Ik heb het nog niet kunnen nakijken, maar zou het kastje niet uit de (vroegere) STURE-serie kunnen komen? Daar is nu ook nog een houten ladekastje van.quote:
De strijkplank... zoeken naar de naam... kijken op de website bij ikea... klikken voorraadinfo...groningen en...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef teigan het volgende:
is de strijkplank die zo goed uit de consumentenbondtest kwam alweer verkrijgbaar in groningen????
Lijkt wel een beetje op een EFFEKTIV-joekel. Zou me niks verbazen als het uit een kantoorserie komt, zo een notariskast zullen maar weinig mensen in de woonkamer hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:48 schreef Jessi het volgende:
Dat zou best eens kunnen ja... ik zal eens googlen.
Edit: Nou, Google kent STURE oude stijl niet...![]()
Nope. Geen EFFEKTIV. Hij is ook zeker niet voor in de woonkamer... voor papieren dus. En aangezien de laden slechts een a4 formaat hebben is hij toch echt niet zo enorm heur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:52 schreef Vanderdonk het volgende:
Lijkt wel een beetje op een EFFEKTIV-joekel. Zou me niks verbazen als het uit een kantoorserie komt, zo een notariskast zullen maar weinig mensen in de woonkamer hebben.
Waarom perse Duiven? Werk je daar of zo?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Er komt geen kerstfolder dit jaar. Er staan maar 2/3 kerstproducten in, niet noemenswaardigJe moet gewoon naar IKEA Duiven gaan!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom perse Duiven? Werk je daar of zo?
nou ja, werken, werken... ze betalen z'n gemaakte uren uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef WebForce het volgende:
Nr. 1 in kerstshop van het hele land!!! Yeah! Ik ben daar toch best de verantwoordelijke voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja, werken, werken... ze betalen z'n gemaakte uren uit
* myxomatosekonijn schrapt W00nsdag van 'te d0en lijstje'quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WAT???!!! Wat flauw! Ik wil m in wit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |