Potje verf??quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[.wil kast in het wit.]
* myxomatosekonijn schrapt W00nsdag van 'te d0en lijstje'
En Delft ligt aan de kust??quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:45 schreef Adelante het volgende:
Haarlem mist op de onderste
en Amersfoort is nog niet ingetekend
Daar w0rdt de kast niet m00ier van denk ik...zeker niet 0mdat hij er wel in het wit is maar gew00n niet in de aanbieding...beetje jammer maar g0ed...k00p m 00it t0ch n0g wel denk ik....quote:
Doet je o het niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daar w0rdt de kast niet m00ier van denk ik...zeker niet 0mdat hij er wel in het wit is maar gew00n niet in de aanbieding...beetje jammer maar g0ed...k00p m 00it t0ch n0g wel denk ik....
Ik heb het ondertussen nagekeken, in de catalogussen van 1999 en 2000, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:48 schreef Jessi het volgende:
Dat zou best eens kunnen ja... ik zal eens googlen.
Edit: Nou, Google kent STURE oude stijl niet...![]()
Smoesjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:11 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben pas 2 jaar in dienst bij IKEASture is van voor mijn tijd
Anyhow, ik ben afgelopen maandag tijdens mijn uitstapje naar Londen toevallig uitgekomen bij IKEA Brent Park. Ze waren net aan het verbouwen om de winkel nog groter te maken dan die al is, en het is daar al zo'n doolhof... was gewoon niet grappig meer
Wel heel bizar trouwens, die zijn van dinsdag t/m vrijdag dus open van 6 uur 's morgens tot middernacht, zaterdag tot 22:00 uur en èlke zondag. Aantal kassa's: 40, klantenservice balies: 14 geloof ik...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie gaat er nou midden in de nacht naar Ikea?
jah nog ff een Pax-kastje meenemen vlak voor middernacht en dan meteen thuis in elkaar gaan zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:43 schreef Allan24 het volgende:
Oeps, nee verkeerd gezien...
[afbeelding]
Belachelijk
[afbeelding]
zie je mailquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:54 schreef zwahiel het volgende:
Zeg heeft iemand misschien de montage handleiding van de Stolmen spiegel? Ik ben 'm kwijt en zit met twee mystrieuze ringetjes te kijken waar ik me geen raad mee weet...
quote:
Je benen over de onderste steunen heen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef blieblie het volgende:
Dat zit tochnie fijn?
Met een pc tussen je benen?
die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:
die vazen van hella jongerius, daar wil ik dr eigenlijk wel een van hebben.
ik heb n vraag over de index gordijnroedes. ik heb een raam van 4 meter breed en wil daar gordijnen hangen. maar de roedes gaan maar tot 3.55 meter. kan ik dan gewoon 2 dingen naast elkaar ophangen en dan in het midden beide dingen vastmaken, en dan toch nog mn gordijn (merete) fatsoenlijk dichtkrijgen?
Ben ook wel benieuwd! Heb in de planning staan om eind deze week ook een tundra beuken vloertje aan te schaffen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik heb met de vorige woonsdag Tundra laminaat gehaald (esdoorn), en vandaag hebben mijn zwager en mijn vader geprobeerd het laminaat te leggen. Ze hebben al heel wat ervaring, dus ging ervan uit dat het goed zou gaan. Niet dus; laminaat is verschrikkelijk om te leggen, want er blijft een kier tussen of de plank plopt zo weer makkelijk uit als dat je het vastklikt![]()
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Is er toch iets wat we over het hoofd zien?
ah, top, daar maak je me blij meequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
die index gordijnroedes kun je moeiteloos in elkaar doorlaten lopen, het bredere gedeelte van het deel dat uitschuifbaar is past nl weer op het smallere deel van de volgende stang. Wel zorgen voor voldoende wandsteunen om te voorkomen dat ze door gaan hangen
Ze stonden niet meer in de catalogus of op de site.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef SilverStar het volgende:
die vazen van hella jongerius, daar wil ik dr eigenlijk wel een van hebben.
Deze dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
WAT???!!! Wat flauw! Ik wil m in wit![]()
Hij is echt 0m 0p te eten (bij wijze vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
Deze dus
[afbeelding]
Veel ruimte neemt hij overigens niet in...alleen die van de woonsdag is altijd die 4x4 vakjes toch? Vond die zo achterlijk laag dat je er net op kijkt maar toch weer net niet. Vreemde maat, vandaar dus deze
En het is een kut-ding om in elkaar te zetten en om af te stoffen overigensMaar ja, hij is zo leuk...
laat me raden het rose exemplaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:43 schreef SilverStar het volgende:
ik gisteren naar de Ikea, om zo'n vaas van Hella Jongerius, en gordijnen te kopen. Van de vazen hadden ze net die ene die ik hebben wil niet meer
ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjesquote:
die rose en ivoren modellen gaan idd het hardst, zwarte en terra cotta zijn er nog voldoendequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef SilverStar het volgende:
ik ontdekte dat die met het goud erop roze is, maar die wil ik dus niet, ik wil die met die gaatjes. maar inderdaad, van iemand die wordt beschouwd als voorzittter van de bond ter verspreiding van roze in de wereld (aldus een vriend van me) zou je kunnen verwachten dat ze een roze vaas wil
er staan nog leveringen egpland voor komende weken, maar omdat deze vazen maar een artikelnummer hebben kunnen we niet zien wat we exact krijgen (welke kleur dus). wereldwijd is er voor de Jongerius vaas een oplage van 100.000 stuks...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:05 schreef SilverStar het volgende:
weet jij of ze nog opnieuw aangeleverd worden als ze op zijn, of is het zo dat op in de winkel = op?
Die terra kleur verkopen niet echt denderend, maar één pallet is voor 2/3 bevuld met die kleur, van de andere kleuren zitten er maar 1 stuks op een pallet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
die rose en ivoren modellen gaan idd het hardst, zwarte en terra cotta zijn er nog voldoende
Bentonitquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:20 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
Welke lampjes zitten onder deze keukenkastjes trouwens?
je hebt t over dat strijkplankje he?quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef SilverStar het volgende:
is ook niet duur inderdaad, maar ik wil niet zo'n 'reusachtig' ding in huis. ik koop die kleine en dan strijk ik wel op tafel of aan de bar.
iemand hier nog antwoord op?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef Stansfield het volgende:
[[url=http://img185.imageshack.us/img185/9294/schoenenkast3ok.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze staat op de ikeasit bij badkamermeubelen. Deze zou ideaal zijn voor mijn schoenen. Alleen wil ik daar een deur voor. Is het mogelijk om die erbij te kopen dat het ook past enz? En hoeveel zou dat kosten?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15553&catalogId=10103&storeId=9&productId=53081&langId=-22&parentCats=15553*16264*16071
Dat is volgens mij zo'n hele badset met vijftien verschillende soorten deuren die je ervoor kan doen.quote:
Maar is dat dezelfde kast met allemaal plankjes erin?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef SilverStar het volgende:
volgens mij ook, als je op de site één stapje terug gaat zie je dat exact diezelfde kast voor 115 euro met een deur wordt verkocht
tnx, je kan ook nog eens verchillende deuren kiezen. Zaterdag naar ikeaquote:Op woensdag 2 november 2005 13:20 schreef SilverStar het volgende:
hij heeft in elk geval dezelfde afmetingen, plus er staat bij beiden dat de inhoud geschikt is voor anordna inrichting. niet dat ik weet wat dat is, maar het moet gewoon dezelfde kast zijn.
En dan wel op IKEA natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 20:23 schreef Allan24 het volgende:
Behalve dat IKEA is genomineerd als winkelketen van het jaar, is ook de website nog eens genomineerd voor beste website van het jaar in de rubriek Health & Leisure.
STEMMEN DUS!!!![]()
Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef Stefan026 het volgende:
Wat ik me afvroeg.... Heeft álle IKEAvestigingen door Europa allemaal dezelfde produkten, dan wel dezelfde collectie?
Want eigenlijk zou ik me voorstellen dat eventueel Engeland paar dingen anders heeft, klassiek, truttig enzo. Spanje fleurig, mediteriaans, Italie... trendy... noem maar op, whatever.
Het gaat ook meer om de levenswijze van alle landen zelf?
Het assortiment is vrijwel hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:02 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook bij IKEA om omzet.![]()
Ikea maakt een aantal collecties, daar zal vast marktonderzoek voor gedaan worden en uiteraard op basis van bestaande verkoop gegevens analyses gebruikt worden voor het ontwerpen daarvan. Als in een bepaald land een serie niet loopt zal die niet in het assortiment opgenomen worden... geen enkel bedrijf zit te wachten producten die plaats innemen en niet verkocht worden, iedere m2 moet rendement hebben. Uiteindelijk is ook Ikea een bedrijf dat winst moet maken natuurlijk.
Dat klopt, op de Duitse site zie ik 'm dus wel. Maar als het bij de Duitse Ikea is, is het principe ook in Nederland te krijgen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:10 schreef Adelante het volgende:
nope, TOMELILLA wordt nog gewoon gevoerd. zie anders de duitse site eens voor alle modellen
Niet alleen in Utrechtquote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef Alfisti het volgende:
Wat was het net druk bij de IKEA in Utrecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |