Die wat jij bedoelt gaan er uit. Ze hebben veel nieuwe spullen van de klappe-serie!! In Hengelo zijn ze ook niet meer te verkrijgenquote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef TearSong het volgende:
Even nog een vraagje, ditmaal over de kinderspullen. Een tijdje geleden had IKEA de klappa-serie, met daarin een stoffen kinderboerderij met stoffen beestjes (speelgoed dus). Hij was open te klappen en makkelijk op te bergen. Op de site zag ik hem niet meer staan en ook in utrecht was hij niet meer te vinden. Verkopen ze die nog ergens of is hij er helemaal uit?
Overigens viel het me wel op dat ze in IKEA utrecht het showmodel nog wel hadden staan. Worden die showmodellen nou nog verkocht als de producten niet meer gemaakt worden of wat doen ze daarmee?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik mag speelg0ed v00r mijn sch00l aanschaffen en nu zag ik het speelg0ed van de Lillab0 serie en zag daarb0ven een schattig maar m0dern p0ppenhuis. Ik zie t p0ppenhuis echter nergens te k00p staat. Is ie uberhaupt wel te k00p 0f kun je alleen maar l0sse p0ppenkast spulletjes k0pen?
Een lapt0pt0etsenb0rd is niet z0 makkelijk te vervangen helaas; althans niet d00r mijzelf. S0rry v00r die irritante 0...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De o is nog steeds kaduuk zie ik. Koop eens een nieuwe toetsenbord.
Was t maar z0 dan deed mijn lapt0pt0etsenb0rd het tenminste n0gquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij's dus echt stuk.Ik dacht dat je gewoon wilde opvallen ofzo.
Zuchtquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef neo2000 het volgende:
Hee myxomathosekonijn, is je toetsenbord stuk sinds je de breezah patch voor Windows geinstalleerd hebt?
verkapte TVP, ikea roeleert.. Komt zo'n beetje m'n hele uitzet vandaan. Nu nog een huis!
Doe eens start | programma's | Bureau-accessoires | Toegankelijkheid en dan 'Schermtoetsenbord'.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ZuchtDat z0u je wel willen he
En dan 00k n0g myx0mat0sek0nijn met een h erin schrijven!
![]()
ik happen ? h0e k0m je daar n0u bij![]()
* myxomatosekonijn wacht rustig t0tdat iemand serieus 0p mijn p0st kan reageren![]()
Dat is mijn gebied!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef R0ADKILL het volgende:
Het leest inderdaad erg irritant die 0 ipv o
Doe anders copy/paste of zo
Vraagje, ik zag laatste 3 "posters" in een frame bij Ikea
3 verschillende kleuren met afbeeldingen van jazz? muzikanten
Nu kan ik die niet meer vinden op de site
Zijn die nog te koop ?
Ik heb gezocht bij:
Poster set van 3 - TRILLING
Copy paste doe ik ook wel eens maar dat is zo irritant als je t vaak moet doen. Deze functie kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:52 schreef WebForce het volgende:
[..]
Doe eens start | programma's | Bureau-accessoires | Toegankelijkheid en dan 'Schermtoetsenbord'.
Dan wil ik misschien wel reageren
Ja, dat kanquote:Op woensdag 9 november 2005 22:15 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een nieuwe "bouwtekening" aan te vragen?
Ik heb net het Ateles meegroeibed van zolder gehaald, maar het zal een wonder zijn als we die ooit zonder tekeningen weer in elkaar kunnen krijgen
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:13 schreef Allan24 het volgende:
Voor zover ik weet zijn die nog verkrijgbaar, althans wel in Breda. Rood, groen en blauw geloof ik... ze kosten ¤10 per stuk.
Ze waren inderdaad volop verkrijgbaar.quote:Dat is mijn gebied! Het heet Nyttja, en die zijn idd nog gewoon verkrijgbaar
Als ik kijk naar de omschrijving zal je de planken apart moeten kopen, want die staan bij nummer 1 niet genoemd bij de verpakking en waaruit ze gemaakt zijn en bij de tweede wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand misschien of deze:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15553&catalogId=10103&storeId=9&productId=60944&langId=-22&parentCats=15553*16264*16071
Dezelfde binnenkant heeft als deze
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15553&catalogId=10103&storeId=9&productId=53081&langId=-22&parentCats=15553*16264*16071
Of moet ik er dan nog 8 van die Anordna planken bij kopen?
Ligt het aan mij of zijn die afmetingen vaag. Die kast met deur heeft afmetingen van 40x39x195 cm en een witte plak erbij van de anordna serie heeft als afmetingen 30x19 30x37 40x19 en 40x37. Ben ik nou achterlijk of past 40x37 daar niet in??quote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de omschrijving zal je de planken apart moeten kopen, want die staan bij nummer 1 niet genoemd bij de verpakking en waaruit ze gemaakt zijn en bij de tweede wel.
is de binnensmaat van de kast. En beide kasten bestaan uit het zelfde kast basis deel, alleen de inrichting is anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Stansfield het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die afmetingen vaag. Die kast met deur heeft afmetingen van 40x39x195 cm en een witte plak erbij van de anordna serie heeft als afmetingen 30x19 30x37 40x19 en 40x37. Ben ik nou achterlijk of past 40x37 daar niet in??
Delft natuurlijk! Want daar werk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Chav het volgende:
Betse mensen, welke Ikea is leuker, Delft of Barendrecht ?
Ligt eraan welke stoel het is he?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al zo lang ik studeer bijna, en dat is nogal een tijd, een ikea-stoel die het nog steeds goed doet. Alleen is de bekleding wat vaal geworden en zou ik er een nieuwe hoes om willen (en die waren 5-6-7 jaar geleden nog los verkrijgbaar). Zijn die nu nog te koop? Of is dat qua kosten niet rendabel (zo'n dure was 't niet), of zijn ze er gewoon niet meer...?
De Löndströmörquote:Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan welke stoel het is he?
Hahaha aawww...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef Troel het volgende:
Bij de producten op internet staat die naam niet meer, maar misschien is de naam veranderd. Dat zouden de IKEA mensen wel weten denk ik.
Jij geeft aan wat je wilt hebben in je kast, als je alleen maar glazen planken wil, dan doet die 'pipo' dat toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
is de binnensmaat van de kast. En beide kasten bestaan uit het zelfde kast basis deel, alleen de inrichting is anders.
Heb hem zelf ook(Vattern - Ommen). Alleen had die pippo wel mogen zeggen dat ik niet alleen glazen leggers moest nemen, maar ook minimaal een houten, nu kijk ik op de lades. Dus wederom naar de ikea.
Is dat een marketing stunt van ze? halve kasten voor je bij elkaar plannen, zodat je nog een keer terug komt en meer spul ophaalt? het werkt iig wel
Daarnaast zijn de kasten vaag, naast die Vattern kast het ik een PAX garderobe kast, daar zitten bij de achterwand beugels bij. Die beugels hebben geen enkele zin als de schoeven niet mee geleverd worden. Ik snap het niet, op alle 4 (3*pax+vattern) zitten dei schoeven er gewoon weg niet bij
Aha Ik wil dus de Vattern-femmen. En dan met allemaal plankjes voor mijn schoenen. Hoeveel plankjes kun je maximaal in die kast van 1.95 hoog doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef ranzige_pad het volgende:
[..]
is de binnensmaat van de kast. En beide kasten bestaan uit het zelfde kast basis deel, alleen de inrichting is anders.
Heb hem zelf ook(Vattern - Ommen). Alleen had die pippo wel mogen zeggen dat ik niet alleen glazen leggers moest nemen, maar ook minimaal een houten, nu kijk ik op de lades. Dus wederom naar de ikea.
Is dat een marketing stunt van ze? halve kasten voor je bij elkaar plannen, zodat je nog een keer terug komt en meer spul ophaalt? het werkt iig wel
Daarnaast zijn de kasten vaag, naast die Vattern kast het ik een PAX garderobe kast, daar zitten bij de achterwand beugels bij. Die beugels hebben geen enkele zin als de schoeven niet mee geleverd worden. Ik snap het niet, op alle 4 (3*pax+vattern) zitten dei schoeven er gewoon weg niet bij
Maximaal een stuk of 60. Ofzo. Maar of DAT handig is...?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha Ik wil dus de Vattern-femmen. En dan met allemaal plankjes voor mijn schoenen. Hoeveel plankjes kun je maximaal in die kast van 1.95 hoog doen?
Waxx, dat is een HOVA, maar ik zie 'm niet meer op de site, dus of ze die hoezen nog ergens hebben?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha aawww...Ik had die naam bedacht, want ik heb geen idee hoe die stoel heet
Hij is denk ik als geheel sowieso niet meer leverbaar... En het was gewoon een goedkoop stoeltje, maar die bekleding kan eigenlijk niet meer. De kleur an sich al, maar hij is ook nog eens half gebleekt door de zon...
Ben je nu boos?Zit jij maar te zoeken en te zoeken...
Naja, dit is 'm:
[afbeelding]
Ok me stupid, ze zien er anders uit maar ze zijn wel te koop daar.quote:Raar trouwens dat er duizenden E27 spaarlampen liggen maar geen E14's
Ik weet toch zeker dat ik die een jaar of wat geleden gekocht heb daar.
Dat is relaxed want het is eigenlijk voor mijn schoenen. Dan kan ik 2 paar naast elkaar op een plank en dan ff kijken hoeveel planken ik er in moet doen. Tnxquote:Op donderdag 10 november 2005 19:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Maximaal een stuk of 60. Ofzo. Maar of DAT handig is...?
Het is dus heel veelzijdig in te delen, naar eigen behoefte.![]()
nou het zijn niet de beugels om de kast aan de wand te monteren, want dat zelfde zou dan voor ene PAX kast gelden. Het is een of andere beugel om de achterwant vaster te zetten aan de kast.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:40 schreef WebForce het volgende:
En schroeven voor iets te bevestigen in de muur zit bij geen enkel artikel. Voor iedere soort muur weer andere schroeven/pluggen, vandaar
ik schat dan zo'n 8 tot 10 planken(retour kan altijd) . Zelf heb ik op het moment 3(glazen) platen, waar nog een houten bij komt. Naast de planken zitten er 2 lades inquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Stansfield het volgende:
Dat is relaxed want het is eigenlijk voor mijn schoenen. Dan kan ik 2 paar naast elkaar op een plank en dan ff kijken hoeveel planken ik er in moet doen. Tnx
Ach nieuw artikelnummer, iets bij de prijs op. En tadaa een nieuw artikel!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:26 schreef ROG het volgende:
De NORDEN eettafel heet ineens BJÖRKUDDEN? En is nieuw?
Kan gebeuren, maar dan is er altijd wel iets veranderdquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:26 schreef ROG het volgende:
De NORDEN eettafel heet ineens BJÖRKUDDEN? En is nieuw?
quote:
Ik heb niet die staande maar die brede kastquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:29 schreef Yoni het volgende:
Van die metalen Lockerachtige Ikea PS kastjes is tegenwoordig ook een smallere versie voor 45 euro (dus niet die staande van 69 euro). Ik wil er zo eentje kopen, maar wil nog heel even nameten of het wel echt gaat passen wat ik wil. Die smalle versie staat alleen niet op de website en ik ben de afmetingen vergeten. Weet iemand van de Ikea medewerkers toevallig hoe breed ie is?
Dat komt vooral omdat de Mastercard-organisatie schijnbaar belachelijk hoge tarieven rekent voor de verwerkingen van hun creditcard betalingen. Visa doet dat niet (of in mindere mate).quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Takemenow het volgende:
Waarom accepteert Ikea geen MasterCard maar wel Visa? Sta ik gisteren met mn mastercard kan ik niet betalen!! Toen dus maar gepind maar ben er niet blij mee. Iemand die weet waarom dat is?
En zo goed onderbouwd ook!quote:
Die brede variant (twee kastjes naast elkaar) heb ik dus al en ik wil er nu zo'n nieuw kleintje naastquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb niet die staande maar die brede kastCheck af en toe 's de koopjes hoek , ik heb de mijn daar gevonden voor 40 euro en al in elkaar gezet. Toen later bleek dat ze een plank vergeten waren heb ik er nog 's 5 euro korting vanaf gekregen
ff een plank zagen en hij is prima!
Ughl! Bah! Gatver!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef PM-girl het volgende:
Heb vanmiddag dit topic gelezen en het heeft er eigenlijk niets mee te maken, zeker niet in dit subforum, maar wil het toch even laten weten.
wat is dit?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat een geweldige kinderspulletjes hebben ze toch...je zou er bijna een kind om 'willen'.
Die heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar bakjes met geurtheelichtjes.. Echt super sterk ruiken die, maar wel heel lekker.. Vanille..En zoals gewoonlijk, kost het geen drol.
IAWYquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik op mezelf ga, ga ik lekker veel van mijn zooi bij ikea vandaan halen
Klagen bij de masatercard. Die vraagt gewoon teveel geld per transactiequote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Takemenow het volgende:
Waarom accepteert Ikea geen MasterCard maar wel Visa? Sta ik gisteren met mn mastercard kan ik niet betalen!! Toen dus maar gepind maar ben er niet blij mee. Iemand die weet waarom dat is?
Moet je even de boel opmeten...quote:Op maandag 14 november 2005 07:05 schreef Stefan026 het volgende:
Vraagje:
Keukenkastdeuren van Ikea,.... passen die op andere merk keukens? Bv standaard woningstichtingkeuken merk Keller.
Ik kan ook bij Keller om mooiere deuren vragen, maar keller is best duur! En lelijk!
Wilde van die zwart hoogglans deuren kopen. Evt RVS ladenfronten.
Is dat mogeljk?
Gelukkig, want daar heb ik nu mijn nieuwe interieur op ingericht.....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Allan24 het volgende:![]()
Koningin, de LACK is er gewoon nog in het rood
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxx, dat is een HOVA, maar ik zie 'm niet meer op de site, dus of ze die hoezen nog ergens hebben?
Als MammaWaxx nou handig is op de naaimachine, kun je die oude hoes uit elkaar halen, overtrekken op nieuw stof en dan een nieuwe in elkaar naaien.
Of je kijkt op marktplaats of daar iemand nog een nieuwe hoes heeft liggen en die kwijt wil.
Dan kun je die bij de open haard opbouwen en er een paar of tien in zetten om morgenvroeg de buit binnen te halen?!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond mijn vattern schoenenkast halen![]()
??????????quote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan kun je die bij de open haard opbouwen en er een paar of tien in zetten om morgenvroeg de buit binnen te halen?!
Niet snel want ik heb een half uur zitten zoeken voor jequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef MeNicole het volgende:
Iemand die zo ff snel weet hoe de traphekjes heten?
Haha mijn dank is groot!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet snel want ik heb een half uur zitten zoeken voor je
Maar volgens mij heet het Patrull, zo worden er veel aangeboden op Marktplaats enzo. Op de site van ikea is ie niet te vinden, wel andere beveiligingsproducten onder de naam patrull.
Ik vond het badkamermateriaal er wat onstevig uitzien, toen we daar naar hebben gekeken.quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Gumtree het volgende:
heeft er iemand ervaring met de STENSKÄR badkamer serie van Ikea?
[afbeelding]
We hebben het dingetje afgelopen zaterdag zien staan bij Ikea in Amsterdam en het zag er opzich degelijk en verzorgd uit. De prijs/kwaliteit verhouding spreekt ons erg aan want het dure meubel wat nu in de badkamer staat was 4 x zo duur en begint nu na een jaartje of 5 toch wel zijn zwakke plekken te vertonen. (blaren onder de spaanplaat folie) Mocht dit na 5 jaar bij dat Ikea meubel gebeuren dan kan ik er opzich mee leven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:27 schreef ranzige_pad het volgende:
@Gumtree
Zelf heb ik de Vattern Ommen, maar die vond ik inverhouding tot een PAX kast toch wel erg magertjes. Toch vergelijkbaar met het spul wat je koopt bij een bouwmarkt. Alleen ziet het er beter uit vind ik persoonlijk. Geld ook voor de STENSKÄR. Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien en aanraken voordat je het koopt. En een keertje stefig rammelen met het demo model wat er staat![]()
ikea kent voorraad sms service, even aanvragen via info-lijn en je krijgt sms wanneer het product weer op voorraad isquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef D-MIXXX het volgende:
* Hoelang duurt het voordat iets weer op voorraad komt
alle coupures worden geaccepteerd, behalve in het restaurantquote:* Is het mogelijk om met groot geld te betalen, denk aan briefjes van 500 / 200
vanaf 29 euro afhankelijk van je postcodegebied en het gewicht van de totale te bezorgen bestelling (vaak is het voordeliger een boedelbak te huren)quote:* Wat kost het thuis bezorgen ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |