om zo'n vaas van Hella Jongerius, en gordijnen te kopen. Van de vazen hadden ze net die ene die ik hebben wil niet meer , en voor de gordijnen hadden ze geen zilveren Index-roedes meer, die komen pas over vier weken weer binnen! ik was flink chagrijnig toen ik thuiskwam
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:46:25 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31860794
Die zilverkleurige Index moet ik indd ook hebben, elke keer als ik er kom (IKEA Amsterdam) is-ie er niet. Grr. Was jij ook in amsterdam?
pi_31861021
nee, ik was in Eindhoven . maar die vrouw die voor mij opzocht wanneer ze weer kwamen had het wel over beroerde levering enzo . en dat ik als er op internet staat dat ze weer op voorraad zijn vooral eerst moet bellen om het écht zeker te weten .
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:55:39 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31861049
D'r is een zwart gat, waar alle zilverkleurige Index-gordijnroedes in verdwijnen
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:57:50 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_31861099
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef SilverStar het volgende:
ik gisteren naar de Ikea, om zo'n vaas van Hella Jongerius, en gordijnen te kopen. Van de vazen hadden ze net die ene die ik hebben wil niet meer
laat me raden het rose exemplaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_31861131
het is een complot .
pi_31861167
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

laat me raden het rose exemplaar
ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjes . maar inderdaad, van iemand die wordt beschouwd als voorzittter van de bond ter verspreiding van roze in de wereld (aldus een vriend van me) zou je kunnen verwachten dat ze een roze vaas wil
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:03:00 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_31861214
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef SilverStar het volgende:

ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjes . maar inderdaad, van iemand die wordt beschouwd als voorzittter van de bond ter verspreiding van roze in de wereld (aldus een vriend van me) zou je kunnen verwachten dat ze een roze vaas wil
die rose en ivoren modellen gaan idd het hardst, zwarte en terra cotta zijn er nog voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')