abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32131609
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:15 schreef moussy het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een nieuwe "bouwtekening" aan te vragen?

Ik heb net het Ateles meegroeibed van zolder gehaald, maar het zal een wonder zijn als we die ooit zonder tekeningen weer in elkaar kunnen krijgen
Ja, dat kan ik zal morgen eens kijken, als ik 'm kan vinden dan mail ik 'm wel effe door
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 22:43:36 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_32131912
woej Dat zal en hoop gevloek schelen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32145761
quote:
Op woensdag 9 november 2005 01:13 schreef Allan24 het volgende:
Voor zover ik weet zijn die nog verkrijgbaar, althans wel in Breda. Rood, groen en blauw geloof ik... ze kosten ¤10 per stuk.
quote:
Dat is mijn gebied! Het heet Nyttja, en die zijn idd nog gewoon verkrijgbaar
Ze waren inderdaad volop verkrijgbaar.
Beetje goedkope looks van dichtbij maar redelijk betaalbaar dus toch maar even meegenomen.
Staat wel leuk in m'n opgeknapte gang boven de trap

Raar trouwens dat er duizenden E27 spaarlampen liggen maar geen E14's
Ik weet toch zeker dat ik die een jaar of wat geleden gekocht heb daar.
pi_32145920
En ook ik heb gister ikea utrecht met een bezoekje vereert.
Heb de klamatt wekker meegenomen

Voor de rest ben ik erg benieuwd welke kleur rood de ikea in utrecht gebruikt. Wil erg graag die kleur rood in mijn toekomstige kamer hebben.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:33:28 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_32146352
quote:
Als ik kijk naar de omschrijving zal je de planken apart moeten kopen, want die staan bij nummer 1 niet genoemd bij de verpakking en waaruit ze gemaakt zijn en bij de tweede wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32146697
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de omschrijving zal je de planken apart moeten kopen, want die staan bij nummer 1 niet genoemd bij de verpakking en waaruit ze gemaakt zijn en bij de tweede wel.
Ligt het aan mij of zijn die afmetingen vaag. Die kast met deur heeft afmetingen van 40x39x195 cm en een witte plak erbij van de anordna serie heeft als afmetingen 30x19 30x37 40x19 en 40x37. Ben ik nou achterlijk of past 40x37 daar niet in??
  donderdag 10 november 2005 @ 14:23:47 #233
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_32147907
Betse mensen, welke Ikea is leuker, Delft of Barendrecht ?
In me Burberry......
pi_32148473
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Stansfield het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die afmetingen vaag. Die kast met deur heeft afmetingen van 40x39x195 cm en een witte plak erbij van de anordna serie heeft als afmetingen 30x19 30x37 40x19 en 40x37. Ben ik nou achterlijk of past 40x37 daar niet in??
is de binnensmaat van de kast. En beide kasten bestaan uit het zelfde kast basis deel, alleen de inrichting is anders.

Heb hem zelf ook(Vattern - Ommen). Alleen had die pippo wel mogen zeggen dat ik niet alleen glazen leggers moest nemen, maar ook minimaal een houten, nu kijk ik op de lades. Dus wederom naar de ikea.

Is dat een marketing stunt van ze? halve kasten voor je bij elkaar plannen, zodat je nog een keer terug komt en meer spul ophaalt? het werkt iig wel

Daarnaast zijn de kasten vaag, naast die Vattern kast het ik een PAX garderobe kast, daar zitten bij de achterwand beugels bij. Die beugels hebben geen enkele zin als de schoeven niet mee geleverd worden. Ik snap het niet, op alle 4 (3*pax+vattern) zitten dei schoeven er gewoon weg niet bij
pi_32150312
Ik heb al zo lang ik studeer bijna, en dat is nogal een tijd, een ikea-stoel die het nog steeds goed doet. Alleen is de bekleding wat vaal geworden en zou ik er een nieuwe hoes om willen (en die waren 5-6-7 jaar geleden nog los verkrijgbaar). Zijn die nu nog te koop? Of is dat qua kosten niet rendabel (zo'n dure was 't niet), of zijn ze er gewoon niet meer...?
  donderdag 10 november 2005 @ 15:46:00 #236
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_32150490
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Chav het volgende:
Betse mensen, welke Ikea is leuker, Delft of Barendrecht ?
Delft natuurlijk! Want daar werk ik
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:58:03 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_32152435
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al zo lang ik studeer bijna, en dat is nogal een tijd, een ikea-stoel die het nog steeds goed doet. Alleen is de bekleding wat vaal geworden en zou ik er een nieuwe hoes om willen (en die waren 5-6-7 jaar geleden nog los verkrijgbaar). Zijn die nu nog te koop? Of is dat qua kosten niet rendabel (zo'n dure was 't niet), of zijn ze er gewoon niet meer...?
Ligt eraan welke stoel het is he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32152684
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Ligt eraan welke stoel het is he?
De Löndströmör

Ik schiet wel ff een footootje...
  donderdag 10 november 2005 @ 17:10:42 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_32152773
Bij de producten op internet staat die naam niet meer, maar misschien is de naam veranderd. Dat zouden de IKEA mensen wel weten denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32153219
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:10 schreef Troel het volgende:
Bij de producten op internet staat die naam niet meer, maar misschien is de naam veranderd. Dat zouden de IKEA mensen wel weten denk ik.
Hahaha aawww... Ik had die naam bedacht, want ik heb geen idee hoe die stoel heet Hij is denk ik als geheel sowieso niet meer leverbaar... En het was gewoon een goedkoop stoeltje, maar die bekleding kan eigenlijk niet meer. De kleur an sich al, maar hij is ook nog eens half gebleekt door de zon...

Ben je nu boos? Zit jij maar te zoeken en te zoeken...

Naja, dit is 'm:

donderdag 10 november 2005 @ 17:40:44 #241
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_32153577
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef ranzige_pad het volgende:

[..]

is de binnensmaat van de kast. En beide kasten bestaan uit het zelfde kast basis deel, alleen de inrichting is anders.

Heb hem zelf ook(Vattern - Ommen). Alleen had die pippo wel mogen zeggen dat ik niet alleen glazen leggers moest nemen, maar ook minimaal een houten, nu kijk ik op de lades. Dus wederom naar de ikea.

Is dat een marketing stunt van ze? halve kasten voor je bij elkaar plannen, zodat je nog een keer terug komt en meer spul ophaalt? het werkt iig wel

Daarnaast zijn de kasten vaag, naast die Vattern kast het ik een PAX garderobe kast, daar zitten bij de achterwand beugels bij. Die beugels hebben geen enkele zin als de schoeven niet mee geleverd worden. Ik snap het niet, op alle 4 (3*pax+vattern) zitten dei schoeven er gewoon weg niet bij
Jij geeft aan wat je wilt hebben in je kast, als je alleen maar glazen planken wil, dan doet die 'pipo' dat toch? .

En schroeven voor iets te bevestigen in de muur zit bij geen enkel artikel. Voor iedere soort muur weer andere schroeven/pluggen, vandaar
pi_32156155
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef ranzige_pad het volgende:

[..]

Aha Ik wil dus de Vattern-femmen. En dan met allemaal plankjes voor mijn schoenen. Hoeveel plankjes kun je maximaal in die kast van 1.95 hoog doen?
pi_32156491
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Aha Ik wil dus de Vattern-femmen. En dan met allemaal plankjes voor mijn schoenen. Hoeveel plankjes kun je maximaal in die kast van 1.95 hoog doen?
Maximaal een stuk of 60. Ofzo. Maar of DAT handig is...?
Het is dus heel veelzijdig in te delen, naar eigen behoefte.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 10 november 2005 @ 19:34:34 #244
92354 Nuvole
feeling good
pi_32156585
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha aawww... Ik had die naam bedacht, want ik heb geen idee hoe die stoel heet Hij is denk ik als geheel sowieso niet meer leverbaar... En het was gewoon een goedkoop stoeltje, maar die bekleding kan eigenlijk niet meer. De kleur an sich al, maar hij is ook nog eens half gebleekt door de zon...

Ben je nu boos? Zit jij maar te zoeken en te zoeken...

Naja, dit is 'm:

[afbeelding]
Waxx, dat is een HOVA, maar ik zie 'm niet meer op de site, dus of ze die hoezen nog ergens hebben?
Als MammaWaxx nou handig is op de naaimachine, kun je die oude hoes uit elkaar halen, overtrekken op nieuw stof en dan een nieuwe in elkaar naaien.
Of je kijkt op marktplaats of daar iemand nog een nieuwe hoes heeft liggen en die kwijt wil.
Only the good die young.
pi_32164500
quote:
Raar trouwens dat er duizenden E27 spaarlampen liggen maar geen E14's
Ik weet toch zeker dat ik die een jaar of wat geleden gekocht heb daar.
Ok me stupid, ze zien er anders uit maar ze zijn wel te koop daar.
Niet goedkoop trouwens vergeleken met Kwantum
pi_32167122
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:31 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Maximaal een stuk of 60. Ofzo. Maar of DAT handig is...?
Het is dus heel veelzijdig in te delen, naar eigen behoefte.
Dat is relaxed want het is eigenlijk voor mijn schoenen. Dan kan ik 2 paar naast elkaar op een plank en dan ff kijken hoeveel planken ik er in moet doen. Tnx
pi_32171648
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:40 schreef WebForce het volgende:
En schroeven voor iets te bevestigen in de muur zit bij geen enkel artikel. Voor iedere soort muur weer andere schroeven/pluggen, vandaar
nou het zijn niet de beugels om de kast aan de wand te monteren, want dat zelfde zou dan voor ene PAX kast gelden. Het is een of andere beugel om de achterwant vaster te zetten aan de kast.
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Stansfield het volgende:
Dat is relaxed want het is eigenlijk voor mijn schoenen. Dan kan ik 2 paar naast elkaar op een plank en dan ff kijken hoeveel planken ik er in moet doen. Tnx
ik schat dan zo'n 8 tot 10 planken(retour kan altijd) . Zelf heb ik op het moment 3(glazen) platen, waar nog een houten bij komt. Naast de planken zitten er 2 lades in
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:26:07 #248
67385 ROG
Go on, say it.
pi_32177002
De NORDEN eettafel heet ineens BJÖRKUDDEN? En is nieuw?
pi_32181304
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:26 schreef ROG het volgende:
Ach nieuw artikelnummer, iets bij de prijs op. En tadaa een nieuw artikel!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:42:45 #250
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_32184530
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:26 schreef ROG het volgende:
Kan gebeuren, maar dan is er altijd wel iets veranderd

En dat heeft niet als reden een prijsverhoging/verlaging...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')