Nou als je in Thailand zit hou jij je daar maar ff lekker met je vakantie bezig.. dat is ook nodig.. en dan in januari gewoon nog een keer..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gok ik zo maar, dat het een herkansing wordt. Maar ik ga er in Thailand pas achterkomen. Geef me dan ook wel op voor de januari ronde als het echt zo is
Ohw?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Het leven bestaat toch wel uit wat meer dan leren toch?
Oh ja hoor ..zeer zeker..quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
Het leven bestaat toch wel uit wat meer dan leren toch?
Veel plezier daarmee danquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohw?
Is op dit moment aan het calculus-sen
Ga ook alleen even naar mijn cijfers kijken en eventueel meteen opnieuw opgeven. Verder doe ik ook niets daar hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou als je in Thailand zit hou jij je daar maar ff lekker met je vakantie bezig.. dat is ook nodig.. en dan in januari gewoon nog een keer..
Is helemaal nix mis mee..![]()
Bier!quote:
Nou ff denken ... Gent...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ga ook alleen even naar mijn cijfers kijken en eventueel meteen opnieuw opgeven. Verder doe ik ook niets daar hoor
Maar meer over Gent.............![]()
hahahaha OOK!! dat zei ik toch al.quote:
Als ik weer tijd en centjes heb....quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Had ze dus toch gelijk en moet ik er heen
En wanneer ga jij voor de 2e keer
Nog niet, nog één A4tje vol kalken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Truste Frezer
Strakke planningquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nog niet, nog één A4tje vol kalken.
Altijd he.quote:
Succes Viperquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef Viper_74 het volgende:
vandaag examen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
Familiefeestje... was niet echt heel erg leuk ofzo...
Geslapenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]mjammer.. voor de rest nog wat leuks gedaan?
Probeer een beetje van de koffieautomaatkoffie af te stappen. Begon af en toe een beetje de spuigaten uit te lopen. Dus in het weekend neem ik wel een overdosis en hier heb ik nog een kleine voorraad Chinese groene thee staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Frezer het volgende:
's morgens samen.
Thee? Een bakje pleur is het hier,.
Van middelbare school ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Viper_74 het volgende:
zaterdag reünie gehad
Luister ik es naar je, is het weer niet goed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
Ik was ook nog keilaat wakker omdat je dat met me deelde![]()
Notice thequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Luister ik es naar je, is het weer niet goed.
Vrouwen
vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Luister ik es naar je, is het weer niet goed.
Vrouwen
Als het lukt wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef nixxx het volgende:
slapen is fijn.. nietwaar twist?
das waar.. vannacht heb ik heerlijk geslapen, daarvoor iets minderquote:
Nee hoor, wij slaapfokken!quote:
Niet huilenquote:
gaan jullie nu alweer neu... eehm shoppen ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet huilenOver een paar uurtjes zie je me weer
![]()
Twist heeft een hekel aan shoppen, dus ga maar naquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan jullie nu alweer neu... eehm shoppen ofzo?
ah bierdrinken of neucken dan... en jij houd niet van bierquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft een hekel aan shoppen, dus ga maar na
quote:
Deze had ik al een poosjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
met een huisgenoot van twist? of heeft een van jullie een man aan de haak geslagen terwijl ik weg was?
quote:
Alleen voor de seks he!?quote:
een man nog wel, niet eens een gewoon vriendjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Single zijn en een man hebben gaat best goed samen hoor.
Ja psies... 't is gewoon seks hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
samenlevingscontract?
Ik moet naar school
quote:
Hahaha, jij mag dat hoor nixxxquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef nixxx het volgende:
[..]ok sorry dat ik op jullie teentjes getrapt heb hoor.. stelletje slettebakken
*SPIEK*quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
Trouwens... Is Pheno niet vanaf vanmorgen een getrouwd man!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |