Luister ik es naar je, is het weer niet goed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
Ik was ook nog keilaat wakker omdat je dat met me deelde![]()
Notice thequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Luister ik es naar je, is het weer niet goed.
Vrouwen
vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Luister ik es naar je, is het weer niet goed.
Vrouwen
Als het lukt wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef nixxx het volgende:
slapen is fijn.. nietwaar twist?
das waar.. vannacht heb ik heerlijk geslapen, daarvoor iets minderquote:
Nee hoor, wij slaapfokken!quote:
Niet huilenquote:
gaan jullie nu alweer neu... eehm shoppen ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet huilenOver een paar uurtjes zie je me weer
![]()
Twist heeft een hekel aan shoppen, dus ga maar naquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan jullie nu alweer neu... eehm shoppen ofzo?
ah bierdrinken of neucken dan... en jij houd niet van bierquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft een hekel aan shoppen, dus ga maar na
quote:
Deze had ik al een poosjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
met een huisgenoot van twist? of heeft een van jullie een man aan de haak geslagen terwijl ik weg was?
quote:
Alleen voor de seks he!?quote:
een man nog wel, niet eens een gewoon vriendjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Single zijn en een man hebben gaat best goed samen hoor.
Ja psies... 't is gewoon seks hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
samenlevingscontract?
Ik moet naar school
quote:
Hahaha, jij mag dat hoor nixxxquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]ok sorry dat ik op jullie teentjes getrapt heb hoor.. stelletje slettebakken
*SPIEK*quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
Trouwens... Is Pheno niet vanaf vanmorgen een getrouwd man!?
Wat een feest,quote:
ik denk dat ze wel gaan fokkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:03 schreef Frezer het volgende:
Pheno en _Aural_ gefeliciteerd! (Al denk ik niet dat ze vanmiddag nog gaan Fok!en,)
[..]
Wat een feest,.
Iemand een perpernootje?.
nietes ik ben een neefjequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel gaan fokken
hmm pepernoot, ook lekker
* Frezer hangt slingers op.quote:
Ik heb altijd zin in feeschtjes, jeweettog.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:06 schreef Frezer het volgende:, je kijkt echt alsof je dr zin in hebt!
Ik vind het een slechte zaak Nixxxquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:08 schreef nixxx het volgende:
valt me wel tegen dat we nu met zijn drieen aan het feesten zijn...
weetje hoe dat komt? wij zijn WEL gezellig ech welquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak Nixxx [afbeelding]
Ik ben over een half uurtje ofzo ook niet meer gezellig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
weetje hoe dat komt? wij zijn WEL gezellig ech wel
Niet op Fok! iig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben over een half uurtje ofzo ook niet meer gezellig.![]()
slet!quote:
je kroontje staat scheefquote:
zonder eten naar bedquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:22 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ruzie met mijn computer.
Ja, Dat zal 'm leren!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
zonder eten naar bedje computer welteverstaan he
Raam open, computer eruit gooien, raam dicht,quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:22 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ruzie met mijn computer.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kroontje staat scheef
* nixxx duwt twist scheef zodat kroontje recht staat
opgelost
Whe hequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef nixxx het volgende:
webcam stekker eruit en dan plotseling een floppy er heel hard induwen en zeggen " die zag je niet aankomen he"
is het al twaalf uur geweest? dat je terug veranderd bent van een prinsesje in een ...eeh... rendier?quote:
Was ik een prinsesje dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het al twaalf uur geweest? dat je terug veranderd bent van een prinsesje in een ...eeh... rendier?
ik neem aan van wel, je had toch een kroontjequote:
dat was je dag?quote:
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was je dag?
moe, boos, verbaasd, blij, in verwarring?
En ik zie eenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef _Cara_ het volgende:
En ik ben op weg naar huis...
ieuwww...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef Frezer het volgende:volgens mij vond 'i het lekker, die diskette.
hier iig nietquote:
geen idee, ik stalk je niet... ik heb het al druk zat met twist en mel stalkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ah die, ja, daar kom ik echt vaak ?:
Bovendien is een feestmuts hip.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
Goed zo, Frezer. Die doet het altijd.
Wel lekker zo nu en dan, maar anderen zullen minder blij zijn met de stank,quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:35 schreef nixxx het volgende:
en even checken of mijn stukje zalm nu al ver genoeg ontdooid is en of er ruimte in de keuken is
Heb jij nog niet genoeg gefeest vandaag? feestdier..quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:35 schreef nixxx het volgende:
* nixxx] zet Cara feestmutsje op [afbeelding
en even checken of mijn stukje zalm nu al ver genoeg ontdooid is en of er ruimte in de keuken is
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:36 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Frezer...
Ja.. en ze heet Mickey......lief hé?
Q, je bent helemaal hip met je lege bierglaasje!quote:
Ha ja das waar... ze zit nu naast me .. nog net niet op het toetsenbord..quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:40 schreef Frezer het volgende:, ze heeft bijpassend personeel uitgezocht,
(rood haar).
Ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb jij nog niet genoeg gefeest vandaag? feestdier..lolbroek..
![]()
En verder zeg ik nix...![]()
Dat doet ze zeker als ze aandacht wil,quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ha ja das waar... ze zit nu naast me .. nog net niet op het toetsenbord..![]()
En verdrietig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Q, je bent helemaal hip met je lege bierglaasje!
Forum-feesten!! Nog leuke nieuwe dingen gezien zondag?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:48 schreef nixxx het volgende:
Ikfeesten... nee nog niet
hard werken ook niet echt
Goed bezig! * Frezer houdt een glas bij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef nixxx het volgende:
en nu een flesje rode wijn openen
Ja klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Frezer het volgende:
Heej, de Fok!smilie-server doet het weer!
Dat doet ze zeker als ze aandacht wil,. Er kan btw nog niemand regageren in je fotoboek.
Enorm.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, t is echt feest hier in het topic, het spatterd er vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |