Gelukkig, want daar heb ik nu mijn nieuwe interieur op ingericht.....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:52 schreef Allan24 het volgende:![]()
Koningin, de LACK is er gewoon nog in het rood
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxx, dat is een HOVA, maar ik zie 'm niet meer op de site, dus of ze die hoezen nog ergens hebben?
Als MammaWaxx nou handig is op de naaimachine, kun je die oude hoes uit elkaar halen, overtrekken op nieuw stof en dan een nieuwe in elkaar naaien.
Of je kijkt op marktplaats of daar iemand nog een nieuwe hoes heeft liggen en die kwijt wil.
Dan kun je die bij de open haard opbouwen en er een paar of tien in zetten om morgenvroeg de buit binnen te halen?!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:01 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond mijn vattern schoenenkast halen![]()
??????????quote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan kun je die bij de open haard opbouwen en er een paar of tien in zetten om morgenvroeg de buit binnen te halen?!
Niet snel want ik heb een half uur zitten zoeken voor jequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef MeNicole het volgende:
Iemand die zo ff snel weet hoe de traphekjes heten?
Haha mijn dank is groot!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet snel want ik heb een half uur zitten zoeken voor je
Maar volgens mij heet het Patrull, zo worden er veel aangeboden op Marktplaats enzo. Op de site van ikea is ie niet te vinden, wel andere beveiligingsproducten onder de naam patrull.
Ik vond het badkamermateriaal er wat onstevig uitzien, toen we daar naar hebben gekeken.quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Gumtree het volgende:
heeft er iemand ervaring met de STENSKÄR badkamer serie van Ikea?
[afbeelding]
We hebben het dingetje afgelopen zaterdag zien staan bij Ikea in Amsterdam en het zag er opzich degelijk en verzorgd uit. De prijs/kwaliteit verhouding spreekt ons erg aan want het dure meubel wat nu in de badkamer staat was 4 x zo duur en begint nu na een jaartje of 5 toch wel zijn zwakke plekken te vertonen. (blaren onder de spaanplaat folie) Mocht dit na 5 jaar bij dat Ikea meubel gebeuren dan kan ik er opzich mee leven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:27 schreef ranzige_pad het volgende:
@Gumtree
Zelf heb ik de Vattern Ommen, maar die vond ik inverhouding tot een PAX kast toch wel erg magertjes. Toch vergelijkbaar met het spul wat je koopt bij een bouwmarkt. Alleen ziet het er beter uit vind ik persoonlijk. Geld ook voor de STENSKÄR. Eigenlijk moet je het gewoon een keer zien en aanraken voordat je het koopt. En een keertje stefig rammelen met het demo model wat er staat![]()
ikea kent voorraad sms service, even aanvragen via info-lijn en je krijgt sms wanneer het product weer op voorraad isquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef D-MIXXX het volgende:
* Hoelang duurt het voordat iets weer op voorraad komt
alle coupures worden geaccepteerd, behalve in het restaurantquote:* Is het mogelijk om met groot geld te betalen, denk aan briefjes van 500 / 200
vanaf 29 euro afhankelijk van je postcodegebied en het gewicht van de totale te bezorgen bestelling (vaak is het voordeliger een boedelbak te huren)quote:* Wat kost het thuis bezorgen ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |