quote:
Ik heb niet die staande maar die brede kastquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:29 schreef Yoni het volgende:
Van die metalen Lockerachtige Ikea PS kastjes is tegenwoordig ook een smallere versie voor 45 euro (dus niet die staande van 69 euro). Ik wil er zo eentje kopen, maar wil nog heel even nameten of het wel echt gaat passen wat ik wil. Die smalle versie staat alleen niet op de website en ik ben de afmetingen vergeten. Weet iemand van de Ikea medewerkers toevallig hoe breed ie is?
Dat komt vooral omdat de Mastercard-organisatie schijnbaar belachelijk hoge tarieven rekent voor de verwerkingen van hun creditcard betalingen. Visa doet dat niet (of in mindere mate).quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Takemenow het volgende:
Waarom accepteert Ikea geen MasterCard maar wel Visa? Sta ik gisteren met mn mastercard kan ik niet betalen!! Toen dus maar gepind maar ben er niet blij mee. Iemand die weet waarom dat is?
En zo goed onderbouwd ook!quote:
Die brede variant (twee kastjes naast elkaar) heb ik dus al en ik wil er nu zo'n nieuw kleintje naastquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb niet die staande maar die brede kastCheck af en toe 's de koopjes hoek , ik heb de mijn daar gevonden voor 40 euro en al in elkaar gezet. Toen later bleek dat ze een plank vergeten waren heb ik er nog 's 5 euro korting vanaf gekregen
ff een plank zagen en hij is prima!
Ughl! Bah! Gatver!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef PM-girl het volgende:
Heb vanmiddag dit topic gelezen en het heeft er eigenlijk niets mee te maken, zeker niet in dit subforum, maar wil het toch even laten weten.
wat is dit?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:36 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat een geweldige kinderspulletjes hebben ze toch...je zou er bijna een kind om 'willen'.
Die heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar bakjes met geurtheelichtjes.. Echt super sterk ruiken die, maar wel heel lekker.. Vanille..En zoals gewoonlijk, kost het geen drol.
IAWYquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik op mezelf ga, ga ik lekker veel van mijn zooi bij ikea vandaan halen
Klagen bij de masatercard. Die vraagt gewoon teveel geld per transactiequote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef Takemenow het volgende:
Waarom accepteert Ikea geen MasterCard maar wel Visa? Sta ik gisteren met mn mastercard kan ik niet betalen!! Toen dus maar gepind maar ben er niet blij mee. Iemand die weet waarom dat is?
Moet je even de boel opmeten...quote:Op maandag 14 november 2005 07:05 schreef Stefan026 het volgende:
Vraagje:
Keukenkastdeuren van Ikea,.... passen die op andere merk keukens? Bv standaard woningstichtingkeuken merk Keller.
Ik kan ook bij Keller om mooiere deuren vragen, maar keller is best duur! En lelijk!
Wilde van die zwart hoogglans deuren kopen. Evt RVS ladenfronten.
Is dat mogeljk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |